2020-10-26, 08:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
några foton från instagram, vad är det på mackan? är det köttbullar eller grov leverpastej?

https://postimg.cc/gallery/ygNxWhY
Skurna köttbullar tycker jag det ser ut som och sen rädisor. Börjar bli lite mera budget i familjen nu.
Citera
2020-10-26, 09:36
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
några foton från instagram, vad är det på mackan? är det köttbullar eller grov leverpastej?

https://postimg.cc/gallery/ygNxWhY
Skurna köttbullar med rädisor på ett salladsblad.
Citera
2020-10-26, 09:36
Medlem
Kin Hermansson fyller år idag

Det firade My på sin instagram o sa att de känt varann i 8år

Då var ju Anna Book tvungen att kontra det
Hon firade Kin o sa att de har känt varann i 18år

BamBamBam
Citera
2020-10-26, 10:07
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Och tidigare har hon sagt att hon går upp om hon äter lite, det skiftar lite för Anna
Hon har nog aldrig sagt dock att hon går upp i vikt av att äta mycket, det vore ju logiskt och rimligt tvärtemot hennes vanliga resonemang. Därav troligen ifrågasättandet.
Citera
2020-10-26, 12:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Skurna köttbullar med rädisor på ett salladsblad.
Såg aldrig att det följde med något av salladsbladet när hon åt. Det var nog bara prydnad.
Fräscht att sitta och dra bort långa hårstrån från smörgåsen.

Fattar hon inte att onda knän och axlar har med övervikten att göra?
Knäna orkar inte bära upp så mycket vikt. Brösten tynger ner, de är ju större nu än när de "skapades". Ömheten i övre delen av bröstkorgen beror väl på felbelastning eller överbelastning av pectoralis major, My kan hjälpa Anna med lämpliga rörelser...
Citera
2020-10-26, 13:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon har nog aldrig sagt dock att hon går upp i vikt av att äta mycket, det vore ju logiskt och rimligt tvärtemot hennes vanliga resonemang. Därav troligen ifrågasättandet.

Jag vet och det jag syftade på är ju att hon nu med sitt rätt höga matintag bara ökar och ökar och att det som sagt inte borde ske. Hon vann ju dessutom bl och med hennes "pcos" borde det ju inte gått, såvida hon inte tryckte 3-4000 kalorier om dagen.

Var nog lite otydlig i mitt inlägg
Citera
2020-10-26, 14:08
Medlem
den.dryges avatar
Jag har skrattat mig igenom hela den tråd, det är underbart.

Men jag försökte kolla hennes företag, men hittar inget. Nån som vet hur hon försörjer sig?

Å va jobbar hennes extremt lyckligt utvalda man med?
Citera
2020-10-26, 14:43
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge

Men jag försökte kolla hennes företag, men hittar inget. Nån som vet hur hon försörjer sig?

Om du har läst hela tråden hur kan du missa ?
Hon försörjer sig på att vara med i olika tävlingsprogram och att sälja saker på loppis . De pengar hon får in går till hennes utseende .
Företag eller manager har hon inte längre . Men en givmild make och snäll svärfar har hon .
Citera
2020-10-26, 14:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Hennes man jobbar som väktare..
https://www.expressen.se/noje/har-dy...itt-i-krisen-/

Anna jobbar som Anna Book och tjänar typ ingenting, eftersom hon knappt jobbar..
Då och då får hon något jobb på tv, typ någon gång per år, som hon får pengar för - som tex för sitt deltagande i Biggest Looser VIP, för det fick hon 372 000 kr.
Hon har inget eget företag, så hon försörjer sig väl som hemmafru kan man väl säga och lever på sin man.
Citera
2020-10-26, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Skurna köttbullar tycker jag det ser ut som och sen rädisor. Börjar bli lite mera budget i familjen nu.
Hon pratar väldigt mycket om att allt kostar si och så mycket.
Är det endast Roberto som jobbar? De vuxna barnen, vad bidrar de med? Då tänker jag inte på den yngsta...
Citera
2020-10-26, 15:14
Medlem
Citat:

Anna är hemmafru och får betalt i natura på maxitoaletter. Roberta är väktare och står av sin arbetstid på diverse ställen.
Citera
2020-10-26, 15:18
Medlem
TPLs avatar
I liven i går sa hon att hon tänkte gå till grannarna och fika. Hur ofta och hur många grannar? Hon passar på att äta hos andra för att spara pengar.
"... går i alla gårdar, slickar alla skålar..."

Nä Anna, åk hem till My och cykla på hennes motionscykel som hon lånat (hennes coach gav coachen/PT:n My rådet att cykla och det gör man ju bäst inomhus...).

Det lät som det var riktigt plågsamt att behöva åka till Stockholm (på Kins födelsedagsfirande) och det var sååå skönt att komma hem till Odensala.
Flera gånger sa hon att hon bara pratar om sig själv i sina lives. Men hon berättade ju att Vanessa jobbar på ett café (nåt med mobil?) och som barnflicka.
Vem anställer nån från den där familjen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in