2020-06-08, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna är ju världens ärligaste, hon ljuger aldrig!
Fy skäms att komma med sådana fula anklagelser, då blir Anna ledsen förstår du och kommer att tappa matlusten(i 2 sekunder)
Tycker samma
Citera
2020-06-08, 17:33
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Anna hänger i en hammock på Bauhaus och filmar och poserar och tar selfies.
Och var kan vi se det? Vi som är portade kan ha lite problem ibland.
Citera
2020-06-08, 17:53
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Och var kan vi se det? Vi som är portade kan ha lite problem ibland.

Här 😊

https://postimg.cc/gallery/2SrZCWX
Citera
2020-06-08, 17:54
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Det där är saker jag gör när jag har tråkigt. Färs av nån sort, koka i ICAs tomatsås, koka pasta.... Ja, det var väl allt.

Inte imponerad. Och att hon säger Linguine också. Säg spaghetti. Same same. Trådar av pasta.

Jag kan göra det där imorn om jag vill. Har färs i frysen, pasta i torrskåpet och tomatsås i kylen.

Men jag jag kommer inte visa upp det på Instagram. Inte ens vildsvinsburgaren jag tänkt göra lägga upp där.

För jag har inte instagram.
Tror du på riktigt hon rullat köttbullarna?
Citera
2020-06-08, 18:02
Medlem
Nu har hon lagt upp bild på en tredje Bauhausbutik med texten ”Lite jobbigt när man blir skickad runt med fel information”. Tror hon på allvar de ska slänga sig på telefonen och erbjuda henne gratisgrejer nu?
Citera
2020-06-08, 18:03
Medlem
Eftersom hon tillhör riskgrupp så borde hon inte besöka butiker i onödan. Än mindre "bli runtskickad" mellan flera olika butiker
Anna skrev ju ganska nyligen att de var i "karantän", men risken att bli smittad är inte mindre nu än för en månad sen.
Visserligen så är det många saker som är undantag när det gäller vissas definition av "karantän"...
Senast redigerad av Tesla83 2020-06-08 kl. 18:09.
Citera
2020-06-08, 18:06
Medlem
nickomyras avatar
https://imgur.com/gallery/DpXVNpP
Citera
2020-06-08, 18:08
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Här 😊

https://postimg.cc/gallery/2SrZCWX
Dagens garv i vanlig ordning. Tack.
Citera
2020-06-08, 18:16
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Eftersom hon tillhör riskgrupp så borde hon inte besöka butiker i onödan. Än mindre "bli runtskickad" mellan flera olika butiker
Anna skrev ju ganska nyligen att de var i "karantän", men risken att bli smittad är inte mindre nu än för en månad sen.
Visserligen så är det många saker som är undantag när det gäller vissas definition av "karantän"...
Anna tillhör väl inte någon riskgrupp. Hon är ju en fjortis mentalt. Nåja, det vi har sett av donnan den senaste tiden, så bryr hon sej inte ett dugg om smittorisken. Hon tror hon är odödlig. Familjen ger hon fasen i.
Citera
2020-06-08, 18:28
Medlem
Det där senaste med Pernilla W, vad handlar det om?
Citera
2020-06-08, 18:32
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det där senaste med Pernilla W, vad handlar det om?

Undrar oxå ?
Citera
2020-06-08, 18:41
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Nu har hon lagt upp bild på en tredje Bauhausbutik med texten ”Lite jobbigt när man blir skickad runt med fel information”. Tror hon på allvar de ska slänga sig på telefonen och erbjuda henne gratisgrejer nu?

Hon kanske skulle prova att ringa med sin mobiltelefon istället för att bara åka runt och ta selfies.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in