2020-07-03, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
De kanske var ett par i tre år innan giftermålet.

Ja, men då var inte Roberto hennes man, det varför skriver hon:
"– Nu firar jag 22 år med min man och ska köpa en present till honom. Lite pengar har jag kvar på banken efter det här!"
Citera
2020-07-03, 15:54
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
"– Nu firar jag 22 år med min man och ska köpa en present till honom. Lite pengar har jag kvar på banken efter det här!"

Nej Anna hade inga pengar då heller, det togs ut ett pantbrev på 30 000:- på bostaden ungefär samtidigt som Anna sade detta.

Anna har inga pengar och Anna tjänar inga pengar, Roberto, av Anna kallad Jobejjto, har börjat använda huset som bankomat.
Innan huset köptes skröt Anna med att huset minsann skulle betalas kontant, så blev det naturligtvis inte.
Senast redigerad av trottwell 2020-07-03 kl. 16:01.
Citera
2020-07-03, 16:12
Medlem
Citat:
Inget konstigt med den formuleringen. Han är hennes man och de har hängt ihop i 22 år. Även om han i början var hennes pojkvän, eller ursprungligen ”flirt” kanske. Det vore märkligare att skriva ”firar 22 år med min pojkvän” när de varit gifta i snart 20 år 😄
Citera
2020-07-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Nej Anna hade inga pengar då heller, det togs ut ett pantbrev på 30 000:- på bostaden ungefär samtidigt som Anna sade detta.

Anna har inga pengar och Anna tjänar inga pengar, Roberto, av Anna kallad Jobejjto, har börjat använda huset som bankomat.
Innan huset köptes skröt Anna med att huset minsann skulle betalas kontant, så blev det naturligtvis inte.

Jag bara citerat vad Anna sa
Det klart Anna har inga pengar, det enda hon har är: hästtänder, fett och "grisfötter"
Citera
2020-07-03, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Inget konstigt med den formuleringen. Han är hennes man och de har hängt ihop i 22 år. Även om han i början var hennes pojkvän, eller ursprungligen ”flirt” kanske. Det vore märkligare att skriva ”firar 22 år med min pojkvän” när de varit gifta i snart 20 år 😄

Tycker det var konstigt formuleringen.
Bättre skriva firar 22 år tillsammans.
Först var han en kille som har gjort henne på smällen, sen gifte sig.
Det Roberto är hennes man i 19 år inte 22.
Citera
2020-07-03, 17:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

När svärfar är borta blir det ett uppsving igen.
Då får de loss ytterligare minst 4 000 000:-. Räcker ett tag, några bilar, garage, pool, naglar, hår, solarium och annat. Sedan har de ju "huset" i Spanien också.
Citera
2020-07-03, 18:07
Medlem
Killthepoors avatar
Så hon äter godis ändå? Såg på hennes story nyss där hon sa att hon blev så godissugen och stannade till för att köpa.
Det var väl bara några veckor sedan hon sa att hon aldrig äter godis, chips och allt var det var.
Eller minns jag fel?
Citera
2020-07-03, 18:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Så hon äter godis ändå? Såg på hennes story nyss där hon sa att hon blev så godissugen och stannade till för att köpa.
Det var väl bara några veckor sedan hon sa att hon aldrig äter godis, chips och allt var det var.
Eller minns jag fel?
Nä det tror jag inte. Anna brukar säga en sak och göra en helt annan.
Citera
2020-07-03, 19:24
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
För 2 dagar sedan på hennes IG skrev hon 19 år som gifta.
Också bra att påminna henne om bröllopet! Hon gick ut i pressen och sa att hon skulle gifta om sig med sin man när de flyttat in i Herrgården!
Men det är stort av Anna att hålla såna saker privat. Det var väl bara inför familjen med fotoförbud!
Citera
2020-07-03, 20:12
Medlem
Rimberts avatar
Anna är väldigt rolig, mycket roligare än de flesta av dagens så kallade komiker som Özz Nujen och Henrik Schyffert.
Tror hon är det roligaste vi haft sedan Sjökvisten i Åsa Nisse-filmerna.
Anna bjuder hela tiden på sig själv och skäms inte för att göra sig själv löjlig.
Det är äkta komik.
Senast redigerad av Rimbert 2020-07-03 kl. 20:23.
Citera
2020-07-03, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag försöker få familjens ekonomi att gå ihop. De bor alltså sex vuxna personer i ett hus. Bara maten måste gå på en sju åtta tusen i månaden. El, bredband, försäkring, telefoner, kläder måste kosta flera tusen. En väktare kanske kan dra in en 20 lax efter skatt, om han jobbar natt också? Sedan ska de bygga Atterfallshus också. Har den här inhyrda pojkvännen något jobb? Några bidrag kan de väl inte få eftersom de har råd med bil.

Får inte de vuxna bidrag typ socialbidrag? Kanske bostadsbidrag? A- kassa?
Citera
2020-07-03, 20:28
Medlem
Citat:
För 2 dagar sedan på hennes IG skrev hon 19 år som gifta.

22 år tillsammans, 19 år som gifta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in