2020-08-29, 22:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PF80
Kollade igenom Anna och Mys Instagram och funderar kring hur det kommer sig att de får så få likes på sina bilder. Har de köpt många följare eller är majoriteten bara där för att götta sig i misären? Runt 400 likes när man har 56k följare låter procentuellt för lite om man är en ”normal” influenser. Vad tror ni?

Om jag inte ser fel nu..
Så har Nanne Grönwall runt 20 000 mindre följare på IG, men snittar på runt 1000 gillare.
Tror många av Annas tantföljare har kolat vippen, alt många konton är bara fejkonton
samt kontoinnehavare utan djupare engagemang.
De flesta vill nog bara se på vilka katastrofer som Anna hittar på och de flesta vet ju att det är kört att ö h t göra något på IG för då kliar det i Annas blockeliblock fingrar, så därför förblir väl många följare förlamande passiva.
Misstänker jag.
Citera
2020-08-29, 22:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Värst vad du går an...
80-talet var en förfärligt årtionde rent musikaliskt.
Det mesta lät plastigt och massproducerat.
Brudar med stora tits blev big hits då, liksom vår Anna, men de flesta andra är totalt bortglömda idag, det är väl bara Anna af Märsta som fortfarande klamrar sig fast i våra medvetanden...

Äh, fanns väl bara två donnor att räkna med
på den tiden med byst.
Sabrina och Samantha Fox.
De betraktades ju som sexiga och coola.
Anna var inte ens i närheten av deras popularitet. Hon var ju jättenördig i jämförelse.
Det var mest dagisbarn och gamla gubbar som gillade Anna.
Hon var ju utskrattad redan på 80 talet.
Anna har ju ingen självrespekt eller självinsikt, det är väl det som fascinerar med henne.
Och nej, det är INTE synd om Anna.
Citera
2020-08-29, 22:32
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Rhapsody in rock är det någon som vet om Märstatunna varit med där?

Väldigt stort show för ett gäng årsedan där Anna måste blivit besviken att ej få deltagit i.

Alla stora svenska sångare har ställt upp där!
Måste vara tufft när hon inte blev erbjuden😭

Nej, Anna har bittert fått erfara att hon inte blivit utvald till varken rocktåg eller Rhapsody in rocks shower.
Och nu även detsamma när det kommer till
Så mycket bättre...
Fast i Allsång på Skansen har hon fått vara med i och den där Japanska lekshowen, den var ju som klippt och skuren för artist Anna.
Citera
2020-08-29, 23:36
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tänkte skriva det du avslutade med. Anna kommer nog överleva oss alla. Vem vet, alla mackor och flott kanske är nyckeln till ett långt och lyckligt(nåja) liv?

I detta fall måste jag citera överhuvudet i en annan känd och nästan lika rolig familj, nämligen Al Bundy.

I ett avsnitt av "Våra Värsta År" där Peggy skulle lära sig att leva hälsosamt men som slutade med att den inhyrde fitness-experten lät sig sjunka ned till samma kost-och motionsnivå som familjen Bundy och därför avled knall och fall så sade vår kost-och hälsoexpert Al följande:

"Vi måste lära av vår vän kackerlackan. den fanns på jorden långt innan de första människorna dök upp och den kommer att finnas kvar långt efter det att de sista människorna har försvunnit. Och vet ni varför? Jo, den äter skräp!"

Sedan rusade hela familjen iväg till närmsta hamburgerställe.

Kanske Toledanos lärt av Al Bundy?
Citera
2020-08-30, 00:33
Medlem
Lala.s avatar
Anna Book sitter på stranden och gör en live och någon frågar henne vad hennes man gör medan hon slappar på stranden. Då blir Anna arg och visar att hennes man minsann också är där.
Alltså wow det krävs inte mycket för att göra henne upprörd. Personen i fråga visste väll inte att hennes man var där, vad är problemet?

