2020-07-01, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Jag vill inte ha en sammanfattning. Jag vill ha FUP.

Det sista jag behöver är alla vildhjärnors kommentarer. Undrar hur många i den här tråden som läst FUP och hur många som grundar sin uppfattning på alla andras kommentarer?

Du gillar inte fakta. Det är ditt problem, inte mitt.
Vill ha??? Du får väl som alla andra läsa tidigare inlägg. Vad grundar du din s k uppfattning på? Vad har du för relation till tunnan? Du verkar tydligt gå igång på inläggen....
Citera
2020-07-01, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
OK, det jag ville studera var Annas skuldbeläggande av våldtäktsoffret som vissa påstår har ägt rum. Men lär inte få detta serverat, så lägger ner detta. Funkar inte att söka efter seriösa källor i denna tråd.

Anna lär inte bli lottlös. De är gifta.
Du sitter uppenbart på s k seriösa källor, berätta du som gillar märstatunnan!
Citera
2020-07-01, 07:28
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Lite från dagens live

https://youtu.be/JEdBhiEPfXI

Är första gången jag ser en ”live” från henne..🤭
Ja vart börjar man liksom..🙇🏼‍♀️

Frågan ”Vad jobbar du med?” var tydligen känslig..🤣 Ser liksom inget konstigt med den? En helt legit fråga liksom. Men hon tog det tydligen som ett ”personligt påhopp”..🤔

Hursomhelst otroligt underhållande och tragiskt samtidigt, hur O R K A R familjen vara runt henne 24/7 🤯?! Jag hade klarat max 10 minuter..🤦🏼‍♀️

Orkade inte citera alla er som gav ”Inge.smart” (träffande nick btw ) svar på tal, men hejja er 😇.. Finns inget värre än folk som ”vill ha” saker serverade, som kommer in i en tråd och inte har en aning om vad som diskuteras (uppenbart), är inte svårare än att gå in på Google ex och sedan S J Ä L V skriva in vad man vill ha reda på. Exempelvis hur Tunnan betedde sig på nätet mot stackars tjejen som råkade komma i Antonios väg..🤨 Vidrigt.
Citera
2020-07-01, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Då var det bevisat - Anna Book har inget betalt samarbete med Destination Sigtuna.

Destination Sigtuna:"Alla som bor i kommunen får tagga och vara ambassadör för sin älskade hembygd".

Så nu uppmanar jag alla härinne att gå in och göra inlägg och tagga #destinationSigtuna; ni blir ambassadörer

Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Någon som har caps kring hennes post och exakt vad hon sa om detta ”samarbete”?

Ingen som har caps från Anna’s inlägg gällande detta, sökt men hittar inget. Var det på Insta?
Citera
2020-07-01, 08:05
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Två filmer till 😊

https://youtu.be/9zadhEkb7HM

https://youtu.be/L7rI7nUyRYg

Okej, nu har jag sett dessa två också..🤣

Sällar mig till skaran som säger att ”hon måste tappat det totalt” 🤭🤔 I N G E N frisk människa beter sig på det viset 😳!!

Några grejer som stack ut var dels bebisspråket hon envisas med att använda, tror knappast det är spädbarn som följer hennes live, måhända att det är folk som är ”svagbegåvade” som på riktigt gillar henne och skriver en massa gulligull, men tanten är 50 bast så bebisspråk, really..🤨

Sen var det någon med användarnamnet ”knorping” (eller nåt liknande..) som skrev något, nu minns jag inte ordagrant, men inget som var en big deal liksom, henne ska Tunnan minsann ”lägga namnet på minnet och ta en liten skärmdump på”.. Men
V A R F Ö R?!

Självklart kommer h*n att blockeliblockas illa kvickt, men återigen, varför.. Och V A D ska hon med skärmdumpen till 🤷🏼‍♀️..
Ända förklaringen är väl att hon sitter och knåpar på en liten scrapbook innehållandes alla ”förolämpningar” hon utsätts för dagligen.. Den kommer matcha fint ihop med hennes offerkofta (som numer självklart är alldeles för stoooor för henne)

Avslutar som Tunnan själv hade gjort..

🙏🏼🙏🏼🙏🏼❤️❤️❤️🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Citera
2020-07-01, 09:00
Medlem
Frammes avatar
I dom 2 senaste filmerna verkar hon ha förföljelsemani. Nä, nu börjar hon verkligen bli riktigt läskig. Kanske ser hon fans överallt. Dom vill hon inte missa. Tyvärr hinner hon ju inte vinka. Det kanske stressar henne.
Citera
2020-07-01, 09:12
Medlem
nickomyras avatar
Förstår inte varför hon ska hålla på och lajva när de andra är med .. det kan hon väl göra när hon är hemma själv .
De andra i familjen är ju vana med hennes lives .. men jag undrar vad Lucas tänker där i baksätet
Citera
2020-07-01, 09:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Sen var det någon med användarnamnet ”knorping” (eller nåt liknande..) som skrev något, nu minns jag inte ordagrant, men inget som var en big deal liksom, henne ska Tunnan minsann ”lägga namnet på minnet och ta en liten skärmdump på”.. Men
V A R F Ö R?!
Jag orkar inte titta en gång till men är rätt säker på att hon frågade, rätt ut i luften
"-Tror de jag är helt dum i huvudet?"
Jag är helt övertygad om det. Hon svor så det osade, verkade irriterad när Roberto sa något i bakgrunden, svarade bara kort för att sedan vända sig till sina följare (?) och babbla vidare. Dottern och mågen verkade inte vilja synas i bild. Skäms å Annas vägnar.
Citera
2020-07-01, 09:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Loggade in på Instagram och såg hennes live-klipp ikväll. Inte blivit blockad ännu

Hon har spårat fullständigt. På riktigt

Kolla hennes ögon. Kolla pupillerna. Vad knaprar människan?!
Så där har hon varit en tid nu. Att ingen tittare reagerar. Nä bara massa fina ord och gulligull till henne så hennes ego blåser upp ännu mer.
Citera
2020-07-01, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Förstår inte varför hon ska hålla på och lajva när de andra är med .. det kan hon väl göra när hon är hemma själv .
De andra i familjen är ju vana med hennes lives .. men jag undrar vad Lucas tänker där i baksätet

Dottern förstår nog att hon inte ska figurera i fler tveksamma sammanhang innan rättegången. Där måste hon kunna bevisa att hennes tillvaro är stabil och ordnad, vilket Märstamorsans livande inte direkt tyder på. Nästan hemskt att se Felicia huka i baksätet.
Citera
2020-07-01, 09:34
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Så där har hon varit en tid nu. Att ingen tittare reagerar. Nä bara massa fina ord och gulligull till henne så hennes ego blåser upp ännu mer.
Dom som gulligullar med henne på allvar, måste ha liknande problem som hon. Sen har vi ju gänget härifrån, som jag tillhörde innan jag blev blockad. Det är svårt att låta bli att driva med donnan. Hon inbjuder själv till det. Om hon hade varit seriös så skulle hon kanske slippa lite av sin ilska över andra.
Citera
2020-07-01, 09:40
Medlem
TPLs avatar
Hur många verkliga följare har hon utöver de närmaste? Max 10? Alla de andra är såna som vi skulle jag tro.
Håll grytan kokande Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in