2020-02-11, 15:47
Medlem
nickomyras avatar
Den 29e skrev My om att hon fått håret fixat av Bobby i ett betalt samarbete .. några dar efter skriver Anna om att hon behöver hitta en ny frisör pga det är svårt att hitta parkering i city . Ja det klart det är , men hon tog väl bilen till stan när hon bodde i Solna med .
Jag skulle iofs oxå hellre åka bara in till Sigtuna för att piffa mig om jag vore henne . Men hon åker ju till Linköping och Västerås för tatuering och botox .
Citera
2020-02-11, 15:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Den 29e skrev My om att hon fått håret fixat av Bobby i ett betalt samarbete .. några dar efter skriver Anna om att hon behöver hitta en ny frisör pga det är svårt att hitta parkering i city . Ja det klart det är , men hon tog väl bilen till stan när hon bodde i Solna med .
Jag skulle iofs oxå hellre åka bara in till Sigtuna för att piffa mig om jag vore henne . Men hon åker ju till Linköping och Västerås för tatuering och botox .

Är det bara hon som får köra deras skrotbil? Får han ta buss och tåg till sitt jobb?
Citera
2020-02-11, 16:43
Medlem
Citat:

Hade inte Bobby nån större tillställning i höstas, "alla" va där utom Drottningen Af Märsta?
Citera
2020-02-11, 17:27
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Hade inte Bobby nån större tillställning i höstas, "alla" va där utom Drottningen Af Märsta?
Jo , men du var hon ” med-taggad i hans tack-inlägg .
Citera
2020-02-11, 23:03
Medlem
sverjevenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Jag måste ändå säga att Anna har väldigt vackra ögon 👁
Men ändå inte lika fina som hennes personlighet! <3<3<3 handhjärta jymdkjam osv.
Citera
2020-02-12, 11:33
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Grymt ändå att två stjärnor valt att skaffa sig en gård i Märsta. Ok, visst Carola är lite större, men båda är ju ökända i Svea riket.
Citera
2020-02-12, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
Men ändå inte lika fina som hennes personlighet! <3<3<3 handhjärta jymdkjam osv.
självklart inte
Citera
2020-02-12, 11:48
Medlem
Citat:

Tror de inte har pengar längre då hon i ett inlägg tidigare gjorde mycket reklam för Bobby och hon/de hade gått hos honom i 25år och nu skylla på att de inte hittar parkering samt så var det hon som skulle bli miljömedveten?!
Citera
2020-02-12, 12:32
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Grymt ändå att två stjärnor valt att skaffa sig en gård i Märsta. Ok, visst Carola är lite större, men båda är ju ökända i Svea riket.
För min del så är denna trådens madam större än Carola. Carola går upp och ner, men våran Märstatant går ständigt neråt. Det är ju inget jag önskar för någon, men här verkar det inte gå att fixa. Sorglig att se denna familj i Märsta, som inte har någon som helst verklighetsförankring. Nu har vi snart vår och jag ser verkligen fram emot bilder från deras underbara trädgård. Grillparty med alla eminenta grannar och vänner. Kuddarna i sovrummet är bara tröttsamt. Resten inifrån huset är också helt tråkigt att se. Möjligtvis kan städningen av insidan vara okej att se. När ska tanten hinna med det? Tisdagarna är ju reserverade för egen tid och resten av dagarna också, verkar det som.
Citera
2020-02-12, 14:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
För min del så är denna trådens madam större än Carola. Carola går upp och ner, men våran Märstatant går ständigt neråt. Det är ju inget jag önskar för någon, men här verkar det inte gå att fixa. Sorglig att se denna familj i Märsta, som inte har någon som helst verklighetsförankring. Nu har vi snart vår och jag ser verkligen fram emot bilder från deras underbara trädgård. Grillparty med alla eminenta grannar och vänner. Kuddarna i sovrummet är bara tröttsamt. Resten inifrån huset är också helt tråkigt att se. Möjligtvis kan städningen av insidan vara okej att se. När ska tanten hinna med det? Tisdagarna är ju reserverade för egen tid och resten av dagarna också, verkar det som.

Ja städningen kan ju vara intressant att titta på förstås, främst utrustningen.
Tex vill man veta om de har en liten dammsugare eller centraldammsugare i huset.

Jag har en bekant som säger att just en centraldammsugare var en av de bästa investeringarna till sitt hus. Han har satt upp sådana slanghål i de flesta rummen både uppe och nere så dammsugningen är jättesmidig och han slipper släpa dammsugaren i trappan till övervåningen.
Har även Anna så smidigt när hon ska dammsuga sitt hus?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-02-12 kl. 14:26.
Citera
2020-02-12, 14:34
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja städningen kan ju vara intressant att titta på förstås, främst utrustningen.
Tex vill man veta om de har en liten dammsugare eller centraldammsugare i huset.

Jag har en bekant som säger att just en centraldammsugare var en av de bästa investeringarna till sitt hus. Han har satt upp sådana slanghål i de flesta rummen både uppe och nere så dammsugningen är jättesmidig och han slipper släpa dammsugaren i trappan till övervåningen.
Har även Anna så smidigt när hon ska dammsuga sitt hus?
Det tror jag inte. Hon vet nog inte ens vad det är. Fråga henne om botox, kuddar, hästtänder eller hennes perfekta barn. Då vet hon. Förövrigt så hade vi centraldammsugare på jobbet. Den fixa nada. Jag som gammal och sjuk fick göra jobbet. Kan Märstatanten som ung och frisk, utsökt vacker utan filter och hennes eminenta familj fixa det. Nä.
Citera
2020-02-14, 11:06
Medlem
nytt låååååååångt inlägg på instagram

https://postimg.cc/gallery/1hk89sqcq/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in