Flashback bygger pepparkakshus!
2020-07-01, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Exakt !
Gårdagens live gav en hint om att hon är på väg till psyket inom en snar framtid
Hon skrämmer mig med sitt sätt att vara, tänk då hur djävulskt rädda hennes familj måste vara 😬
Paranoid, smörig, leendes för att sen låta sitt riktiga jag skina igenom
Oberäkneliga människor är skrämmande, man vet aldrig var man har dom 😳
Och hennes skratt på liven låter inte normalt
Nånting tar hon ju
Citera
2020-07-01, 14:57
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är något sådant som krävs för Anna.
Ja, men nu är det ju inte såna tider, utan alla ska ta eget ansvar. Jag var med om en hämtning en gång och det var hjärtskärande att se och höra. Men det fanns inget val. Jag önskar att det fanns liknande alternativ idag, då det så uppenbart behövs.
Citera
2020-07-01, 14:58
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Och hennes skratt på liven låter inte normalt
Nånting tar hon ju
Ja, absolut. Inte kan hon spela sån apa bara för att trigga oss.
Citera
2020-07-01, 15:20
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag har snarare tolkat hennes uttalanden om saken som att han dömts trots att offret själv inte hävdade sig blivit utsatt på det sätt domen säger, som belägg för att domen är felaktig.
Det var verkligen inte det hon sa på Instagram. Jag såg ”live” när hon skrev kommentarerna.
Det hon har sagt är att vi inte vet mycket tom offret och att hon inte är så oskyldig och att sonen blivit ditsatt.
Och offret har helt klar sagt att hon blivit utsatt.
Citera
2020-07-01, 15:28
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Det var verkligen inte det hon sa på Instagram. Jag såg ”live” när hon skrev kommentarerna.
Det hon har sagt är att vi inte vet mycket tom offret och att hon inte är så oskyldig och att sonen blivit ditsatt.
Och offret har helt klar sagt att hon blivit utsatt.
Den här domen finns det ingen tvekan om. Ni som är nyfikna, leta själva och tjata inte på oss andra. Nu ser vi med spänning fram emot åldringsrånarens dom. Ger man sej på gamlingar så borde det vara extra hårt straffvärde.
Citera
2020-07-01, 15:41
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Den här domen finns det ingen tvekan om. Ni som är nyfikna, leta själva och tjata inte på oss andra. Nu ser vi med spänning fram emot åldringsrånarens dom. Ger man sej på gamlingar så borde det vara extra hårt straffvärde.
Stöld. Inte rån.
Stor skillnad.
Citera
2020-07-01, 15:43
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme

Lite tjatigt kanske, men Anna Books dotter Felicia har inte rånat någon, hon har stulit enligt åklagaren som har rubriserat brottet som grov stöld.
Senast redigerad av trottwell 2020-07-01 kl. 15:51.
Citera
2020-07-01, 15:44
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Anna o Roberto påminner ibland om paret Hyacinth och Rickard Bucket ifrån tvserien Skenet Bedrar.
Citera
2020-07-01, 15:47
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Stöld. Inte rån.
Stor skillnad.
Det är sant. Tillvägagångssättet är ändå i min värld en form av rån. Lura sej in hos en gamling.
Citera
2020-07-01, 15:50
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Lite tjatigt kanske, men Anna Books dotter Felicia har inte rånat någon, hon har stulit enligt åklagaren.
Det är absolut rätt. Jag använde fel ord, rätt ska vara rätt.
Citera
2020-07-01, 15:52
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Anna o Roberto påminner ibland om paret Hyacinth och Rickard Bucket ifrån tvserien Skenet Bedrar.
Inte ibland, oftast. Jag älskade den serien och Märstatanten med anhang kan inte bli mer likt.
Citera
2020-07-01, 16:02
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Gå in på sidan 658 i denna tråd:

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Läs sedan sida för sida. Det dyker upp bilder från Instagram med jämna mellanrum där Anna försöker bortförklara det som hänt och skuldbelägga offret och kommentarer om detta. Kan ta lite tid att gå igenom allt men värt det om du vill ha ett klart begrepp om vad som hänt.
Tack. Verkar som mycket är raderat? Men är ingen mästare på Insta så jag kollar vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Nej. Problemet med dig är att du hoppar in i tråden, 8 år efter starten, och börjar hyvla allas "hemska åsikter" om Anna. Utan att du själv läst in dig. LÄS PÅ - INNAN du anklagar oss för massa skit.
Du är nog fan den dummaste i hela den här tråden. Plocka fram inlägg där jag kritiserar er för något jag inte vet eller håll käften.

Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Till er som inte orkar leta, här är domen mot snopp snurrande Antonio.
https://forumfiles.com/raBdbec9b0/Anonio-book-Solna-TR-B-6020-16-Dom-2017-06-09.pdf
Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in