2020-07-08, 08:19
Medlem
TPLs avatar
Från Bloggbevakning.se
Citat:
.Skvallerbytta, bing bång! Jäkla Instagram, alltså!
Nu måste man alltså smeta på ett filter i en annan app än Instagram om man ska kunna fortsätta hävda att ens bilder är filterlösa?
Vad svårt de gör det för oss Instagram-användare som försöker ”våga vägra filter-bluffa” följarna. 😉
Som exempel väljer CamCam Anna-bilder.
Nu är det nog slut med selfies för Anna, det kommer att stå typ 'Med effekt' under bilden! 😂
Citera
2020-07-08, 10:16
Medlem
EssGunillAss avatar
Jag är glad att Anna hittat en hobby.
Drejning är inte lätt och snart kommer det säkert en kollektion ala Anna Book som går att köpas på turistbyrån i Sigtuna som hon är ambassadör för.

På insta skriver hon Så kul att jag kan få vara med och finputsa lite på deras saker inför bränning och glasering Så älskade familjens alster duger inte...??? Inte fint nog? Har dem inte gjort deras bästa? Hon måste lägga näsan i blöt i allt....
Citera
2020-07-08, 11:17
Medlem
Förut fick jag notiser om att hon sände live nästan dagligen på instagram, men nu aldrig. Nu när jag har tid att titta så har hon inga live. Vofför är det på detta sättet? Vofför?
Citera
2020-07-08, 11:38
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Drejning är inte lätt och snart kommer det säkert en kollektion ala Anna Book som går att köpas på turistbyrån i Sigtuna som hon är ambassadör för.

På insta skriver hon Så kul att jag kan få vara med och finputsa lite på deras saker inför bränning och glasering Så älskade familjens alster duger inte...??? Inte fint nog? Har dem inte gjort deras bästa? Hon måste lägga näsan i blöt i allt....

Hon kände säkert att det inte blev bra det där, att sonen och maken gjorde lika fina saker som hon gjort tidigare. Det visade hur lätt det var och att hon än en gång saknade särskild talang för något.
Citera
2020-07-08, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minna89
Förut fick jag notiser om att hon sände live nästan dagligen på instagram, men nu aldrig. Nu när jag har tid att titta så har hon inga live. Vofför är det på detta sättet? Vofför?

Anna hörde dej, live nu
Citera
2020-07-08, 11:58
Medlem
lite bildrr från liven, kollade bara ett par minuter på min rast men tyckte Anna verka labil, hon åt omelett o Felicia va i bakgrunden

https://postimg.cc/gallery/0by3nNv
Citera
2020-07-08, 12:14
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite bildrr från liven, kollade bara ett par minuter på min rast men tyckte Anna verka labil, hon åt omelett o Felicia va i bakgrunden

https://postimg.cc/gallery/0by3nNv

Det står att det är med effekt . Men det klart Anna har väl aldrig sagt att hon inte använder effekt eller filter , det är Photoshopa och redigera hon inte gör .
Citera
2020-07-08, 15:03
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det står att det är med effekt . Men det klart Anna har väl aldrig sagt att hon inte använder effekt eller filter , det är Photoshopa och redigera hon inte gör .
Precis hon har sagt att DET HÄNDER att hon använder filter och effekter, men att hon inte redigerar och använder Photoshop och inte ens vet hur man gör.

Däremot har hon tidigare vid vissa uppenbart filtrerade foton sagt att hon inte har nåt filter på dem och använt diverse nedlåtande ord mot de som påpekat detta, varvid hela filtergate satte igång då PW inte tyckte det var snyggt gjort.
Senast redigerad av jenjoh75 2020-07-08 kl. 15:03. Anledning: Felstavning
Citera
2020-07-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs

Reagerade också på det. Men ant är det det där efterarbetet som måste göras när grejerna stelnat men innan man bränner. Familjen ville väl inte följa med å fixa det så anna fick suckande åka dit själv å ombenämner det så som ett privilege för att sanningen inte ska bli så genomskinlig.
Kan se bråket hemma: Jaha, här ordnade JAG en familjadag och nu måste JAG ENSAM åka tillbaka och förklara för instagram att ni inte ville följa med??? Nä, då tar JAG och fixar era löjliga alster så de går att ha på borden. Bam bam bam!!!
Citera
2020-07-08, 15:11
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jo Anna har sagt att hon ” kanske använt filter någon gång
Jag bjuder på en bild då hon solar på balkongen i Spanien.
Hur en person med den hyn fortsätter att sola så hårt som hon gör t o m i solarium är för mig en gåta.
Bilden visar verkligen hur illa det står till.
https://postimg.cc/rdzJ0Ytd
Citera
2020-07-08, 15:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hur en person med den hyn fortsätter att sola så hårt som hon gör t o m i solarium är för mig en gåta.
Herregud! Fick en chock när jag öppnade länken icket hälsosamt.
Citera
2020-07-08, 15:38
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Det ser ut som att Anna inte har rakat sig ordentligt på överläppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in