2020-07-16, 13:07
Medlem
Pia Book har för 3 dagar sen lagt ut ett Grattis till mamma Marita på hennes 81 års dag. Har Anna glömt att hennes älskade mamma har haft födelsedag?
Citera
2020-07-16, 13:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Pia Book har för 3 dagar sen lagt ut ett Grattis till mamma Marita på hennes 81 års dag. Har Anna glömt att hennes älskade mamma har haft födelsedag?
Med tanke på att Anna lägger upp på IG direkt hon gör minsta lilla, så verkar hon ha glömt en sån stor händelse.
Citera
2020-07-16, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Med tanke på att Anna lägger upp på IG direkt hon gör minsta lilla, så verkar hon ha glömt en sån stor händelse.
Då kommer en bild på graven om några dagar och lite lögner om att blommorna ska bytas som hon satte där på hennes födelsedag, allt för att tillrättavisa oss här på fb. 😆
Citera
2020-07-16, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Då kommer en bild på graven om några dagar och lite lögner om att blommorna ska bytas som hon satte där på hennes födelsedag, allt för att tillrättavisa oss här på fb. 😆

Anna verkar ha ett ambivalent förhållande till sin mamma. Nyligen sa hon att hon inte kommer vilja ha en gravplats åt sig själv, då anhöriga ska tvingas dit stup i kvarten för att pynta. Anna blev känslomässigt beroende av sin mamma och tilläts aldrig bli självständig. Därför avskyr hon modern samtidigt som hon inte kan släppa henne. Annas egna barn verkar ha gått samma öde tillmötes. Barnen begår uppror genom kriminalitet när de är hemifrån eftersom de aldrig tillåtits ett normalt tonårsuppror hemma. Det på påminner om barn från auktoritära hederskulturer som beter sig på ett sätt i skolan och ett motsatt sätt med familjen.

Hemma måste barnen Book vara mammas små änglar, alternativet är att bli förskjutna. Vanessa försökte göra en sund distansering genom flytten till Spanien men så fort Coronan kom såg mamma Anna till att hämta hem henne och låsa in henne i Casa blanca. Jo hon var visst på nöjestripp med kompisar men då spelade hon ABC i bilen och skickade klipp på detta till mamma Anna tillsammans med bedyranden om vilken underbar mor hon är. Omedveten som Anna är repostade hon detta så att alla skulle kunna se vilken fin relation de har.
Citera
2020-07-16, 14:26
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nä det står inte effekt på nya fotot på insta men nåt filter göhar hon ändå eller har mobilen gått sönder?

https://postimg.cc/gallery/6N0NMMb
Någon undrar vart hon köpt de fina örhängena.
29 kronor i Spanien svarar Anna. Jag tvivlar på att Anna hade så bra koll på eurokursen sen minst ett år tillbaka.
Citera
2020-07-16, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Mehmet är pappa till Flisan. Han är också kriminell.

Mehmet är en jäkla typ. Jag jobbade för honom och hans bror när jag var 17 år, ett sommarjobb. Anna ringde honom konstant och han var så gullig mot henne i telefon men när han lagt på snackade han skit om henne hela tiden. Men jag bet honom i ollonet när han drog ned byxorna och trodde att jag ville suga honom, så den karriären blev kort. Men det jag minns mest var hur Anna ringde hela tiden och verkade besatt av att få bekräftelse. Men han kunde sköta henne och gulla med henne.
Citera
2020-07-16, 16:24
Medlem
Hörrni!

Jag tror banne mig det är my som hamnat på Books svarta lista! För visst, om man går in på Books insta så finns my fortfarande kvar under vilka hon följer. MEN: om man går in på mys insta och kollar hennes följare så ser man att annatoledanobook inte längre följer. Nån annan som kan bekräfta?
Citera
2020-07-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Lite ironiskt att Fettets farsa var polis av alla yrken.
Jag vill minnas att han jobbade på cirkus?
Citera
2020-07-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Hörrni!

Jag tror banne mig det är my som hamnat på Books svarta lista! För visst, om man går in på Books insta så finns my fortfarande kvar under vilka hon följer. MEN: om man går in på mys insta och kollar hennes följare så ser man att annatoledanobook inte längre följer. Nån annan som kan bekräfta?
Fel. Dom följer varandra båda två.
Däremot så tror jag inte att det är långt kvar tills de skär sig mellan dem!
Nu när My bor nära och får känna på hur det är när tunnan har easy access så lär hon tröttna och hamna på shitlist ganska snabbt
Citera
2020-07-16, 19:10
Medlem
Photoshoppeds avatar
annatoledanobook
2009 vs 2020 Men resan mot ett balanserat och riktigt hälsosamt leverne är fortfarande en pågående process. Så jag jobbar på i mitt tempo på mitt sätt ❤️❤️❤️

De sedvanliga före- och efterbilderna på instagram. Utan filter och med filter. För att peppa sig lite förstås. Och sen jobbar hon på i sitt tempo, på sitt sätt. Det är tredje året hon är inne på nu, med sitt sätt och i sitt tempo. Med lösgodis, soppa med en halv liter grädde i och dammsugare med café au lait. Bullshit kallar jag det.
Citera
2020-07-16, 19:12
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gossipguy98
Dömdes inte anna books som för något sjukt brott? Eller minns jag fel?

Han har dömts för våldtäkt mot barn, övergrepp i rättssak, sexuellt ofredande och olaga hot.
Citera
2020-07-16, 19:16
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
annatoledanobook
2009 vs 2020 Men resan mot ett balanserat och riktigt hälsosamt leverne är fortfarande en pågående process. Så jag jobbar på i mitt tempo på mitt sätt ❤️❤️❤️

De sedvanliga före- och efterbilderna på instagram. Utan filter och med filter. För att peppa sig lite förstås. Och sen jobbar hon på i sitt tempo, på sitt sätt. Det är tredje året hon är inne på nu, med sitt sätt och i sitt tempo. Med lösgodis, soppa med en halv liter grädde i och dammsugare med café au lait. Bullshit kallar jag det.
Inte en chans att bild nummer 2 är från i år. Jag stör mig inte på att hon är tjock, det finns många människor som är både tjocka och sympatiska, men varför måste hon ljuga hela tiden? Alla vet hur hon ser ut, kan hon inte bara acceptera det och vara ärlig? Hon lurar ingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in