2020-07-31, 09:38
Medlem
Spjernes avatar
Alltså... Löständerna är verkligen hemska...
Citera
2020-07-31, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
födelsedagsfirande

https://postimg.cc/gallery/8zXKnt4

Herregud, är det Eva Röse jag ser överlämna en present? Varför har man inte hört om den kontakten?
Citera
2020-07-31, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Herregud, är det Eva Röse jag ser överlämna en present? Varför har man inte hört om den kontakten?

Ser ut som Sussi Book.
Citera
2020-07-31, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ser ut som ett barnkalas för en 12-åring 1974.
Kvinnan är 29 år
Vad är det där "loftet på ett mycket speciellt ställe" som Anna bokade för fyra veckor sedan?

http://thepinkcompany.se/
Citera
2020-07-31, 11:18
Medlem
Poisonouss avatar
Och nu vill hon få oss att spekulera i vem den mystiske "K" är som hon haft en sååååååååååååå givande frukost med. Hon har naturligtvis dukat upp, tagit en bild och dukat av igen. Allt för att leka katt och råtta med Flashback. Ingen vill väl äta frukost med den där?
Citera
2020-07-31, 11:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag måste väl se tokigt på bilden? Det ser ju ut som pannkakstårta
https://postimg.cc/Mv4L2DLj
Citera
2020-07-31, 11:24
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Nä nu har du allt för höga tankar om fröken Book.
Citera
2020-07-31, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Ja, tre stycken dessutom 🙂
Citera
2020-07-31, 11:43
Medlem
Jag är 40+ och tycker pannkakstårta är gott 😁.

Men alltså nej det är inte så konstigt att flera i familjen har stora viktproblem med tanke på att allt firande av allt möjligt har sån fokus på mat mat mat utöver allt fokus det har i vardagen. Och då inte i form av en hälsosam livsstil byggd kring kost och motion t ex utan det är som att kärlek visar man man mat, omtanke visar man med mat, och lyx = onyttigt.
Citera
2020-07-31, 11:53
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Japp en av PinkRooms specialiteter tydligen.
Ett företag som på sin hemsida skriver enbart på engelska...samt lägger till att deras ställe är "instagramvänligt med perfekt ljussättning" låter ju som att fru Book kan köra lite samarbete med dem
Citera
2020-07-31, 13:26
Medlem
Såg en annan användare göra detta på ett inlägg som INTE SKULLE handla om henne, så jag bara MÅSTE.

Felicias firande på det rosa caféet, Anna skriver såhär:

Ville göra något annorlunda och lite speciellt för min älskade @feliciabook i år på hennes födelsedag ☺️ Så redan för 4 veckor sedan så bokade jag loftet på ett mycket speciellt ställe, som jag visste att Felicia skulle ÄLSKA ☺️💖☺️ Och inte bara hon, hela min familj 😉 Jag har varit påväg till @thepinkcompanysthlm flera ggr, men det är inte alltid lätt att få tiden att räcka till. Dessutom så kände jag att detta verkligen var något utöver det vanliga som jag ville ta med hela familjen till - så då passade ju Felicias 29 årsdag PERFEKT 🥰 Och vi kunde inte ha blivit nöjdare - man blir såååååå lycklig av den vackra atmosfären, den FANTASTISKT GODA & vackra maten, porslinet, blommorna, neonskyltarna ja precis allt!!! Och vilken service av Valle och Juliana som skapat detta vackra och mycket välkomponerade rosadröm caféet mitt i Stockholm där ALLT är så så såååå väl sammansatt i varje detalj 👌🏽⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Detta var första gången för oss - men ABSOLUT INTE sista 🥰 Vi åt, pratade, fotograferade, åt lite till ( hahaha ) och hade det sååå mysigt tillsammans 💖 Ett besök på @thepinkcompanysthlm rekommenderas från oss alla i familjen - det är en magisk upplevelse på alla sätt och som sagt otroligt GOTT allting. Felicia öppnade fina presenter och blev överlycklig för den goda cappuccinon med foto på henne själv ( se videon 😉👈🏽 ) Mer bilder kommer i ett till inlägg och på min story så kika gärna där om du vill se mer från Felicias födelsedag ☺️ Nu är vi alla hemma i lugna Odensala igen och ska bara mysa och titta på film, så tacksam för min familj 🙏🏼 Livet är inte alltid lätt...men trots dem hårda prövningarna 😔 så älskar jag alla mina barn, kan man göra annat...
Nej inte enligt mig 💖 Vi har trots allt så kort tid här på jorden tillsammans - så jag tror på att älska och förlåta💖🙏🏼 sådan är jag och jag säger - Jag älskar inte allt du gör, men jag älskar alltid dig 💖💖💖 #omduintehardinfamiljvadhardudå #jagfinnsalltidhär #mifamilia

du/din/ditt - 5 gånger
jag/mig/mitt/min - 16 (!!!!!!!) gånger.

Älskar hashtaggen "om du inte har din familj, vad har du då?" Självinsikt kanske?
Senast redigerad av Itarille 2020-07-31 kl. 13:33.
Citera
2020-07-31, 14:00
Medlem
Jag har inga som helst problem med om Anna är tjock eller smal. Det är hon själv som har det jobbigt med sitt ätande och utseende.
Jag är mest intresserad av Annas beteende, hennes svängande mellan försöken att leva ett rosaskimrande liv i en tingeltangeltillvaro och hennes stressade ångestpåslag, där hon slår vilt åt alla håll.
Ler fortfarande vid tanken på hennes "insikt" om att de flesta trollen är kvinnor.
Det är väl självklart att det är så, det är väl nästan bara kvinnor som följer henne.

Tror att Annas familj lärt sig (utan att veta om det) att ha ett lågaffektivt bemötande gentemot henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in