2020-07-22, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Jodå! Hon skulle säkert kunna påstå att stängslet är uppsatt av Spanska säkerhetspolisen för att hålla paparazzis och simpelt folk borta från hennes pool.

Haha, förmodligen. Och de är specialutbildade av säkerhetsexperten Roberto som har mångårig erfarenhet av liknande prestigeuppdrag inom personskydd. Hennes alldeles egna Frank Farmer/Kevin Costner (Bodyguard). I will always love youuuuuuu
Citera
2020-07-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Man kan i och för sig lägga upp fint och lyxigt även med snacls froån ÖoB. Vet inte om Djursholmare är kända för sin goda smak direkt. Är snarare stilen som är ganska typisk för äldre människor som AB. Det viktigaste är dukarna liksom.

Nja. Kan intyga att man får leta länge för att hitta Annas Gekåsinspirerade-lågbudgetinredning i Djursholm. Men du har helt rätt i att den inte är tidstypisk för hennes generation. Annas sätt att duka och dekorera andas väldigt mycket 80-tal. Och hon verkar älska billigt plastigt skräp. Matchar hennes piratkopior till LV-väskor perfekt!
Citera
2020-07-22, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Jösses vilket dravel.
Dessutom ser båda texterna ut att vara skrivna av samma person. Så antingen har Anna lyckats hitta en ordbajsande emojimissbrukande själsfrände eller så skrev Anna båda texterna.
Och "älskade Anna"? Wow, that escalated quickly.

Tycker det är fascinerande, detta med Annas beroende av emojis. Hon är dock 50år och använder lika mycket eller mer än en 13årig tjej. Bara regnbåge och enhörning som saknas
Citera
2020-07-22, 16:34
Medlem
Loquitas avatar
Har Anna någonsin livat utan att börja tjafsa med tittarna?

https://youtu.be/vLbAXjl9JCY
Citera
2020-07-22, 16:44
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Narcissistisk personlighetsstörning är en kvalificerad gissning även borderline tycker jag hon stämmer in på
Nej. Inte borderline. Tror inte hon har gjort ett flertal självmordsförsök. Håller saker inom sig. Och är destruktiv. Kämpar på sjävl med sina inre känslor.
Hon älskar sig själv. Och berättar ALLT. Om alla till alla. HELA tiden.
.
Senast redigerad av Lillamig72 2020-07-22 kl. 17:01.
Citera
2020-07-22, 16:50
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Jösses vilket dravel.
Dessutom ser båda texterna ut att vara skrivna av samma person. Så antingen har Anna lyckats hitta en ordbajsande emojimissbrukande själsfrände eller så skrev Anna båda texterna.
Och "älskade Anna"? Wow, that escalated quickly.

Jag kikade in lite snabbt på Jeanettes insta igår och hon verkar inte direkt uttrycka sig sådär annars? (Med reservation för att jag bara snabbkollade iofs...)

Antingen har Fettet dikterat vad Jeanette ska skriva, eller så är Jeanette själv smart nog att inse att hon måste fjäska och slicka Anna medhårs på precis det sätt hon kräver, annars blir det ett jävla liv och uthängning på Annas insta meddelst "svikar-citat" på undermålig engelska.

Har man väl gjort misstaget att bli vän med Anna, inser man snabbt att det blir ännu värre om man gör sig ovän med henne.
Citera
2020-07-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

Men gud vad sjuk hon är! Jag blir fan mörkrädd. Man märker direkt att hon är irriterad redan när liven startar. Antagligen för att hon blev tvungen att skjutsa barnen. Ska ers höghet behöva göra något för någon annan!?

Börjar köra med motherfuckers som vanligt. Berättar också att hon varit hos läkare nyligen och att hennes BMI var inom normalspannet 😂😂😂. Vem tror hon att hon lurar?
Citera
2020-07-22, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Men gud vad sjuk hon är! Jag blir fan mörkrädd. Man märker direkt att hon är irriterad redan när liven startar. Antagligen för att hon blev tvungen att skjutsa barnen. Ska ers höghet behöva göra något för någon annan!?

Börjar köra med motherfuckers som vanligt. Berättar också att hon varit hos läkare nyligen och att hennes BMI var inom normalspannet 😂😂😂. Vem tror hon att hon lurar?
Jag var inne och kollade bli på 154 cm nyss Normalvikt 25 bmi = 60 kg 85 kg = 35 bmi 95 kg= 40 bmi Det finns ingen som tror att hon väger 60 kilo hon är mytoman.
Citera
2020-07-22, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag var inne och kollade bli på 154 cm nyss Normalvikt 25 bmi = 60 kg 85 kg = 35 bmi 95 kg= 40 bmi Det finns ingen som tror att hon väger 60 kilo hon är mytoman.
Fast 60 kg på 154 cm är väl ändå övervikt.
Anna vikt borde väl snarare ligga på 50 kg för att inte vara övervikt.
Citera
2020-07-22, 17:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag var inne och kollade bli på 154 cm nyss Normalvikt 25 bmi = 60 kg 85 kg = 35 bmi 95 kg= 40 bmi Det finns ingen som tror att hon väger 60 kilo, hon är mytoman.

Efter Bigger Loser så vägde Anna 56,7 kilo.

Jag vet inte varför, men jag tror hon har gått upp lite mer än 3,3 kilo sedan dess. Jag får en känsla av att hon räknar av sisådär 20 kilon på grund av att hennes "girlisar" är implantat.
Citera
2020-07-22, 17:52
Nu har jag ingen som helst aning om hur såna här hårförlängningar fungerar.
Men borde det inte slita nåt jävligt på det riktiga håret så att man tillslut inte kan fylla på med mer extensions?
Blir i så fall jädrigt kul att se A sitta och dra sig i håret hon inte har
Citera
2020-07-22, 17:55
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

Åh vad jag uppskattar att du sparar hennes sjuka lives. Tack 👍🏼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in