2020-06-29, 12:46
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Nej, det är väl inget moraliskt fel i att lägga pengar på löshår, bara en konstig prioritering. Varför inte köpa perenner, några fina träd och buskar till nya tomten? Om man bara ska vara hemma, varför inte göra en enkel hemma mani-/pedikyr? Njuta av naturligt solsken, strunt i solarium...Eller skaffa inredning till de nya uthusen, det behövs väl? Vad Felicia beträffar, ser det ut som om hon har tatuerat en ”Amorbåge” , väldigt trist sätt att sabba sitt utseende.
Det mesta är sponsrat. Så hon betalar inte eller betalar en liten del
Citera
2020-06-29, 13:08
Medlem
nytt från insta

https://postimg.cc/XZLVKvfG
Citera
2020-06-29, 13:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Jag tycker det är tragiskt att Anna inte har något att göra på dagarna.
Hon vet inte vad hon ska göra idag, då kör hon en liten frågestund,eller en live.
Tänk om hon kunde lägga lite energi på att skaffa ett arbete , få lite distans till sig själv.
Då skulle hon inte behöva tänka så mycket på hur stark hon är i sig själv o annat bladder.
Och framför allt bidra med pengar till det 6vuxna stora hushållet.
Men som Anna säger hon är stark och gör som hon vill,tur att inte alla tänker så,hur skulle samhället se ut då.
Hon har inget att göra på dagarna, men en frågestund kan hon köra i alla fall så hennes ego blir boostar.
Citera
2020-06-29, 14:18
Medlem
Haha dör av skratt över att hon inte har TID med husdjur. Hon är ju hemma exakt hela dagarna! Vem om någon skulle i så fall ha tid med ett husdjur... inte ens pensionärer har så mycket fritid som Anna Book. Som vanligt när hon säger nåt absurt så täcker hon över en lögn. I detta fall två: de har inte råd och Anna skulle aldrig klara disciplinen att gå ut med en hund varje dag året om.

Att hon sedan jämför med barn och att man inte ska skaffa dem om man inte kan passa dem hela tiden: jo Anna det kallas förskola som alla yrkesarbetande använder sig av. I Annas fall hade kanske barnen gynnats av att bli omhändertagna...
Citera
2020-06-29, 14:23
Medlem
Nu skriver hon
När Destination Sigtuna bad mig vara ambassadör för min nya vackra hemkommun Sigtuna
så var det inte svårt att tacka ja
Citera
2020-06-29, 14:23
Medlem
Snälla, nu postar människan ”före” och ”efter” bilder med sig själv som tjock vs filterbild nu för att visa att hon är smalare. Hon är ju lika tjock/tjockare som innan BL i verkligheten. My Martens filmer ljuger inte. Hur kan man ljuga så mycket för sig själv?
Citera
2020-06-29, 14:45
Medlem
nytt på insta om hygien bla

https://postimg.cc/gallery/0J1CWwZ
Citera
2020-06-29, 14:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Snälla, nu postar människan ”före” och ”efter” bilder med sig själv som tjock vs filterbild nu för att visa att hon är smalare. Hon är ju lika tjock/tjockare som innan BL i verkligheten. My Martens filmer ljuger inte. Hur kan man ljuga så mycket för sig själv?
Alla ser igenom det förutom hon själv.
Citera
2020-06-29, 14:53
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Är det måhända en replik ang. hennes högfrekventa skrivande om duschar? Hon vill visa gott föredöme?
Citera
2020-06-29, 14:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Luktar gott från topp till tå, skulle inte röra hennes tår med en tång ens.
Café Valvet är bojkott numera för jag antar att Anna har lurat i dom att bjuda henne på gratis mat ger extra besökare. Ok, kanske går dit och talar om för dom att Annas push får mig att avstå en beställning.
Citera
2020-06-29, 15:03
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Nu skriver hon
När Destination Sigtuna bad mig vara ambassadör för min nya vackra hemkommun Sigtuna
så var det inte svårt att tacka ja
Hur länge sedan var det de svarade någon att de inte hade utsett nån ambassadör?
Citera
2020-06-29, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hur länge sedan var det de svarade någon att de inte hade utsett nån ambassadör?

Ja fast för Anna är ju att vara Ambassadör att göra reklam på sin IG
Har väldigt svårt att tänka mig att Sigtuna utsett en invånare som knappt flyttat in än till Ambassadör
Och än mindre en person som inte är innovativ och som verkligen gjort något vettigt för kommunen/staden
Tagga restauranger gör väl många människor, men man kan ju inte kalla sig ambassadör för det 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in