2020-04-03, 19:21
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Jag tror inte vare sig Felicia eller snoppviftaren klarar sig själva, den det finns hopp för är Vanessa. Dock verkar hon avguda sin mor, vilket är lite skrämmande.
Underbart att se vår Anna är igång igen, som aldrig förr.
Hon är en gåva som aldrig slutar ge...

Men vill gärna höra mer om familjen. Hur är det med Halmpyntet i dessa dagar, har han klarat sig från coronan, trots sina offentliga jobb utanför Ur & Penn och Rusta?
Att jobba hemifrån är väl inte att tänka på i hans bransch, som Anna gör?
Och hur är det den haklöse odågan till son, är han fortfarande på fri fot, straffmyndig som han väl blivit?
Senast redigerad av Rimbert 2020-04-03 kl. 19:37.
Citera
2020-04-03, 19:35
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Jag tror inte vare sig Felicia eller snoppviftaren klarar sig själva, den det finns hopp för är Vanessa. Dock verkar hon avguda sin mor, vilket är lite skrämmande.

Ärligt talat så tror jag det bästa hoppet för Felicia är att hon får fängelse - där skulle hon åtminstone få vara borta från sin kära mor under en längre period, få nytt umgänge (hon skulle knappast hamna på Kumla om man säger så, så det är knappast hårdnackade brottslingar hon skulle sitta med) och rådgivning och stöd. Kanske skulle detta bli saken som skulle motivera henne att bryta loss från sin madre.

Men det lär väl inte hända. Anna verkar göra allt för att sina barn absolut inte ska flytta hemifrån...
Citera
2020-04-03, 20:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Kan man göra flera Attefallhus på tomten? Jag tänkte att alla tre barnen kanske vill ha var sitt att bo i nu när de inte får vare sig resa eller flytta hemifrån för mamman?
Citera
2020-04-03, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kan man göra flera Attefallhus på tomten? Jag tänkte att alla tre barnen kanske vill ha var sitt att bo i nu när de inte får vare sig resa eller flytta hemifrån för mamman?
...för att inte tala om den stackars familjeförsörjaren som inte fick sin hett efterlängtade man cave
Citera
2020-04-03, 21:30
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
...för att inte tala om den stackars familjeförsörjaren som inte fick sin hett efterlängtade man cave

Nej, inte så länge Anna anser att Robertos man cave är utrymmet mellan hennes ben...
Citera
2020-04-03, 21:36
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Åh men vad hände med de 11m2 som man väl kunnat skymta i samband med ”trädgårdsarbetet”? Håller för övrigt med den som tyckte att Anna såg riktigt fin ut på den tiden, de så kallade förbättringarna har bara gjort att hon ser grotesk ut (fejksolbränna, ögonbryn och tänderna)...
Citera
2020-04-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
här en bild från liven när Anna blockerar min svärdotter som kommenterade

https://postimg.cc/rzqQkNH5
Inga snälla ögon där.
Citera
2020-04-03, 22:59
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Inga snälla ögon där.
har hon fått en irländsk kyss?
Citera
2020-04-03, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
har hon fått en irländsk kyss?
Vet inte vad irlänsk kyss är men dessa ögon lyser hat.
Citera
2020-04-03, 23:15
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Vet inte vad irlänsk kyss är men dessa ögon lyser hat.
En irländsk kyss är en blåtira i ögat..kolla hennes ena öga ser helt konstigt ut
Citera
2020-04-04, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror att det är värt att komma ihåg att det var lättare att dölja en persons beteende före sociala medier och när man är backad av ett stort skivbolag. Lägg sedan till att de flesta tolererar att en 14-åring beter sig omoget och är villiga att ha visst överseende med det och inte "hänga ut" dåligt beteende jämfört med en avdankad 50-åring.

Klokt skrivet. Tack.
Citera
2020-04-04, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Hon fyller 50 i år.

Jaha... Jag trodde faktiskt att hon var äldre än så. Men då finns det kanske hopp om bot och bättring även för henne(skojar.).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in