Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Väldigt få lyckas - de som lyckas verkar nästintill exklusivt vara de som efter programmet gjort träningen till en livsstil, t. ex. Felicias ex Hristos som verkar arbeta som en tränare/coach. Problemet är ju som sagt att programmet inte lär deltagarna en livsstil som passar dom - jag skulle gissa på att Du är vad du äter antagligen har betydligt bättre framgång i det området, Anna Skippers äckliga frödrinkar till trots.
Dock gissar jag på att Anna aldrig skulle ställa upp i Du är vad du äter då en av de första sakerna deltagarna gör är ju att konfronteras med sitt veckovisa matintag - och Madame Skipper skulle nog inte köpa Annas "jag äter absooluuuuut inget och folk får nästan tvångsmata mig med dropp!!!11"-historier...
Hristos gick nyligen upp 30 kg, så även han fick en backlash.
Men Anna kommer att stanna på en oversize vikt, det var bara en kort period, nästan en illusion av att hon var smalare ett kort tag.
Anna är kort, har mentala issues, urusla copingstrategier.. Anna tröstäter uppenbarligen, hon har inget jobb, tycks vara rätt sysslolös, sitter oftast hemma med familjen och mycket av hennes liv fokuserar faktiskt kring mat, Anna förnekar sitt enorma matintresse och blir förbannad på dem som poängtera detta.Anna är dessutom för lat att upprätthålla något som kräver en ansträngning.
Nu syns det tydligt att Anna gått upp i vikt, Anna var ju inte speciellt ödmjuk vid hennes viktnedgång, därför lär det definitivt vara en och annan Fd samarbetspartner eller Fd vän som ler i mjugg.