2020-06-29, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs

Lite nattpoesi..... finns i storyn

https://www.picuki.com/profile/annatoledanobook
Där flög kärleken och ödmjukheten sin kos.Det låter som en elak gammal häxa i en Disney Film.
Citera
2020-06-29, 07:01
Medlem
Zassazs avatar
Vad är den här besattheten med att skriva om att duscha som Anna skriver om väldigt ofta...hon har nyss duschat, ska duscha, nu ska hon åka hem och duscha?!
Åh vad renlig hon är, låter håret självtorka, smörjer in sig osv.
Och DUSCHAR glöm inte det, hahah!
Citera
2020-06-29, 09:07
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Nu är det intressant....tittar man på My Martens story kan man se att de besöker Dr Alban med familj. Där finns bland annat Ankie Bagger och Dinanah. Men vem saknas? Jo ers höghet av Märsta som hellre skjutsar sin lille son på 20 år till en träningsmatch. Eller hon kanske inte blev bjuden? Hon var väl bundis och väääärldens bäääästa vän med Dr Alban för några år sedan?

Kokar Tunnan av avundsjuka? Har My svikit Af Dem Tunna?

Fast dr albans fru har skrivit ”saknade dig idag” på Annas inlägg när hon ska på fotboll. Så frågan är varför hon inte gick dit när hon var bjuden på ”kändis”fest gubevars. Någon där hon är osams med??
Citera
2020-06-29, 09:10
Medlem
Det kanaka blir för tufft att gästerna lägger ut bilder på instagram Utan Annafilter?
Citera
2020-06-29, 09:11
Medlem
Eller så kanske de tänkte att maten inte skulle räcka?
Citera
2020-06-29, 09:24
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hon är rasande och har lagt upp en sedvanlig story om ”gå sin egen väg”.

Den här typen av inlägg görs regelbundet, i vart fall någon gång per år. Man måste ha det ganska turbulent i sitt inre när man som medelålders behöver lägga ut sånt med jämna mellanrum.

För övrigt tyckte jag att gossen verkade vara rätt bra på fotboll. Synd för honom bara att han måste ha morsan som hejaklack.
Citera
2020-06-29, 09:27
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Äntligen någon som skriver sympatskt
Grabben kan inte rå för att han är liten, och dumheter har vi väl i bagaget alla av oss längre bak i livet
Våldtäkt mot barn är dock något som inte alla har i bagaget? Jag håller med om att diskussioner kring deras utseenden kanske inte alltid är optimalt men... Jag hoppas denna tråden lever och påminner eftervärlden om vilket avskum han är, om den så måste hållas i liv med förolämpningar om mongoloida ansiktsformer och käkpartier som saknar bottenvåning.
Citera
2020-06-29, 11:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
Våldtäkt mot barn är dock något som inte alla har i bagaget? Jag håller med om att diskussioner kring deras utseenden kanske inte alltid är optimalt men... Jag hoppas denna tråden lever och påminner eftervärlden om vilket avskum han är, om den så måste hållas i liv med förolämpningar om mongoloida ansiktsformer och käkpartier som saknar bottenvåning.
När man är underårig och uppväxt med dessa föräldrar så tycker jag ändå att man förtjänar en andra chans i livet. Det kan bli människa av honom till slut om han bara kommer till insikt hur dålig påverkan hans mor har haft och vilken toffel till pappa han har.
Citera
2020-06-29, 11:35
Medlem
nu är det frågestund igen på story

https://postimg.cc/gallery/FvjQvk8
Citera
2020-06-29, 11:35
Medlem
Jag tycker det är tragiskt att Anna inte har något att göra på dagarna.
Hon vet inte vad hon ska göra idag, då kör hon en liten frågestund,eller en live.
Tänk om hon kunde lägga lite energi på att skaffa ett arbete , få lite distans till sig själv.
Då skulle hon inte behöva tänka så mycket på hur stark hon är i sig själv o annat bladder.
Och framför allt bidra med pengar till det 6vuxna stora hushållet.
Men som Anna säger hon är stark och gör som hon vill,tur att inte alla tänker så,hur skulle samhället se ut då.
Citera
2020-06-29, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Jag tycker det är tragiskt att Anna inte har något att göra på dagarna.
Hon vet inte vad hon ska göra idag, då kör hon en liten frågestund,eller en live.
Tänk om hon kunde lägga lite energi på att skaffa ett arbete , få lite distans till sig själv.
Då skulle hon inte behöva tänka så mycket på hur stark hon är i sig själv o annat bladder.
Och framför allt bidra med pengar till det 6vuxna stora hushållet.
Men som Anna säger hon är stark och gör som hon vill,tur att inte alla tänker så,hur skulle samhället se ut då.

Hon och resten av familjen har supermycket att göra, så mycket att de absolut inte har tid med ett husdjur. Inte ens en katt!
Citera
2020-06-29, 12:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det frågestund igen på story

https://postimg.cc/gallery/FvjQvk8
”Det är klokare att gå min egen väg än att gå vilse i någon annans fotspår.”
Så talar en sann narcissist och idiot. Alla människor som tar sig någonstans och växer som människor tar då och då rygg på en bra mentor eller annan förebild. Att växa som människa kommer alltid kräva ett visst mått av förändringar eftersom ingen människa är perfekt.

”Nu när jag övat upp min röst kommer jag inte vara tyst mer.”
Det var väl det vi var rädda för. Den stora frågan är väl bara vad det är som är så viktigt som hon måste säga? Vi har väntar i många år nu på något vettigare än att det är ok att unna sig en pizza ibland.

”Jag behöver inte längre en flock för att känna mig trygg och stark”.
Anna har aldrig haft någon flock. Om man inte menar hennes familj. Den behöver hon ju mer än någonsin. Men om hon inte behöver sin flock kan hon börja med att stänga ner sina sociala medier. Det är uppenbart att hon ljuger och är mer beroende än någonsin av en flock.

“Det här är början på något som till slut kommer bli jävligt bra. Hur tufft det än är kommer jag ta mig genom stormarna.”
Ingen människa är en ö. Vad hon skriver här är ju att hon mår väldigt dåligt och går igenom ett helvete. Det där i alla fall starkt av henne att erkänna det. Hon kanske är trött på att barnen lever som parasiter på henne och tänker det snart flyttar hemifrån? Eller hamnar i fängelse?

”Ju fler som tror jag är ensam, ute och svag - desto sötare kommer segerns sötma att smaka.”
Nog vet vi att Anna är svag för sötsaker... men påståendet är ju ändå obegripligt. Ensam vet ju alla att hon inte är. Ute har hon varit sedan 1989. Svag i sinnet förvisso men envis som en åsna. Men vad är det hon ska vinna? Seger över vem? Man kan ju möjligen läsa in att det är vi här på Fb som hon menar, men ingen här har väl sagt hon är svag och ensam?

Andemeningen i hela hennes budord blir alltså. Jag mår jäkligt dåligt nu men jag ger inte upp. Jag vägrar lyssna på andra för att jag inte behöver någon förändring. Om jag inte förändrar mig kommer heller inget runt om mig att förändras. Jag kommer fortsätta flasha pattar bli tjockare och ni kommer fortsätta klaga på min mat och mina meningslösa inlägg, men jag är envisast så jag kommer att vinna.

Anna kommer antagligen dö i hjärtsvikt innan hon är 60, men mitt i en direktsänd frågestund och då har hon vunnit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in