Citat:
Ursprungligen postat av
Mussli
Äntligen ett vettigt inlägg i denna sjuka tråd. Människor (?) som vill att hon "kommer tillbaka" enbart för att kunna roa sig på hennes bekostnad. Verkligen en klädsam inställning...
I bästa fall håller hon sig borta från sociala medier för alltid. Det mår hon nog bäst av.
Tack.
Det blir lite för rått här ibland (även om jag inte stenhårt följer tråden och hennes äventyr). Men det är lätt att se att en del som kritiserar inte är mycket bättre själva.
Säger mer om de som skriver än om Anna.
Citat:
Ursprungligen postat av
JBernard
Jag håller med, om hon inte vill ha uppmärksamhet längre så kan man göra henne tjänsten att låta henne vara. Hon har självförvållat satt sig i en situation som hon nu försöker reda ut. Alla är värda en andra chans. Hoppas det går bra för henne i framtiden.
Sociala medier är en drog för många och i Annas fall verkar det vara hennes enda ventil och sällskap där hon får någon slags ro och bekräftelse. Även om det såklart medföljer en del icke önskvärd kritik och uppmärksamhet.
Har sett en nära vän gå in i väggen efter att ha varit allt för engagerad i facebook med eviga uppdateringar om ett fantastiskt lyckligt och kreativt liv fullt med kärlek och upplevelser.
Inte bra. Alls.
Annas krampaktiga kram med Vanessa i mitt tidigare länkade klipp, säger allt om Annas tillstånd och hennes relation till sin familj.