2019-11-03, 10:13
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
För alla som orkar ta sig igenom den här filmen, är det uppenbart att Anna inte mår bra och är väldigt ensam: https://www.youtube.com/watch?v=X1N2M25c8i4
Hon har själv format och påverkat sitt liv och hon ska inte gnälla över resultatet.
Citera
2019-11-03, 10:20
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har själv format och påverkat sitt liv och hon ska inte gnälla över resultatet.
Varför inte?

Det är uppenbart att hon är besviken, bitter, ensam och rädd. Just därför att det inte blev som hon tänkt sig. Hon är inte unik i det på något vis, förutom att hon är en offentlig person som naivt delar med sig av sitt liv på nätet och desperat försöker hålla någon slags fasad.

Dessutom är hon sjuk.
Låt människan vara. Det är ju bara bra att hon pausar från sociala medier.
Citera
2019-11-03, 10:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Låt människan vara. Det är ju bara bra att hon pausar från sociala medier.
Hon har ju pausat tidigare och kommit tillbaka i sämre skick än tidigare. Ingen har tvingat henne. Normala människor hade lärt sig av misstagen men hon trasslar in sig etter värre i nya problem.

Gissar att något hänt med tänderna, något som gör att hon inte kan visa sig alls. Alternativet är att hon klappat ihop och är inlagd.
Citera
2019-11-03, 10:35
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har ju pausat tidigare och kommit tillbaka i sämre skick än tidigare. Ingen har tvingat henne. Normala människor hade lärt sig av misstagen men hon trasslar in sig etter värre i nya problem.

Gissar att något hänt med tänderna, något som gör att hon inte kan visa sig alls. Alternativet är att hon klappat ihop och är inlagd.

Jag hoppas att hon kommit till insikt om att det inte går att fly verkligheten med sociala medier längre och att hon och familjen nu tar hand om varandra ordentligt.

Blir beklämd när jag ser hur dåligt hon faktisk mår.
Citera
2019-11-03, 10:35
Medlem
Hon ska visst sjunga i Bingolotto med Ylvalinda, och släppa nån jullåt, enligt the twins insta 🥺
Citera
2019-11-03, 10:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Jag hoppas att hon kommit till insikt om att det inte går att fly verkligheten med sociala medier längre och att hon och familjen nu tar hand om varandra ordentligt.

Blir beklämd när jag ser hur dåligt hon faktisk mår.
Familjen? Fem personer varav minst tre brottslingar. Snatterier, våldtäkt, grov stöld.

Var och hur ser du hur hon mår? Hennes Instagram är stängt och på bloggen har hon mig veterligt inte skrivit något sedan 9:e oktober. Det var väl då äldsta dottern hamnade i rampljuset.

Varför har inte hennes man sett till att hålla henne borta från allt vad förnedrings-TV heter? Hon skulle aldrig ha varit med i ett enda TV-program. Jag skämdes å hennes vägnar när jag såg hennes medverkan i Fångarna på fortet. Där spädde hon på fördomarna om att tjocka människor är korkade.
Citera
2019-11-03, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag skulle vilja se den showen nu

Jag med! Tycker så jävla synd om Johannes Brost! 💖💖💖 han var inte värd den utfrysningen💖💖💖💖💖
Citera
2019-11-03, 11:25
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidOavsett8
Hon ska visst sjunga i Bingolotto med Ylvalinda, och släppa nån jullåt, enligt the twins insta 🥺

Hoppas att hon mår bra ! Rätt beslut att ta en paus från sociala medel och kanske hittar tillbaka till träning och mående innan skivsläpp .
Citera
2019-11-03, 11:36
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidOavsett8
Tack för riktigt intressant information 👍🏼.
Citera
2019-11-03, 12:02
Medlem
Musslis avatar
Citat:
För alla som orkar ta sig igenom den här filmen, är det uppenbart att Anna inte mår bra och är väldigt ensam: https://www.youtube.com/watch?v=X1N2M25c8i4

Ni verkar desperat vilja ha tillbaka henne i sociala medier så att ni kan fortsätta slänga skit på henne.
Varför?
Ni har ju tjatat om att hon borde lägga ner.
Äntligen ett vettigt inlägg i denna sjuka tråd. Människor (?) som vill att hon "kommer tillbaka" enbart för att kunna roa sig på hennes bekostnad. Verkligen en klädsam inställning...
I bästa fall håller hon sig borta från sociala medier för alltid. Det mår hon nog bäst av.
Citera
2019-11-03, 12:10
Medlem
JBernards avatar
Citat:

Jag håller med, om hon inte vill ha uppmärksamhet längre så kan man göra henne tjänsten att låta henne vara. Hon har självförvållat satt sig i en situation som hon nu försöker reda ut. Alla är värda en andra chans. Hoppas det går bra för henne i framtiden.
Citera
2019-11-03, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Äntligen ett vettigt inlägg i denna sjuka tråd. Människor (?) som vill att hon "kommer tillbaka" enbart för att kunna roa sig på hennes bekostnad. Verkligen en klädsam inställning...
I bästa fall håller hon sig borta från sociala medier för alltid. Det mår hon nog bäst av.
Tack.
Det blir lite för rått här ibland (även om jag inte stenhårt följer tråden och hennes äventyr). Men det är lätt att se att en del som kritiserar inte är mycket bättre själva.
Säger mer om de som skriver än om Anna.
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag håller med, om hon inte vill ha uppmärksamhet längre så kan man göra henne tjänsten att låta henne vara. Hon har självförvållat satt sig i en situation som hon nu försöker reda ut. Alla är värda en andra chans. Hoppas det går bra för henne i framtiden.

Sociala medier är en drog för många och i Annas fall verkar det vara hennes enda ventil och sällskap där hon får någon slags ro och bekräftelse. Även om det såklart medföljer en del icke önskvärd kritik och uppmärksamhet.

Har sett en nära vän gå in i väggen efter att ha varit allt för engagerad i facebook med eviga uppdateringar om ett fantastiskt lyckligt och kreativt liv fullt med kärlek och upplevelser.
Inte bra. Alls.

Annas krampaktiga kram med Vanessa i mitt tidigare länkade klipp, säger allt om Annas tillstånd och hennes relation till sin familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in