2020-07-01, 10:06
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Dottern förstår nog att hon inte ska figurera i fler tveksamma sammanhang innan rättegången. Där måste hon kunna bevisa att hennes tillvaro är stabil och ordnad, vilket Märstamorsans livande inte direkt tyder på. Nästan hemskt att se Felicia huka i baksätet.

Ja men varför säger de inte åt henne att stänga av bara ? Det hade jag gjort till min mamma / partner om det var så . Läggas ut på lives och bilder på officiella, sociala medel när man inte känner för det är inte ok tycker jag .
Men jag tror inte det går att säga till henne när hon är på det där humöret , så de sitter hellre tysta och godtar det än ställer till med en scen , som även den kommer gå live .
Tror att jag bara har hört en gång , Vanessa som sa åt Anna i en live att hon skulle sluta . Men då verkade det som att de även hade gäster .
Jag hade blivit galen på att sitta och lyssna på det där , hon är riktigt jobbig att höra på när hon är arg .
Citera
2020-07-01, 10:29
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Dom som gulligullar med henne på allvar, måste ha liknande problem som hon. Sen har vi ju gänget härifrån, som jag tillhörde innan jag blev blockad. Det är svårt att låta bli att driva med donnan. Hon inbjuder själv till det. Om hon hade varit seriös så skulle hon kanske slippa lite av sin ilska över andra.
Ja definitivt. Haha ja det är väldigt lockande att driva med henne när hon ger hundra anledningar till att göra det.
Citera
2020-07-01, 10:36
Medlem
Mune Sangss avatar
Har Anna Book sökt artistbidrag för Coronakrisen ?
Citera
2020-07-01, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs

Anna har fått den frågan och svarat att hon inte har sökt bidrag. Hon tyckte, med all rätt, att det är bättre att artister med få spelningar/uppdrag nu får ta del av pengarna.
Citera
2020-07-01, 12:03
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Man måste nog kunna bevisa att man har inställda spelningar för att få ersättning.
Citera
2020-07-01, 12:04
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Anna har fått den frågan och svarat att hon inte har sökt bidrag. Hon tyckte, med all rätt, att det är bättre att artister med få spelningar/uppdrag nu får ta del av pengarna.
Nu börjar du bli tröttsam med ditt snack. Hon har inga spelningar eller uppdrag. Möjligtvis något bara för att hon är den hon är. Expert på att göra bort sej. Dom enda pengar hon får ta del av är den kära makens. Vad händer om han går hädan snart (nu önskar jag inte det) ? Men! Jag hoppas som så många andra att svärfar har skrivit ett ordentligt testamente.
Citera
2020-07-01, 12:23
Medlem
nytt på insta, Anna drejar alltså porslin

https://postimg.cc/gallery/hKPhHmR
Citera
2020-07-01, 12:32
Medlem
Frammes avatar
Så tröttsamt med denna reklam. Hur många bryr sej om den? Bara donnans riktiga fanklubb och hon själv. Vi andra skrattar bara, och väntar på nästa storbråk.
Citera
2020-07-01, 12:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta, Anna drejar alltså porslin

https://postimg.cc/gallery/hKPhHmR
Så hon ska dra med hela familjen till sin nyfunna hobby. Åååh alla måste bara ta del av det Anna själv tycker är jättekul.
Citera
2020-07-01, 12:58
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Så hon ska dra med hela familjen till sin nyfunna hobby. Åååh alla måste bara ta del av det Anna själv tycker är jättekul.
Precis. Tanten i ett nötskal. Hennes ord är lag. Sen vad andra tycker och tänker, det ger hon hundan i.
Citera
2020-07-01, 13:02
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Hon var ute väldigt tidigt och var sååååååå glad över att hon inte hade något inbokat så det var iiiiiinga problem för henne.
Hon har inga kontrakt på inställda jobb att visa upp.
Citera
2020-07-01, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Me, my self and I
Sen undrar jag hur en människa inte på egen hand ser till att sin dröm uppfylls, om man nu längtat såååååååå måååånga år ?
Fullkomligt obegripligt precis som allt annat !
Men vilken tur ändå att hela familjen ska samlas (gör dom inte det varje minut, timme och dygn annars ?)...🙏🙏🙏❤️🙏🙏🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in