2020-07-16, 08:23
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Mehmet är pappa till Flisan. Han är också kriminell.
Vad är han dömd för ? Har för mig att han inte finns på lexbase .
Citera
2020-07-16, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Hur träffades de två egentligen? Eller ”dem två” med Anna-grammatik.
https://www.aftonbladet.se/a/G1PlVm

” Du ska få träffa en härlig spanjorska, sa Robertos vän.
Att det var sångerskan Anna Book som Roberto skulle dejta hade han ingen aning om.”

” Roberto träffade Anna för första gången för elva år sedan. Det var en kompis som tyckte att de skulle passa bra ihop. Hon var en härlig spanjorska, sa kompisen, utan att nämna att hon hette Anna Book. Inte ens när Roberto tryckte på dörrklockan och såg skylten Anna Book förstod han. Men när hon öppnade kände han igen henne.
– Fast jag tänkte inte ”Oj det är Anna Book”, det var snarare ”Oj, vad hon är vacker”.

Hon bjöd på tapas, de pratade, pratade och pratade. Så mycket att han stannade till småtimmarna.
– Det kändes helt rätt från början, men vi tog det lite försiktigt eftersom båda två var nyseparerade.
Vad föll du för?
– Hennes personlighet. Hon är väldigt snäll och omtänksam och har en positiv syn på livet. Och så går det inte att komma ifrån att hon har ett oerhört vackert ansikte också.”

Artikeln publicerades 2009
Citera
2020-07-16, 08:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
https://www.aftonbladet.se/a/G1PlVm

” Du ska få träffa en härlig spanjorska, sa Robertos vän.
Att det var sångerskan Anna Book som Roberto skulle dejta hade han ingen aning om.”

” Roberto träffade Anna för första gången för elva år sedan. Det var en kompis som tyckte att de skulle passa bra ihop. Hon var en härlig spanjorska, sa kompisen, utan att nämna att hon hette Anna Book. Inte ens när Roberto tryckte på dörrklockan och såg skylten Anna Book förstod han. Men när hon öppnade kände han igen henne.
– Fast jag tänkte inte ”Oj det är Anna Book”, det var snarare ”Oj, vad hon är vacker”.

Hon bjöd på tapas, de pratade, pratade och pratade. Så mycket att han stannade till småtimmarna.
– Det kändes helt rätt från början, men vi tog det lite försiktigt eftersom båda två var nyseparerade.
Vad föll du för?
– Hennes personlighet. Hon är väldigt snäll och omtänksam och har en positiv syn på livet. Och så går det inte att komma ifrån att hon har ett oerhört vackert ansikte också.”

Artikeln publicerades 2009
Det är som taget ur en sagovärld.
Citera
2020-07-16, 09:46
Medlem
Mumpss avatar
Vad håller hon på med på Instagram egentligen? Postar en miljard visdomsord om att människor lämnar ens liv och skriver sen typ ”du vet vem du är” som en jäkla fjortis. Jag har vänner i hennes ålder. Om de höll på så här skulle jag fan säga upp kontakten med dem.
Citera
2020-07-16, 09:47
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad är han dömd för ? Har för mig att han inte finns på lexbase .
Det var väl mycket röka å sånt när det gäller Mehmet?

Vill också minnas att han spöade upp finnar förr i tiden. I Södertälje
Citera
2020-07-16, 09:55
Medlem
Oj vilken fin frukost Anna har haft idag..omelett minsann!

vardagslyx!
Senast redigerad av tadalafil 2020-07-16 kl. 10:02.
Citera
2020-07-16, 10:34
Medlem
LitenTuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil

vardagslyx!
Det var väl minst 1 dl smält smör över skapelsen så hon fyller tjocklåren rejält.
Citera
2020-07-16, 10:37
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenTuva
Det var väl minst 1 dl smält smör över skapelsen så hon fyller tjocklåren rejält.
Inget smör alls idag vad jag kunde se! Hon blev väl arg för att folk kommenterade det förra gången.
Citera
2020-07-16, 10:39
Medlem
Men vad händer? Är det My som svikit eller nya mamma-kompisen? Eller Bloggbevakning. Så nyfiken.
Citera
2020-07-16, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganismen
Men vad händer? Är det My som svikit eller nya mamma-kompisen? Eller Bloggbevakning. Så nyfiken.
Jag är också nyfiken vem det handlar om .Cirka 10 olika texter på svart bakgrund.
Citera
2020-07-16, 10:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil

vardagslyx!
Vilken jävla sörja med lite gräs på. Präktigt!
Citera
2020-07-16, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganismen
Längesedan de hängde med grannarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in