2020-06-08, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Undrar vem hon blev osams med så hon nu "inte längre kan stå för detta" 😁

Men gratiströjan går bra att använda trots allt... Hon var ”ambassadör för märket så sent som september 2019. Ännu ett samarbete som skitit sig.
Citera
2020-06-08, 21:45
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Det strömmar väl in rätt bra med bidrag till familjen? Dom ger med all säkerhet Försäkringskassan och Märstas socialbyrå fullt upp.
Vilka bidrag avser du då? Deras norm ligger nog över behovet för existensminimum i denna storfamilj. Ha, ha. Ska vi lista inkomster och utgifter? Jag kan börja: Matkostnader och diverse psykofarmaka till mor samt telefonkostnader: 20.000:- per månad, minst. El till halmpyntets cykel: 3.000:- per månad. Matkostnader till dom publicerade bilderna: 1.000:- per månad. Fyll på, ni insatta.
Citera
2020-06-08, 21:52
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Vilka bidrag avser du då? Deras norm ligger nog över behovet för existensminimum i denna storfamilj. Ha, ha. Ska vi lista inkomster och utgifter? Jag kan börja: Matkostnader och diverse psykofarmaka till mor samt telefonkostnader: 20.000:- per månad, minst. El till halmpyntets cykel: 3.000:- per månad. Matkostnader till dom publicerade bilderna: 1.000:- per månad. Fyll på, ni insatta.

En sak är säker, en vanlig väktarlön drar inte runt Pensionat Märstaskogen.
Citera
2020-06-08, 22:05
Medlem
Så till offerkoftans senaste ”Buhuhu-det är synd om mig inlägg”
https://postimg.cc/zyBTfG42

Jag tycker att hon skulle vara jävligt tacksam för att inte PW kommenterat senaste liven från Märstamorsan. Där visar hon igen hur vidrigt vulgär hon är.🤮
Att upprepa könsord innebär inte att man är frigjord - när man inte har finess blir det bara äckligt.
HUR f-n kan man tycka att det är OK att säga ”Jag behöver inte pulla, jag får knulla” ?? Dessutom när hon hintar att hon behöver behöver träna handleden (genom att ”ta hand om” = runka Roberto litet oftare ) kräks jag litet i munnen.[/quote]

Ämen va faan! Pernilla som sjunger att hon vill ha en stor k*k inför sina barn och det pratas dildos med dottern. De är samma skrot och korn de två!
Citera
2020-06-08, 22:08
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Lohilo

https://www.instagram.com/p/B2tYt5Bowi1/
Inte hon, My Martens. My jobbade där som någon typ av ambassadörs-ansvarig och skötte det jättedåligt.
Så det är det både hon och Anna varit upprörd över.
Citera
2020-06-08, 22:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Inte hon, My Martens. My jobbade där som någon typ av ambassadörs-ansvarig och skötte det jättedåligt.
Så det är det både hon och Anna varit upprörd över.

Anna och My är nog rätt lika varandra ändå.
Jag är rätt säker på att Anna skulle (miss) lyckas med samma sak som My har gjort.
https://bloggbevakning.se/2020/01/13...hef-pa-lohilo/
Känns lite bekant med det där "marknadschef" grejen.. Felicias tappra försök hos Jelena tandläkaren slutade väl på samma sätt.
Citera
2020-06-08, 22:42
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Hennes pupiller är små ibland.

Edit, jag vet inte om Anna knaprar citodon, men men verksamma substansen är, förutom paracetamol kodein, och kodein metobilseras till morfin. Och opiater ger knappnåls-pupiller.

Jo, jag vet. Uppåt - stora pupiller. Neråt - små.

Så en och annan tram eller citodon har nog trillat ner.
Citera
2020-06-08, 22:43
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Jo, jag vet. Uppåt - stora pupiller. Neråt - små.

Så en och annan tram eller citodon har nog trillat ner.

Det är nog plausibelt.
Citera
2020-06-08, 22:45
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Anna vill på sitt sedvanliga subtila sätt meddela att hon inte tar åt sig och är en stark människa.

https://forumfiles.com/J4S9Ad56o3/Sc...608_224028_jpg

Vi tror henne naturligtvis.
Citera
2020-06-08, 22:46
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Lohilo

https://www.instagram.com/p/B2tYt5Bowi1/

Scrollade ner lite och såg målning av stolpar (vem fan lägger ner stolparna så man måste stå dubbelvikt?) och utläggningen om pulla-knulla och runka. What a freakshow! Hon har ju helt tappat det.
Citera
2020-06-08, 22:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Beter med två ee 🙄😁😁
Citat:
Pinsam att en kärring på 50 plus beteer sig på så på detta vis
Den sista delen av texten handlar likaväl om Anna, förutom att hon inte är plus femtio, men 50.
Men Anna har både skygglappar, tunnelseende och är i ett eget universum,i Annas värld är hon ett offer, som är världens gulligaste,generösaste och underbaraste person.Anna fortsätter att pumpa ut filtrerade och redigerade bilder, samtidigt som hon knappt vill kännas vid detta.
Allvarligt hon tror visst på riktigt att folk inte ser skillnad på verklighet och fejk.. DET är ju pinsamt och Felicia har ju samma problem.
Citera
2020-06-08, 22:52
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Scrollade ner lite och såg målning av stolpar (vem fan lägger ner stolparna så man måste stå dubbelvikt?) och utläggningen om pulla-knulla och runka. What a freakshow! Hon har ju helt tappat det.

Att Anna gillar kuken är ingen hemlighet, men nog känns det som om könspratet har eskalerat ovanligt mycket på senare tid? Anna blir allt grövre såväl kroppsligt som språkmässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in