2020-07-24, 12:43
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag och min omgivning förvånas. Att hantera bestick är något man lär sig senast i tonåren. Missbruk och brott senare i livet gör inte att man förlorar förmågan eller kunskapen.

Anna lägger ett filter över hela sitt liv och vill framstå som en stor stjärna. Hon klarar inte svenska språket (inte spanska heller) och är totalt gränslös när hon delar med sig av sitt, och andras, privatliv.
Hon kan inte duka ens till en halvfin middag, hon kan inte laga mat - allt ser ut som en brun sörja. När hon fick gästa Tina Nordström i TV misslyckades hon med att laga till paella. Hon misslyckades med bakningen i ett TV-program där hon påstod att de andra fuskat genom att baka hemma innan inspelningen.
Stoppar där annars blir listan "7 A4-sidor".
Ha ha, tror inte sju A4-sidor skulle räcka på långa vägar.

Just hennes totala gränslöshet är ju det som ställer tiłł det för henne. Hon lipar över att folk ondgör sig över henne. Det absolut lättaste för henne skulle vara att sluta lägg ut allt trams på sociala medier. Men det viktigaste för fettot är ju att vara "känd", men hur och varför hon är känd är mindre viktigt.

Fläsk-Tunnan påstår ju att hon inte läser här, men det vet vi ju alla att hon gör.
Citera
2020-07-24, 12:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ha ha, tror inte sju A4-sidor skulle räcka på långa vägar.

Just hennes totala gränslöshet är ju det som ställer tiłł det för henne. Hon lipar över att folk ondgör sig över henne. Det absolut lättaste för henne skulle vara att sluta lägg ut allt trams på sociala medier. Men det viktigaste för fettot är ju att vara "känd", men hur och varför hon är känd är mindre viktigt.

Fläsk-Tunnan påstår ju att hon inte läser här, men det vet vi ju alla att hon gör.
I november förra året meddelade hon i en intervju att hon skulle sluta med sociala medier för det "kändes inte fint". Det varade i ungefär 2 månader och sedan kändes det fint igen.

Från Annas blogg 7:e november:
Citat:
Jag bloggar och Instagrammar inte just nu, på obestämd tid. Jag tycker inte det känns fint längre. Kul skulle det absolut vara, för jag gillar det verkligen. Men det känns inte fint nu, och det är en stark känsla som jag inte kan bortse från. Jag bloggar och har Instagram för att dela med mig av mitt liv och saker som rör mig. Det gör och har jag alltid gjort på ett generöst sätt. Men, på det sätt som det lite för ofta senaste året / två åren har bemöts…finner jag inga vettiga meningar till.
Citera
2020-07-24, 13:00
Medlem
Citat:
Jag och min omgivning förvånas. Att hantera bestick är något man lär sig senast i tonåren. Missbruk och brott senare i livet gör inte att man förlorar förmågan eller kunskapen.

Anna lägger ett filter över hela sitt liv och vill framstå som en stor stjärna. Hon klarar inte svenska språket (inte spanska heller) och är totalt gränslös när hon delar med sig av sitt, och andras, privatliv.
Hon kan inte duka ens till en halvfin middag, hon kan inte laga mat - allt ser ut som en brun sörja. När hon fick gästa Tina Nordström i TV misslyckades hon med att laga till paella. Hon misslyckades med bakningen i ett TV-program där hon påstod att de andra fuskat genom att baka hemma innan inspelningen.
Stoppar där annars blir listan "7 A4-sidor".

Jag försökte vara lite ironisk. Även jag förvånas över att man vid 21 års ålder inte lärt sig att använda kniv och gaffel rätt. Har man fått en normal uppfostran så sitter det i ryggmärgen redan i tonåren.

Nu känner jag inte Lucas men intrycket jag fått efter att ha läst FUP gällande Felicias stöld hos den gamla handikappade damen är att han inte är den skarpaste kniven i lådan och kanske inte haft en så bra uppväxt. Han verkar ha saknat stabila vuxna som lett honom rätt i livet och att han inte firar sin födelsedag med sin egen familj visar kanske på att relationerna där inte är de bästa. Växer man upp i en trygg och stabil familj med bra vuxna som förebilder och som guidar en rätt genom livet börjar man inte arbeta som säljare för ett elbolag. Det gör man bara om man saknar andra möjligheter till riktiga arbeten. Om föräldrarna inte leder en rätt i livet kanske de inte heller är så noga med att lära sina barn bordsskick.

Annas gränslösa beteende där hon offentligt delger alla detaljer om familjen och sin omgivnings förehavanden är inte ok. Hon försöker skapa sitt eget ”Wahlgrens värld” men hon tycks inte förstå att hur gränslösa familjen Wahlgren än framstår i det programmet så sitter det människor och beslutar om vad som får visas och inte. På Annas IG är det ingen som kontrollerar om det som läggs upp kan anses vara ok eller inte.

Personer som inte vill vara med i Wahlgrens värld klipps bort eller förekommer i periferin vid enstaka tillfällen om det inte går att undvika. Där respekterar man människors privatliv och deras rätt till integritet. Det gör inte Anna när hon fotar och filmar människor utan att de tycks veta om det och lägger upp på sitt IG. Jag skulle bli helt vansinnig om jag hade en person som Anna i min bekantskapskrets som la upp saker på IG utan minsta känsla för om det är ok eller inte.

