2020-06-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kom på en lögn till. Antonio är inte utbildad snickare. Han fyller 20 snart. Någon som minns ifall han blev firad student förra sommaren? Ska man bli snickare idag får man gå bygg. Det är tre år. Därefter får man gå på byggen som lärling i minst två år. Då blir man utbildad snickare. Så oavsett om sonen gjort samhällstjänst eller suttit inne så kan han tidigast blivit utbildad snickare nästa år. Men han verkar ju inte ha någon lärlingstjänst heller, så vi får väl gissa att han är arbetslös byggis. Dvs om han nu gick ut gymnasiet? Annars är han bara en belastning.

Var det inte bilder på när han tog studenten? Ingen aning hur det funkar med den branschen.
Citera
2020-06-13, 11:05
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Med tanke på att det finns 6 vuxna i hushållet varav 5 är arbetslösa så är det pinsamt att lägga ut att man låtit gräset växa till en längd som gör att man måste låna grannes gräsklippare för att skräpklipparen man köpt själv inte duger.
Instämmer

Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Gör hon verkligen det?

Jag tycker att det ser ut som att hon poserar med en stillastående gräsklippare.

Hon håller ju inte i dödmansgreppet.
Det har du rätt -- hon vet sannolikt inte hur en gräsklippare fungerar
Citera
2020-06-13, 11:08
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Var det inte bilder på när han tog studenten? Ingen aning hur det funkar med den branschen.
Jo, men gymnasiet är en grundutbildning, sedan krävs lärlingstid för att få kalla sig yrkestiteln.

https://www.framtid.se/yrke/snickare
Citera
2020-06-13, 11:26
Medlem
Jag är ingen person som skriver här, men nu måste jag fasen yttra mig. Ser ni inte att filmen från gräsklippningen är från förra året? Hennes hår ser inte likadant ut nu. Tomten är förändrad och dottern som filmar är ju bortrest hos en vän för tillfället.
Citera
2020-06-13, 11:48
Medlem
Det stämmer Filmen är från förra året Attefallshuset finns ju inte där det står nu
Citera
2020-06-13, 11:51
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzzen
Jag är ingen person som skriver här, men nu måste jag fasen yttra mig. Ser ni inte att filmen från gräsklippningen är från förra året? Hennes hår ser inte likadant ut nu. Tomten är förändrad och dottern som filmar är ju bortrest hos en vän för tillfället.
Vi ser inte det nej, gräsmattan förra året rullades ut i mitten av september och då brukar det inte ske någon större tillväxt av gräslängden. Anna var inte lika tjock då heller och att Annas hår förändrats är fullt möjligt med tanke att hon använder löshår m.m. Vad har du för fakta på att Lazy F är bortrest?
Citera
2020-06-13, 13:24
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Gör hon verkligen det?

Jag tycker att det ser ut som att hon poserar med en stillastående gräsklippare.

Hon håller ju inte i dödmansgreppet.
Återigen, det är en print screen från hennes stories när hon klipper gräset. Jag såg den själv.
Citera
2020-06-13, 13:27
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Återigen, det är en print screen från hennes stories när hon klipper gräset. Jag såg den själv.

Hur många kvadratmeter klippte Anna?
Citera
2020-06-13, 13:53
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/s2sqQNK

Händelselös live idag
Pladdrade om muggar och drejning i stort sett hela tiden.
Hon skulle rista in ett hjärta på en mugg och hon "fick sådan ångest och fick nästan hjärtstillestånd " för man fick inte trycka för hårt eller löst och bla bla bla 😩
Att gå hem till gamla människor efter en shoppingtur ger tydligen ingen ångest i närheten av detta.
Citera
2020-06-13, 14:11
Medlem
Alltså hon försöker sig på en Pernilla Wahlgren
Första säsongen så visade Pernilla upp baksidan som hon inte orkar/har lust att hålla i trim
Så hennes dotter fixade iordning den

Går inte lika bra för Anna pga ingen bryr sig
Citera
2020-06-13, 14:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/s2sqQNK

Händelselös live idag
Pladdrade om muggar och drejning i stort sett hela tiden.
Hon skulle rista in ett hjärta på en mugg och hon "fick sådan ångest och fick nästan hjärtstillestånd " för man fick inte trycka för hårt eller löst och bla bla bla 😩
Att gå hem till gamla människor efter en shoppingtur ger tydligen ingen ångest i närheten av detta.
Snark, hur kan folk vara intresserad av det?
Citera
2020-06-13, 14:17
Medlem
Hahaha.. gå in o kolla Pernillas storys

Dom har med "snälla grannar"! Älskar Pernillas fniss i slutet!!😁
Senast redigerad av Horafittan 2020-06-13 kl. 14:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in