2020-07-18, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Såna där räkor är väl inte direkt miljövänliga? Någon borde påpeka det för Anna och se vad för harang av ursäkter som följer

Jag har också ifrågasatt detta, tom naturskyddsföreningen avråder så det är ingen väl dold hemlighet. Avocado står ofta på Annas meny, även det en stor miljöbov. Verkar inte vara så stort fokus på miljötänk och medvetenhet där inte.
Citera
2020-07-18, 14:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Jag har också ifrågasatt detta, tom naturskyddsföreningen avråder så det är ingen väl dold hemlighet. Avocado står ofta på Annas meny, även det en stor miljöbov. Verkar inte vara så stort fokus på miljötänk och medvetenhet där inte.
Jodå, Anna är miljömedveten. I målar-liven la hon plastpåsen, som innehållit Digestivekex, åt sidan för att den skulle återanvändas. Strax innan hämtade hon grädde och lät kylskåpsdörren stå öppen medan hon rultade tillbaka till bordet för att läsa kommentarer och svara på dem. Hennes miljötänk är inte som andras.
Citera
2020-07-18, 15:04
Jag väntar bara på när Anna goes Brittney...flippar någonstans och rakar av sig håret....eller något annat högst obehagligt.
Brittney och Anna är ju redan så lika i sitt sociala mediebrus, brittney dansar (högst underliga danser om du frågar mig).anna sjunger och pratar bebisspråk.
Brittney lägger upp selfie på selfie, Anna likaså....
Citera
2020-07-18, 15:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag väntar bara på när Anna goes Brittney...flippar någonstans och rakar av sig håret....eller något annat högst obehagligt.
Brittney och Anna är ju redan så lika i sitt sociala mediebrus, brittney dansar (högst underliga danser om du frågar mig).anna sjunger och pratar bebisspråk.
Ja dom är skrämmande lika. Är väl inte länge innan Anna får en psykos.
Citera
2020-07-18, 15:44
Medlem
Efter träget letande hittade jag BILDEN jag vet jag sett tidigare.
Anna har ju skrutit om att hon minsann haft egen häst men att hon slutade rida efter en olycka som försatte henne i koma i tre dagar och nästan tog död på henne.
Här har ni bilden på besten:
https://www.instagram.com/p/eq3ohSjewR/
Citera
2020-07-18, 15:49
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzzen
Efter träget letande hittade jag BILDEN jag vet jag sett tidigare.
Anna har ju skrutit om att hon minsann haft egen häst men att hon slutade rida efter en olycka som försatte henne i koma i tre dagar och nästan tog död på henne.
Här har ni bilden på besten:
https://www.instagram.com/p/eq3ohSjewR/

På en H4 gård någonstans i Sverige.

Är det någon som vet hur många gånger Anna har legat i koma i sitt liv?

Är det svenskt rekord?
Citera
2020-07-18, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Tror också det är en tidsfråga. Hon har nerverna utanpå skriker efter uppmärksamhet! Mest patetiska är att hon är så jävla avundsjuk på Wahlgren (Lägger pikarna ett) 😂 Pernilla kom på Casa rosa då ska helt plötsligt Booken säga lika fast Casa blanco. Nu använder hon även uttrycket lyx lyx lyx 😂😂😂 Kan vi inte bara konstatera att nå lyx är det inte i hennes liv, jag menar spons på solarium Och en nedgången liten lägenhet dessutom Utan AC i ett lägenhetskomplex Fr 60-talet I Spanien ... stackars människa. Så sitt där du i Märsta och längta och tro att du är aktuell...
Citera
2020-07-18, 16:19
Medlem
Citat:
Är det någon som vet hur många gånger Anna har legat i koma i sitt liv?

Är det svenskt rekord?

