2020-07-22, 18:04
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag var inne och kollade bli på 154 cm nyss Normalvikt 25 bmi = 60 kg 85 kg = 35 bmi 95 kg= 40 bmi Det finns ingen som tror att hon väger 60 kilo hon är mytoman.
Den läkare som påstått att den här kvinnan har ett normalt BMI borde fråntas sin läkarlicens
https://postimg.cc/K13YTmVW
Citera
2020-07-22, 18:10
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jävlar va hon retuscherat sej

https://postimg.cc/py88xQGv

Det är tamejfan inte sant!?! Vilket jävla fel på telefonen igen? För hon använder ju inte filter och kan ju inte photoshop... Vilket fotot iofs i sig själv bevisar...
Citera
2020-07-22, 18:41
Medlem
Hon ser sig inte som kändis. Hon vill inte vara kändis. Hon tycker inte om ordet kändis. Hon kallar aldrig någon annan för kändis. Men hon tycker om att bli igenkänd och att folk kommer fram och vill ta foton med henne o s v. Undrar vad hon menar att kändis betyder?
Citera
2020-07-22, 18:42
Medlem
nickomyras avatar
Flizan hoppar in i bilen där mamma Anna livar o skränar o bråkar med nån okänd följare för fullt . Felicia ursäktar sig med att störa mammsens live med en fråga , och frågar om det är ok att killen kommer hem vid halv 8 för han har fått tag i ett jättebilligt spel som han ska köpa för sina födelsedagspengar .
Citera
2020-07-22, 18:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Flizan hoppar in i bilen där mamma Anna livar o skränar o bråkar med nån okänd följare för fullt . Felicia ursäktar sig med att störa mammsens live med en fråga , och frågar om det är ok att killen kommer hem vid halv 8 för han har fått tag i ett jättebilligt spel som han ska köpa för sina födelsedagspengar .

Varför skulle en vuxen man behöva fråga om lov för att komma hem "lite sent"?

Jag tror inte Annas barn ens själva förstår hur vrickat det är... möjligtvis så meddelar man i den åldern att man kommer för hem senare, men man frågar inte om lov.
Citera
2020-07-22, 18:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Har Anna någonsin livat utan att börja tjafsa med tittarna?

https://youtu.be/vLbAXjl9JCY
Annas svar på frågan om hur långa morgonpromenader hon tar:
"-Jag mäter inte längd eller puls eller hjärtfrekvens." Intressant. Puls och hjärtfrekvens kan skilja sig åt i Annas universum.

Annas kommentar om fyllechaffisar (någon hade varit det till sin morsa): "-Jag har inte skjutsat min morsa." "-Andra fyllon har jag kört." Där slant hon med tungan.

Med sina 154 cm får Anna väga max 58 kg för att ha ett normalt BMI-värde. Vid 59 kg är det övervikt. Den läkare som, enligt Anna, sagt att hon är normalviktig måste ha varit rädd för att få en fet jävla smäll så näsbenet går av.

Jag vill se Annas rörelseträning som gör att hennes knä "slappnar av". Sjukgymnastik anser hon inte att hon har behov av. Lycka till Anna!
Citera
2020-07-22, 19:00
Medlem
Hon är även trött på allt prat om utseende ... Men lägger ut mängder av selfies med effekt/filter/redigering utan text som lägger fokus på nåt annat än ytan, instagrammar massor om naglar och hår och ögonbryn och solbränna o s v, gör en lång utläggning om sin hy varje gång nån ö h t nämner den och lägger ö h t mycket tonvikt på yta.
Citera
2020-07-22, 19:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hoppas Anna är stolt över mågen. Anna som tänkt bli polis.
Citat:
Lucas är förekommande i minst 1 strafföreläggande. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Lucas åtalats vid en eller flera domstolsinstanser.
Hur många i den där familjen är det som inte haft med polisen att göra?
Citera
2020-07-22, 19:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon är även trött på allt prat om utseende ... Men lägger ut mängder av selfies med effekt/filter/redigering utan text som lägger fokus på nåt annat än ytan, instagrammar massor om naglar och hår och ögonbryn och solbränna o s v, gör en lång utläggning om sin hy varje gång nån ö h t nämner den och lägger ö h t mycket tonvikt på yta.
I dagens live syntes Annas häng under hakan när hon vred på huvudet. Hon såg ut som en pelikan.
Hårfästet har grånat igen, alltid lika roligt att se.
Citera
2020-07-22, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Nja. Kan intyga att man får leta länge för att hitta Annas Gekåsinspirerade-lågbudgetinredning i Djursholm. Men du har helt rätt i att den inte är tidstypisk för hennes generation. Annas sätt att duka och dekorera andas väldigt mycket 80-tal. Och hon verkar älska billigt plastigt skräp. Matchar hennes piratkopior till LV-väskor perfekt!
Menade bara att bra smak (enligt mig) inte är överrepresenterat i Djursholm. Likt hos AB handlar mycket om att stapla statusgrejer (material, leverantörer, exklusivitet) istället för att ha en stil man håller sig till.
Citera
2020-07-22, 19:23
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ja det stämmer BMI för normalvikt är max 24,9 = 59kg. 60 kilo är övervikt
Anna ser sig som osedvanligt mager och tycker hon borde äta mer, men hon är ju så liten i maten...
Citera
2020-07-22, 19:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ja det stämmer BMI för normalvikt är max 24,9 = 59kg. 60 kilo är övervikt

Om BMI-värde på 30-35 (= 72 kg eller mer) säger Aleris' hemsida följande:
Citat:
Om din vikt är etablerad på denna nivå, du har försökt att gå ner i vikt flera gånger och du har följdproblem, kan överviktsskirurgi vara något för dig.
Med tanke på hur hon ser ut tror jag att hon passerat 72 för länge sedan. Vad återstår i behandlingsväg nu? Hon är ju redan opererad.
Laddar hon för något nytt B L VIP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in