2020-07-06, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Anthingen det eller så är dom fejk för hon har inte och har aldrig haft pengarna att köpa dom där väskorna om dom var äkta. Det finns fejk skitbilligt och dom ser ut som äkta vara bara att dom inte får den där patinan på det ljusa skinnet som dom riktiga får.

Jämför man med bilder på äkta LV-väskor kan man konstatera att handtagen är för stora och att läderränderna på sidorna sitter för brett isär. På en äkta LV-väska hamnar handtagen intill varandra när man drar igen dragkedjan på väskan vilket de inte gör på Annas väskor.

Så ja, Annas LV-väskor är piratkopior.
Citera
2020-07-06, 10:54
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Så irriterande att se massa bilder där det hela tiden skrivs vilken tur Anna har som i mina ögon är tillsammans med en man som är en tönt och ännu mer irriterande är att lägga ut så många krambilder i Coronatider när det varnas för att man inte skall besöka och bo hos människor man inte träffar annars. De har ingen respekt för reglerna som gäller. Människorna de besöker ser dessutom ut att vara minst 65 år.
Och värmlänningarna ser måttligt roade ut över att behöva figurera med Anna på sociala medier.
Citera
2020-07-06, 11:11
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Då har du blivit lurad. Googla får du se. Den stora väskan kostar runt 20.000 begagnad. Till och med reparerad... En bra kopia av de mindre väskorna går på en tusenlapp styck. Men det är klart, om man inte frågar efter kvitto på Blocket kan man kanske komma ner lite i pris...

Fast snälla, jag kan mina väskor och alla jag har är äkta..🤦🏼‍♀️ Har samlat dom senaste 10 åren och vill gärna tro att jag har bra koll. Kvitton & äkthetsintyg finns GIVETVIS🤨.. Har inte sett bilden så jag vet inte vilken väska det är Anna har, jag tog ett exempel/modell ur luften bara 🙇🏼‍♀️

Skulle ALDRIG få för mig att handla väska på blocket, där blir man garanterat lurad precis som du säger.
Att köpa en kopia om det nu är vad dom gör, ja då får dom väl göra det 😂
Citera
2020-07-06, 11:37
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Vadå "älskade Värmland"? Hur ofta är Anna där, känns typ som första gången. De dyra väskorna är med ser jag också.

Minst en av väskorna har hon väl stulit av Magdalena Graaf🤔
Citera
2020-07-06, 11:52
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Jämför man med bilder på äkta LV-väskor kan man konstatera att handtagen är för stora och att läderränderna på sidorna sitter för brett isär. På en äkta LV-väska hamnar handtagen intill varandra när man drar igen dragkedjan på väskan vilket de inte gör på Annas väskor.

Så ja, Annas LV-väskor är piratkopior.

Ingen trodde väl egentligen något annat. Inte ens Anna Book skulle inteckna huset för att ha råd med en väska. Känns inte som hennes grej. Hon har aldrig brytt sig om märken eller kvalitet. Det kanske är Robertos väskor? Anna visar ju hellre upp sin keramikslöjd än hon stoltserar i en dyr klänning.
Citera
2020-07-06, 12:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ingen trodde väl egentligen något annat. Inte ens Anna Book skulle inteckna huset för att ha råd med en väska. Känns inte som hennes grej. Hon har aldrig brytt sig om märken eller kvalitet. Det kanske är Robertos väskor? Anna visar ju hellre upp sin keramikslöjd än hon stoltserar i en dyr klänning.
Anna har lärt alla att det är fult att skryta. Det kan vara någon som lånat hennes mobil och fotat "lyxväskorna", säkert någon näthatare.
Citera
2020-07-06, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna har lärt alla att det är fult att skryta. Det kan vara någon som lånat hennes mobil och fotat "lyxväskorna", säkert någon näthatare.

Förmodligen så tog någon hennes mobil när den låg i bilen, packade om hennes bagage i piratkopierade LV-väskor, tog en bild och la upp på hennes IG för att sen lägga tillbaka mobilen i bilen.
Citera
2020-07-06, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Förmodligen så tog någon hennes mobil när den låg i bilen, packade om hennes bagage i piratkopierade LV-väskor, tog en bild och la upp på hennes IG för att sen lägga tillbaka mobilen i bilen.

Är nog snarare hennes mobil som är trasig igen. Det antagligen därför hennes väskor ser oäkta ut på bild.
Citera
2020-07-06, 15:45
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Vad har du fått det ifrån ? Minns att ungarna visades upp i burberrykläder på kändis-mingel som små . Vet att Anna köpte en LV handväska , som hon visade upp i pressen nåt år när hon hade tjänat en miljon . Som Felicia kommenterade att ok , det här året hade hon faktiskt jobbat mkt och var värd att köpa den .
Hon visade även upp sig i Oscar de la renta klänning mfl märken efter biggest loser .
Citera
2020-07-06, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad har du fått det ifrån ? Minns att ungarna visades upp i burberrykläder på kändis-mingel som små . Vet att Anna köpte en LV handväska , som hon visade upp i pressen nåt år när hon hade tjänat en miljon . Som Felicia kommenterade att ok , det här året hade hon faktiskt jobbat mkt och var värd att köpa den .
Hon visade även upp sig i Oscar de la renta klänning mfl märken efter biggest loser .
Ja om Anna tjänat en miljon så är det hennes sammanlagda livsinkomst. Roligaste idag 😂😂😂😂
Citera
2020-07-06, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Anna skulle bara visa sig i märkeskläder om hon hade råd, det är familjens ekonomi som det beror på att hon inte gör det.Det är därför de har så gammal bil också
Citera
2020-07-06, 15:57
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olsson-Persson
Ja om Anna tjänat en miljon så är det hennes sammanlagda livsinkomst. Roligaste idag 😂😂😂😂
Det stod i tidningarna det året .. undra om det var under lets dance? Minns inte , flera år sedan . Men det året tjänade hon bra .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in