2020-07-18, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ändå tycker hon att hennes barn är guds bästa. Dock är Annas beteende inte det bästa heller.

Ja och om andra ungdomar gör något är hon inte sen att klaga på uppfostran. 🙄
Citera
2020-07-18, 23:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissIs21
Ja och om andra ungdomar gör något är hon inte sen att klaga på uppfostran. 🙄
Haha precis. Dubbelmoralen är enorm.
Citera
2020-07-19, 00:03
Citat:
Ändå tycker hon att hennes barn är guds bästa. Dock är Annas beteende inte det bästa heller.

Äpplet faller inte så långt från päronträdet.
Citera
2020-07-19, 00:08
Citat:
Haha precis. Dubbelmoralen är enorm.

Anna har ingen moral, möjligen på något inverterat vis.
Citera
2020-07-19, 10:29
Medlem
nytt från story

https://postimg.cc/gallery/7YgcpBj
Citera
2020-07-19, 10:39
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt från story

Hon taggar ” matt-tema ” .. men det var väl inte därifrån mattorna kom ? Det var väl från en enskild butik på Östermalm .
Citera
2020-07-19, 10:44
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon taggar ” matt-tema ” .. men det var väl inte därifrån mattorna kom ? Det var väl från en enskild butik på Östermalm .

Syftar du på den långhåriga bordellmattan i det smaklösa sovrummet?
Citera
2020-07-19, 10:49
Medlem
Citat:
Fem brottsmål? Vad har han mer gjort förutom våldtäkten?

1. Våldtäkt barn, dömd i tingsrätten fastsäld i hovrätten.
2. Övergrepp i rättssak gällande våldtäktsmålet.
3. Sexuellt ofredande mot minderårig (annat tillfälle än vid våldtäkten)
4. Stöld.
5. Misskötsel av tilldömd samhällstjänst.

Så ja, fem olika situationer.
Citera
2020-07-19, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Anna har ingen moral, möjligen på något inverterat vis.
Dubbelmoral är väl också ett slags moral. Åtminstone om man frågar Anna.
Citera
2020-07-19, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt från story

Varför Anna går upp i vikt är sorgligt nästan enbart kostrelaterat. All mat av halvfabrikat hon köper,äter,go’fikar,myser med hela dagarna funkar inte om man är kraftigt överviktig och det vet hon om. För att gå ner i vikt behöv hon max 1588 kalorier. Även som hon säger ”jag äter ingenting” så vet hon om att hon ljuger för sig själv. Det är inte volymen av maten utan vad hon äter som är avgörande.

Roberto kunde göra henne en tjänst och gå raskt/jogga i 40 min per dag med henne så skulle hennes livslängd och hälsa förbättras avsevärt istället för att hon ska leka mamma och hemma fru till vuxna människor 24/7.
Att hon försätter sig i en situation som ger försämrad hälsa och självkänsla för varje dag som går och inte skapar ett eget självständig liv som kvinna är i mångt och mycket ett självskadebeteende där resten av familjen blir medberoende i.
Citera
2020-07-19, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Varför Anna går upp i vikt är sorgligt nästan enbart kostrelaterat. All mat av halvfabrikat hon köper,äter,go’fikar,myser med hela dagarna funkar inte om man är kraftigt överviktig och det vet hon om. För att gå ner i vikt behöv hon max 1588 kalorier. Även som hon säger ”jag äter ingenting” så vet hon om att hon ljuger för sig själv. Det är inte volymen av maten utan vad hon äter som är avgörande.

Roberto kunde göra henne en tjänst och gå raskt/jogga i 40 min per dag med henne så skulle hennes livslängd och hälsa förbättras avsevärt istället för att hon ska leka mamma och hemma fru till vuxna människor 24/7.
Att hon försätter sig i en situation som ger försämrad hälsa och självkänsla för varje dag som går och inte skapar ett eget självständig liv som kvinna är i mångt och mycket ett självskadebeteende där resten av familjen blir medberoende i.

Att hon äter fel ser vi, jag är så förundrad att hon som är gastric by pass opererad kan äta så stora mängder som hon gör, efter en GBP så kan man äta ca 60g protein och därefter lite grönsaker och lite kolhydrater.
Citera
2020-07-19, 12:01
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzzen
Efter träget letande hittade jag BILDEN jag vet jag sett tidigare.
Anna har ju skrutit om att hon minsann haft egen häst men att hon slutade rida efter en olycka som försatte henne i koma i tre dagar och nästan tog död på henne.
Här har ni bilden på besten:
https://www.instagram.com/p/eq3ohSjewR/

Tänk på att vi som är blockeliblockade inte kan se vad som läggs upp på Instagram..🤷🏼‍♀️
Så kör gärna en printscreen så att vi andra också kan få ta del av tokigheterna..🤪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in