2020-06-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Hur vet du vilka som är troll?
Alla vet man ju inte men de mest uppenbara som skriver om våldtäkten som sonen är dömd för. Sen finns det troll som inte utmärker sig som troll.
Jag ser underhållningen i hennes lajvar men det blir jobbigt med det uppenbara provocerandet.

Jag skriver inget... bara iakttar
Citera
2020-06-05, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Den här tråden kanske inte är för dig?!
Jo då, men vissa tar udden av tråden! Jag menar, hon lajvar ju alltid.
Citera
2020-06-05, 15:23
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stardust74
Fast jag uppfattade att lapparna med löften om Free Fuck och skogspromenader och Netflix and chill och mer Free Fuck alla kom från Felicia? Alltså att Felicia hade gjort lapparna och att Anna skulle leverera.
Så var det nog, jag hade inte min fulla uppmärksamhet på allt som sades.
Det gör bara det hela ännu mer sorgligt...med en twist av creepy gränslöshet.
Citera
2020-06-05, 15:28
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu är hon live . Gå in på hennes konto och klicka på hennes profilbild . Det står live där när hon är online
https://imgur.com/a/CnHcsbj
Citera
2020-06-05, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha allt för att Anna ska få som hon vill på hans födelsedag.
Ja jag hör följt o kollat på hennes tills hon blocka mig
Av I dont know why
Jaja men hon fejkar mycket efter Pernillas sak
Citera
2020-06-05, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Ja jag hör följt o kollat på hennes tills hon blocka mig
Av I dont know why
Jaja men hon fejkar mycket efter Pernillas sak

Tror tyvärr dom flesta är "hos Anna" för att kolla på spektaklet. Synd att hon inte förstår det.
Citera
2020-06-05, 16:11
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Det är ju sorgligt att se Jobejjto som inte ens kan få låna bilen till jobbet på sin födelsedag 😭 En födelsedag som han fö delar med Hans scheike.

Hur många storys kan tunnan få ihop idag tro med förberedelser inför kvällen. Kanske discokulan från bÄsTa pARtYkUngEn åker fram. Woop woop

Nu har ju Roberto elcykel så det är inte så jobbigt för honom och vädret är ju fint (har själv cyklat 3 timmar idag utan elhjälp).
Dock lär ju festen i kväll för honom fokusera mer på Annas förträfflighet än hans födelsedag, stackars fan...
Citera
2020-06-05, 16:15
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Nu har ju Roberto elcykel så det är inte så jobbigt för honom och vädret är ju fint (har själv cyklat 3 timmar idag utan elhjälp).
Dock lär ju festen i kväll för honom fokusera mer på Annas förträfflighet än hans födelsedag, stackars fan...

Det roliga är att det är Roberta själv som betalar festen, Anna Book har inga egna pengar.
Citera
2020-06-05, 16:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Tror tyvärr dom flesta är "hos Anna" för att kolla på spektaklet. Synd att hon inte förstår det.
Hela hennes värld lär raseras om hon kommer till den insikten.
Citera
2020-06-05, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Anna är live strax efter 13, sminkar sig, sjunger med i låtarna i sin spotifylista och berättar om sin födelsedagspresent till maken. En handskriven lapp med ett erbjudande om en skogspromenad.
Inte nog med det, han får ännu en lapp som lovar en till skogspromenad med en twist.
Twisten?
En repris på ICA-Maxi för 22 år sedan fast i skogsmiljö.
Anna klarlägger att alla som inte klarar av att prata om "knulla" som hon så elegant uttrycker det har det gemensamma problemet att de får för lite av varan själva.
För att befästa sin sexuella rikedom så sitter hon och mässar "knulla, knulla, knulla" ett gäng gånger.
Felicia gör lite inpass och hejar på sin mamma som är så härligt frispråkig.
Anna avrundar förstås det hela med att berätta om sina extremt fina föräldraegenskaper.
Det var alltså det här som var viktigare än att dra en repa med gräsklipparen.

Det gör riktigt ont i hjärtat att se på...
Kärringen verkar vara störd på riktigt, ju äldre hon blir ju mer tokig blir hon. Hade ungarna varit minderåriga så hade säkert ngn sockärring försökt rädda dem. Otroligt vad vissa gör för att få lite bekräftelse i ett innehållslöst liv.
Citera
2020-06-05, 16:29
Medlem
Citat:
Varför köpa en robotklippare ? Stackars igelkottar !
De är 6 st vuxna personer i hushållet . Jag tycker allt att de av ungarna som inte pluggar eller jobbar kan hjälpa till med gräsmattan .
Man får finare bränna om man rör på sig och svettas lite . Dessutom är det bra medicin för psykisk ohälsa att påta i trädgården och vara ute i solen o röra på sig .
Måste vara skämmigt för Roberto att ingen kan hjälpa till med gräsklippning i familjen. Fy fan för att ha en LAT kärring som larvar sig framför mobilen flera timmar per dag.
Citera
2020-06-05, 16:34
Medlem
Citat:
Men va ? Även om man inte ger presenter så kan hon vill göra något bara för hans skull . En lång massage , laga hans favoriträtt , hyra en film han skulle ha valt . Han får en frukost , fast att han inte gillar att äta frukost .

Tack tack https://imgur.com/gallery/CYsyylY
Vad jag minns fanns det en kortlek som hette Svarte Petter, finns det någon som heter Löjliga Familjen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in