Och till en annan sak...är Anna rädd att folk ska tro att hon har dålig hygien? Eller varför berättar hon i sin live att hon ”precis tvättat håret” , att ”hon ska duscha”, att ”hon luktar gott” och påpekar att hon ”har svårt för människor med dålig hygien”. Väldigt udda att ta upp.
Citera
2020-08-30, 01:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Anna Book sitter på stranden och gör en live och någon frågar henne vad hennes man gör medan hon slappar på stranden. Då blir Anna arg och visar att hennes man minsann också är där.
Alltså wow det krävs inte mycket för att göra henne upprörd. Personen i fråga visste väll inte att hennes man var där, vad är problemet?

Och till en annan sak...är Anna rädd att folk ska tro att hon har dålig hygien? Eller varför berättar hon i sin live att hon ”precis tvättat håret” , att ”hon ska duscha”, att ”hon luktar gott” och påpekar att hon ”har svårt för människor med dålig hygien”. Väldigt udda att ta upp.

Kan ju vara så att Anna har tvångsmässigt problem, rörande städning och duschande.
Citera
2020-08-30, 06:37
Medlem
My jmf med fläskberget verkar ärlig och öppen om sitt mående och utseende. Tror my är för snäll och nu har en fet igel fastnat på henne. Apropå Dr Alban så tror jag mytomanen nästlat sig in där via just my. Dem flesta vill ju inte ha med henne att göra. C kändisen åzzza är en låtsaskompis. Tror hon tycker synd om tunnan.
Citera
2020-08-30, 06:51
Medlem
[quote=cece123|72760599]Om jag inte ser fel nu..
Så har Nanne Grönwall runt 20 000 mindre följare på IG, men snittar på runt 1000 gillare.
Tror många av Annas tantföljare har kolat vippen, alt många konton är bara fejkonton
samt kontoinnehavare utan djupare engagemang.
De flesta vill nog bara se på vilka katastrofer som Anna hittar på och de flesta vet ju att det är kört att ö h t göra något på IG för då kliar det i Annas blockeliblock fingrar, så därför förblir väl många följare förlamande passiva.
Misstänker jag.[/QUOTE
Instämmer, majoriteten av märstatunnans följare är fejk. Hennes lives och inlägg fascinerar genom hennes totala brist på självinsikt, kroniska ljugande, utbrott, sexpart bl a. De tragiska är hennes beteende mot lazy F och snoppviftaren. En sak bakom mobilen men framför kameran!!
Förresten någon som vet om träbunkern är klar?
Citera
2020-08-30, 08:08
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Kan ju vara så att Anna har tvångsmässigt problem, rörande städning och duschande.

Jag tror att det är en naturlig följd av att hon läst här på FB att både hon och Jojbejto luktar illa enligt andra. Då är det viktigt att skriva tre gånger i ett inlägg på insta att man har duschat. Samtidigt förstår man ju att det måste finnas något slags problem med odören om man behöver duscha tre gånger samma dag. Det har jag aldrig gjort tror jag oavsett aktivitet eller i vilken värmebölja jag befunnit mig i. Inte ens om jag haft magsjuka med diarré, men där är jag något osäker. Har vaga minnesbilder från sådana tillfällen.
Citera
2020-08-30, 09:37
Medlem
Jobbar snoppviftaren? Han skulle ju på någon intervju i början på sommaren med sitt digra CV. Få se vilken titel han får av tunnan. Byggnadsingenjör, projektledare, arkitektassistent precis som halmpyntet som så fiiint jobbar med säkerhet inte som väktare a la butiksvakt. Gissar att han köpt västen i Spanien på ett av kinastånden med äkta fake.
Citera
2020-08-30, 10:45
Medlem
Boopidoos avatar
Sveriges löjligaste super-EGO har visat upp sig igen.
https://postimg.cc/YG9s4515
Citera
2020-08-30, 11:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Sveriges löjligaste super-EGO har visat upp sig igen.
https://postimg.cc/YG9s4515

Ups.. Missade Anna att göra sig smalare på bilden, eller åt hon extra mycket tårtor under kvällen. 🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰🎂🎂🎂🍰🍰🍰🎂🎂🎂🍰🍰🍰🎂🎂🎂🍰🍰🍰🎂🎂🎂🍰🍰🍰🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰 🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in