2020-07-01, 17:50
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon går ju på nånting. Helt klart. Titta mot slutet av första filmen, nåt centralstimulerande.
Absolut. Med dom pupillerna och hastiga reflexerna så tänker jag osökt på amfetamin. Men jag tror inte att det stämmer in i detta fallet. Nu har jag ju ingen större erfarenhet av knark längre, det var på det glada 70-talet. Men klart är att hon går på något, det kan även en husmorsdröm se.
Citera
2020-07-01, 17:55
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det skulle inte bli några planteringar och blomsterrabatter i år , de har så mycket att att fixa med .
Vad?,. Innan det blir planteringar och blomsterrabatter så har kåken vält, grannarna sippat ur och flyttat, björn och lo i trakten har hälsat på. Så taskigt att dom inte har tid. Det blir så i en familj där latare är latare än den lataste.
Citera
2020-07-01, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Har Anna Book sökt artistbidrag för Coronakrisen ?
Anna är väl f.d artist, har man inga gig är man inte artist. Jag kan ju sjunga en gammal Lill-Babs låt framför spegeln med ett hopprep som mick och lägga ut på youtub. Inte fan är jag artist för det. Hon är en f.d artist numera komiker på instagram.
Citera
2020-07-01, 17:57
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon har sagt att det saknas vittnen som styrker brottet och att inte ens tjejens egen utsago gör det utan att det drevs vidare ändå
Ja fast det stämmer inte. Och vittnen fanns det. Bla Vanessa.
Hur kan du tro på något som kommer från Anna? Det handlar ENBART om att inte ta ansvar för vad sonen gjort.
Citera
2020-07-01, 18:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Kompisar är väl att ta i tror jag. Tycker det är stort av Anna att avstå pengar när det finns andra artister som verkligen behöver slantarna.
Avstå? Hon har väl aldrig erbjudits eller sökt, det var någon som ställde en fråga om det på hennes Instagram och hon svarade att hon inte sökt därför att hon inte hade något inbokat.

Sedan när avstår Anna från pengar eller annat av värde?
Citera
2020-07-01, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon går ju på nånting. Helt klart. Titta mot slutet av första filmen, nåt centralstimulerande.

Ja. Hon går definitvt på något. Kolla på pupillerna.

Munrörelserna och händerna - tillsammans med pupillerna - sådant vi ser hos knarkare.
Citera
2020-07-01, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Kompisar är väl att ta i tror jag. Tycker det är stort av Anna att avstå pengar när det finns andra artister som verkligen behöver slantarna.

För att ta del av Corona-bidragen 'r ett krav att man ska visa upp vilka inställda gig/spelningar man drabbats av. Har man inga inställda spel/gig så får man inga pengar.

Och det är just därför Anna varken sökt eller fått några Corona-krisstödspengar; hon har inga inga gig, och därmed inga inställda gig.
Citera
2020-07-01, 18:19
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Sen kan vi väl lägga till narkotikabrott och snatteri. Ja, jag är fortfarande trött i huvudet och orkar inte leta fram var jag läst diverse som jag antyder till. Minnet kommer och går. För en gammal tant med så mycket att hålla koll på, så är det inte lätt.
Du är ursäktad

Det blir ingen trådsanning bara för att någon skriver fel. Men i sin iver att trolla tråden så hugger den vita riddaren på allt för att få sin efterblivna röst hörd.
Citera
2020-07-01, 18:25
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
För att ta del av Corona-bidragen 'r ett krav att man ska visa upp vilka inställda gig/spelningar man drabbats av. Har man inga inställda spel/gig så får man inga pengar.

Och det är just därför Anna varken sökt eller fått några Corona-krisstödspengar; hon har inga inga gig, och därmed inga inställda gig.
Var skulle det ha stått/har Booken sagt att hon avstått ifrån bidraget?
Citera
2020-07-01, 18:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Märstatunnan har inga kompisar. Det är en ensam olycklig person. Varför får vi inte se nåt nytt från den fina trädgården. Det skulle jag uppskatta som bor bland betong, men är intresserad av djur och natur, blommor och olika vegetation i allmänhet.
Så ensam är hon väl inte, polisen har varit och hälsat på hemma hos Anna vid minst två tillfällen och hon hade ju Arga snickaren på besök flera gånger. För att inte tala om sotaren, rörmokaren, bud från Bästa Partykungen, bud från Netflix, alla grannar - nä, Anna är så omsvärmad och luktar så gott till skillnad från oss vanliga människor.
Citera
2020-07-01, 18:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ja. Hon går definitvt på något. Kolla på pupillerna.

Munrörelserna och händerna - tillsammans med pupillerna - sådant vi ser hos knarkare.
Äsch, det är bara fel filter. Anna har aldrig rökt och är ytterst måttlig med alkohol, inte skulle väl hon hålla på med piller.
Citera
2020-07-01, 18:30
Medlem
Kollade liven en gång till och hon måste ha tagit nånting som ni andra säger men hon beter sig som att hon e full samtidigt.. känns sådär gapig och labil som en vinkärring kan va🙈 tillsammans med lite tjack i form av extremt bra bantningspiller från det andra hemlandet Spaaanien😂 som dock inte gjort sitt än🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in