2020-06-10, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon vill gärna möta Pernilla öga mot öga. Pratar om Pernillas utseende och att hon är singel. Kallar henne ”pullar-Fia” eller något liknande och skryter ännu mer om sitt sexliv.
Pernilla vet inte vad hon har gett sig in på. Anna är inte frisk. Som någon skrev så går tankarna till kaninkokerskan. Anna sprider förtäckta hot mot Pernilla i liven. Kan bli en intressant sommar detta...
Citera
2020-06-10, 18:07
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Hon började gråta 16:46. Sedan har det varit en hel del smått förtäckta hot mot Pernilla W, typ"Bråka aldrig med mig, du vill inte veta vad som händer om jag blir riktigt förbannad". Ganska obehagligt. Sedan blev det sexsnack i vanlig ordning med de sedvanliga blinkningarna med ena ögat 🤢. Detta hejdades inte ens av att Antonio kom hem. Han berättade att han skulle på jobbintervju på fredag och hon bara"Jaha". Brukar man inte bli glad av sånt?
Det var mycket mer än så. Jag kommer inte ihåg allt.
Hon kallar PW för ”feg och ryggradslös” + några andra invektiv. Dessutom berättar hon hon att hon fått så gulliga tack från Benjamin och Bianca för att hon besökte deras farmor och farfar. Alltså... på riktigt.
Är det så blir jag väldigt förvånad. Att en knäppgök hälsar på deras farfar och farmor och därmed riskerar deras hälsa - näe - jag kan bara inte tro att det är något de skulle ”gilla”

Hennes maniska upprepande av ”Bring it on” riktat till PW (det är inte första gången) tycker jag är ett förtäckt hot. Det verkar som att hon har något om PW som hon kan avslöja. OM hon gör det hoppas jag att bl a Denise Lopez, Pia Book, Maggan Graf, Alex Erwik... och ett antal andra vågar berätta.

OBS att Pernilla (öppet under eget namn) ifrågasatte Märstsmorsans påstående om att hon aldrig använder filter. Dessutom vågade PW tycka till om Märstamorsans otrevliga sätt att svara de som undrade just det... alltså om hon använder filter eller inte. THAT’s IT!!!
PW har alltså INTE kritiserat att/om Märstamorsan använder filter utan bara med glimt i ögat konstaterat att det gör hon... ibland
Det är Märstamorsans överdrivna offerkoftareaktion som gjort att det här fått jättelarviga proportioner.
Hon som i liven påstår att hon inte gillar konflikter... utan det är konflikterna som ”söker upp henne”. Man baxnar!!!
Citera
2020-06-10, 18:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
De har inte råd.

De är bara halva storyn, den andra halvan har vi varit inne på: de vågar inte för Anna blir vansinnig, det blir BAM, BAM, BAM!!!
Troligen har Anna hotat med att begå självmord och annat för att göra familjen medberoende i hennes dåraktigheter och få dem att lyda, det är mycket vanligt.
Inte är det då underligt att ungarna är som de är och tvingas spela med i stolligheterna. Det är som sagt tragiskt på det hela taget.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-06-10 kl. 18:18.
Citera
2020-06-10, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det var mycket mer än så. Jag kommer inte ihåg allt.
Hon kallar PW för ”feg och ryggradslös” + några andra invektiv. Dessutom berättar hon hon att hon fått så gulliga tack från Benjamin och Bianca för att hon besökte deras farmor och farfar. Alltså... på riktigt.
Är det så blir jag väldigt förvånad. Att en knäppgök hälsar på deras farfar och farmor och därmed riskerar deras hälsa - näe - jag kan bara inte tro att det är något de skulle ”gilla”

Hennes maniska upprepande av ”Bring it on” riktat till PW (det är inte första gången) tycker jag är ett förtäckt hot. Det verkar som att hon har något om PW som hon kan avslöja. OM hon gör det hoppas jag att bl a Denise Lopez, Pia Book, Maggan Graf, Alex Erwik... och ett antal andra vågar berätta.