Ingen aning, men det hade faktiskt förklarat en hel del. Det finns ju en gräns på hur många smällar en mänsklig hjärna kan ta, utan att det märks på beteendet.
Citera
2020-07-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsanhejsan123
Tror också det är en tidsfråga. Hon har nerverna utanpå skriker efter uppmärksamhet! Mest patetiska är att hon är så jävla avundsjuk på Wahlgren (Lägger pikarna ett) 😂 Pernilla kom på Casa rosa då ska helt plötsligt Booken säga lika fast Casa blanco. Nu använder hon även uttrycket lyx lyx lyx 😂😂😂 Kan vi inte bara konstatera att nå lyx är det inte i hennes liv, jag menar spons på solarium Och en nedgången liten lägenhet dessutom Utan AC i ett lägenhetskomplex Fr 60-talet I Spanien ... stackars människa. Så sitt där du i Märsta och längta och tro att du är aktuell...
Nu har Anna lagt upp matbilder från förra året i Spanien och skriver att de inte kan resa i år på grund av pandemin när sanningen förmodligen är att svärfar hyrt ut sin lägenhet till spanjorer i år eftersom det var länge osäkert om man skulle få åka till Spanien från Sverige i år. Hon ljuger hela tiden, både Pernilla och Perrelli har åkt till sina hus nu när det är tillåtet.
Citera
2020-07-18, 16:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krossaren8
Hade varit väldigt intressant att veta om (väldigt troligt) och isf hur många gånger hon hört av sig till ansvariga för Flashback och försökt stänga ner tråden...kan inte tänka mig att det inte hänt åtminstone en gång.
Hon har helt säkert försökt, kanske med hjälp av någon av alla advokater hon känner.
Tur att Bloggbevakning visar Annas trams på YouTube och på egna hemsidan. Inget Anna kan komma åt. Hon blir alltmer desperat i sina försök att sopa igen spåren och utplåna saker hon försent sett vara olämpliga.

Hur går det med spårandet av IP-adresser? Anna, när du hittar mig ska jag berätta helt öppet om vad jag tycker om din patetiska livslögn.

Dags för en "pause" från sociala medier igen, det höll väl en månad senast? När svärfar är ute ur bilden blir det en shoppingrunda vi sent skall glömma. Och när DE pengarna tar slut börjar det sista och mest intressanta kapitlet.
Citera
2020-07-18, 16:34
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint

Och hur gick det med miljötänket när det gällde bussen? Anna gick ju på så stort när de flyttade ut till MÄRSTA om hur hon nu minsann skulle åka kommunalt... Har hon överhuvudtaget satt sitt feta arsle på bussätet en enda gång sen flytten?
Hon har skrivit att Vanessa åkt buss nån gång vill jag minnas, men hon själv?

Ja, jag vet att nu i corona-tider ska man undvika bussar, men långt innan detta bröt ut, inte fan har väl Fettet åkt buss?
För den delen bryr sig ju Anna inte om corona-restriktioner i övrigt så nog skulle hon åkt buss i alla fall om hon bara orkat och velat. Men det orkar hon ju inte.
Citera
2020-07-18, 16:40
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har helt säkert försökt, kanske med hjälp av någon av alla advokater hon känner.
Tur att Bloggbevakning visar Annas trams på YouTube och på egna hemsidan. Inget Anna kan komma åt. Hon blir alltmer desperat i sina försök att sopa igen spåren och utplåna saker hon försent sett vara olämpliga.

Hur går det med spårandet av IP-adresser? Anna, när du hittar mig ska jag berätta helt öppet om vad jag tycker om din patetiska livslögn.

Dags för en "pause" från sociala medier igen, det höll väl en månad senast? När svärfar är ute ur bilden blir det en shoppingrunda vi sent skall glömma. Och när DE pengarna tar slut börjar det sista och mest intressanta kapitlet.

Det är egentligen otroligt att hon lyckats avhålla sig från att skriva själv här. Hon drar sig ju inte från att hugga, skrika, gapa och härja på precis allt och alla som råkar förnärma henne annars, men just här håller hon sig undan. Ja, hon läser ju här förstås, men skriver inte. Tänk om hon kunde upprätthålla den här disciplinen på övriga sociala medier? Vad lugnt det skulle bli då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in