Är för dålig på spanska för att kunna bedöma Annas språkkunskaper där men det är inte förvånande att Anna inte heller behärskar spanska. Hennes engelska är ju så bedrövlig så ögonen blöder. Vet inte om hennes inlägg på Siv Cottons IG finns kvar men mellanstadieelever skriver bättre engelska än vad Anna gjorde där.
Citera
2020-07-24, 14:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
I november förra året meddelade hon i en intervju att hon skulle sluta med sociala medier för det "kändes inte fint". Det varade i ungefär 2 månader och sedan kändes det fint igen.
Jo, jag kommer ihåg detta. Skall ändå säga att hon var borta från soc.media längre än jag trodde. Jag trodde inte hon skulle klara mer än två veckor. Grejen att hon kom tillbaka var ju knappast att folk saknade henne, förutom någon enstaka förvirrad stackare. Det var väl snarare att Tunnan själv saknade uppmärksamheten. Sen kan jag inte för mitt liv begripa hur man vill lägga ut hela sitt liv i soc.media på det sättet Tunnan gör. Än mer förundrad är jag är att Roberto accepterar detta. Skulle min fru vilja filma oss när vi kör bil, som Tunnan gör, så skulle jag sätta av henne på första busshållplats.
Citera
2020-07-24, 14:08
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Från Instagram :

Anna sitter i bilen och önskar trevlig fredag. Jag gitter inte lägga upp nån bild, hon ser lika onaturligt filtrerad ut som vanligt... Men hon har i alla fall bilbältet på sig nu. Förut kunde hon ju tydligen inte ha det pga nån störd anledning som bara hon kan hitta på, jag kommer inte ihåg vad tusan det var ens...
Citera
2020-07-24, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jo, jag kommer ihåg detta. Skall ändå säga att hon var borta från soc.media längre än jag trodde. Jag trodde inte hon skulle klara mer än två veckor. Grejen att hon kom tillbaka var ju knappast att folk saknade henne, förutom någon enstaka förvirrad stackare. Det var väl snarare att Tunnan själv saknade uppmärksamheten. Sen kan jag inte för mitt liv begripa hur man vill lägga ut hela sitt liv i soc.media på det sättet Tunnan gör. Än mer förundrad är jag är att Roberto accepterar detta. Skulle min fru vilja filma oss när vi kör bil, som Tunnan gör, så skulle jag sätta av henne på första busshållplats.

Var ju en live för inte så länge sen som Roberto försökte prata med Anna under tiden han körde bil om ärenden de behövde uträtta. Hon ignorerade honom totalt och blev nästan irriterad när han avbröt hennes lajvande.

Hur kan det för Anna vara viktigare att sända en live än att ha kontakt med personen som sitter bredvid henne i bilen?
Citera
2020-07-24, 14:59
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Var ju en live för inte så länge sen som Roberto försökte prata med Anna under tiden han körde bil om ärenden de behövde uträtta. Hon ignorerade honom totalt och blev nästan irriterad när han avbröt hennes lajvande.

Hur kan det för Anna vara viktigare att sända en live än att ha kontakt med personen som sitter bredvid henne i bilen?
Nej alltså jag kan till viss del förstå livegrejen när man är ensam, i alla fall när man ju faktiskt har aktiva tittare som hon har, men inte i timmavis dagligen som det är periodvis och inte när man sitter i bilen med den man man beskriver som så fantastisk eller när man är tillsammans med sina barn som man ju älskar såååå mycket att vara med.
Citera
2020-07-24, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid

Svaret på din fråga är: Anna och hennes förehavanden är viktigaste i hela universum, så det så!
Citera
2020-07-24, 15:09
Medlem
nya filtrerade foton

https://postimg.cc/gallery/Rm690QB
Citera
2020-07-24, 16:07
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Den här tråden, som jag följt kanske ett år, är det roligaste som hänt mig på länge! Att följa Anna på ig är ju en form av guilty pleasure men att INTE ha möjlighet att få kommentera det man känner efter att ha följt en av hennes live skulle fan ta knäcken på mig. Älskar detta!
Komplettera med hennes gamla blogginlägg, Mys Instagram och Bloggbevakning, det är guld värt att läsa hennes gamla lögner som senare har avslöjats. Anna ljuger glatt vidare. Jag skulle skämmas ihjäl (min familj också) om jag blev påkommen med att fläka ut mitt eget och andras liv på nätet.

När man går tillbaka och läser gamla inlägg börjar man undra varför alla de tidigare vännerna försvunnit. Inte bara de som skrev det öppna brevet till Anna, det är många "fiiinaste vännen" som inte syns till mer.
Om Anna hade varit lite mer receptiv skulle hon ha lärt sig lite om dukning när hon var hemma hos Louise H.
Citera
2020-07-24, 16:41
Medlem
TPLs avatar
Anna har nog glömt det där med miljön nu. Innan flytten till Odensala tänkte hon på plånboken och miljön men det har gått över. Numera hinner motorn knappt kallna innan det bär iväg igen.
När åkte Anna buss senast? November 2018?

"Nu är kl.16.30 och jag sitter på bussen hem. Och det leder in mig på det ytterst dåliga beslutet jag tog imorse. THE BIG MISTAKE!!! Nämligen att ta en taxi in till stan, från Frösunda Port i Solna – Fy f…

Det misstaget kommer jag inte göra om, dåligt beslut för miljön när det är så kort resa och riktigt onödigt för plånboken! Så nu har jag köpt nytt busskort igen. Jag har sedan i våras börjat åka kommunalt. För stressen med trafik, köer, vägtullar, bensinkostnaden, avgaser, dåligt med parkeringsplatser och onödigt dyrt med parkering också. Så för miljön och plånboken åker jag mer kommunalt, går eller cyklar ( på våren och sommaren )"
Citera
2020-07-24, 16:45
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Han ser helt hjärndöd ut 😂. Det var nog många år sedan han helt sonika stängde av.
Förmodligen alla tabletter han knaprat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in