OBS att Pernilla (öppet under eget namn) ifrågasatte Märstsmorsans påstående om att hon aldrig använder filter. Dessutom vågade PW tycka till om Märstamorsans otrevliga sätt att svara de som undrade just det... alltså om hon använder filter eller inte. THAT’s IT!!!
PW har alltså INTE kritiserat att/om Märstamorsan använder filter utan bara med glimt i ögat konstaterat att det gör hon... ibland
Det är Märstamorsans överdrivna offerkoftareaktion som gjort att det här fått jättelarviga proportioner.
Hon som i liven påstår att hon inte gillar konflikter... utan det är konflikterna som ”söker upp henne”. Man baxnar!!!
Det var lite CHOP CHOP CHOP också. Men inget bam bam bam?
Citera
2020-06-10, 18:20
Medlem
Citat:
Japp. Och att det var farligt att ge sig på någon som inte har något att förlora...
Och det har hon ju rätt i. Anna är ute i kylan, Pernilla är hyllad och omtyckt. Pernilla har väldigt mycket att förlora.
Citera
2020-06-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Precis när jag skulle titta på hennes live så stängdes den ned... Typiskt!
Mm hon stängde ner
Trååkigt ville ju höra mer😀
Citera
2020-06-10, 18:31
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/4sRW2Nm

Herregud 👀
Lite kortfattat -
Hon har blivit mordhotad över 500 ggr
Ombedd att vara ambassadör för Sigtuna kommun.
Ska boka rum på stadshotellet i Sigtuna i sommar (varför??)
Arg på PW som förlöjligat Anna genom att härma henne när hon pratar bebisspråk vilket bara är ett sätt att bjuda på sig själv.
Vill träffa PW face to face.
"Bring it on!"
Anna är enligt henne själv den som är mest stabil av henne och Roberto.
Hon är inte så konflikträdd som han är och betydligt mer stresstålig.
Ont i axeln har hon fortfarande stackarn.
Skärmdumpar vilt som vanligt.
Får tydligen många elaka brev och mail skickat till sig.
Hon har testat allt men folk vill bara läsa smaskiga saker om henne och ingen är intresserad av att läsa något gulligt.
Pratar om hur man slipper rynkor runt munnen och självklart kommer hon in på oralsex, stora och små penisar och att hon inte behöver eller tycker om dildos för hon har ju the real thing.
Kallar PW för PullaFia.
Haft så mycket att göra idag med att ta emot flera leverantörer och hantverkare att Felicia kommer att fixa middagen.
Hon avskyr drama men drama dras till henne hela tiden.
Hon tar sitt ansvar och åker inte till Spanien i år men det är tydligen ok att hälsa på PW gamla svärföräldrar.
Citera
2020-06-10, 18:38
Medlem
Citat:
Hennes senaste lives känns lite som hon tar nått 🤢vad vet jag ej
Kan inte flashback änn så Sorry om skriver på fel ställe
Citera
2020-06-10, 18:38
Medlem
cece123s avatar
Undrar om detta trollkonto som skrivit på Pernillas IG, har något att göra med Anna..
http://imgur.com/a/8cSnOas
Citera
2020-06-10, 18:41
Ett sammanbrott verkar vara nära förestående nu. Hon är ju helt galen.
Citera
2020-06-10, 18:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/4sRW2Nm

Herregud 👀
Lite kortfattat -
Hon har blivit mordhotad över 500 ggr
Ombedd att vara ambassadör för Sigtuna kommun.
Ska boka rum på stadshotellet i Sigtuna i sommar (varför??)
Arg på PW som förlöjligat Anna genom att härma henne när hon pratar bebisspråk vilket bara är ett sätt att bjuda på sig själv.
Vill träffa PW face to face.
"Bring it on!"
Anna är enligt henne själv den som är mest stabil av henne och Roberto.
Hon är inte så konflikträdd som han är och betydligt mer stresstålig.
Ont i axeln har hon fortfarande stackarn.
Skärmdumpar vilt som vanligt.
Får tydligen många elaka brev och mail skickat till sig.
Hon har testat allt men folk vill bara läsa smaskiga saker om henne och ingen är intresserad av att läsa något gulligt.
Pratar om hur man slipper rynkor runt munnen och självklart kommer hon in på oralsex, stora och små penisar och att hon inte behöver eller tycker om dildos för hon har ju the real thing.
Kallar PW för PullaFia.
Haft så mycket att göra idag med att ta emot flera leverantörer och hantverkare att Felicia kommer att fixa middagen.
Hon avskyr drama men drama dras till henne hela tiden.
Hon tar sitt ansvar och åker inte till Spanien i år men det är tydligen ok att hälsa på PW gamla svärföräldrar.

Suck, hon fabulerar ju lika friskt och frodigt som Stina i Salkråkan.
Fått 500 mordhot och blivit tillfrågad om att bli ambassadör i Sigtuna? Ja, ja, i hennes huvud och drömmar möjligen
Citera
2020-06-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Undrar om detta trollkonto som skrivit på Pernillas IG, har något att göra med Anna..
http://imgur.com/a/8cSnOas
Ja mycket möjligt att det är usch😪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in