2016-03-22, 17:46
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Herregud. Sitta och filma sig själv dagarna i ända. Snacka om bekräftelsebehov. Om hon nu snedtänder på allt folk säger till henne, varför då exponera sig själv hela tiden?

Men det är väl detta hon lever på? Någonstans genererar det inkomster om hon håller sig känd. Hon får åka och inviga ställen och liknande. Eller?
Citera
2016-03-22, 20:01
Medlem
Anna gråter på periscope, blockar folk på löpande band. Berättar först att hon arbetat hemifrån med att svara på 36 emails som hon gått iväg till affären för att posta! Jag vet inte hur andra gör men jag har aldrig lagt emails i en brevlåda. Senare i samma sändning säger hon att det vat 70 email hon svarat på 😨. Människan är koko.
Citera
2016-03-22, 20:20
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Men det är väl detta hon lever på? Någonstans genererar det inkomster om hon håller sig känd. Hon får åka och inviga ställen och liknande. Eller?

Så är det, allt Anna gör genererar pengar till henne. I princip är all publicitet god publicitet. Den här tråden bidrar självklart till intresset.
Citera
2016-03-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Så är det, allt Anna gör genererar pengar till henne. I princip är all publicitet god publicitet. Den här tråden bidrar självklart till intresset.
Okidock. Om man vill visa upp för resten av folket hur dum i huvudet man är? Ja, då har hon lyckats. En sund person vill helst uppfattas någorlunda intelligent vanligtvis. Och inte som en sjuklig knasboll.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-03-22 kl. 22:48.
Citera
2016-03-22, 23:13
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carla.Panzram
Anna gråter på periscope, blockar folk på löpande band. Berättar först att hon arbetat hemifrån med att svara på 36 emails som hon gått iväg till affären för att posta! Jag vet inte hur andra gör men jag har aldrig lagt emails i en brevlåda. Senare i samma sändning säger hon att det vat 70 email hon svarat på 😨. Människan är koko.

Hon lär vara en väldigt trasig människa inombords! Självmordsbenägen?
Citera
2016-03-22, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Tror jag knappast. men skulle du må bättre om hon var det?
Citera
2016-03-23, 10:19
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec

Jag tror att hennes ego är alldeles för stort för att hon skulle vara självmordsbenägen. Sedan hon skaffade sig periscope så har hon knappt uppdaterat instagram så allt där hon kan filma sig själv och sitta och hålla låda i sin låtsasvärld kommer hon fortsätta med. Skulle hon begå självmord så skulle ju allt det sluta upp... Tycker fruktansvärt synd om hennes små barn som måste bo med henne och stå ut med allt hon hittar på...
Citera
2016-03-23, 11:10
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Okidock. Om man vill visa upp för resten av folket hur dum i huvudet man är? Ja, då har hon lyckats. En sund person vill helst uppfattas någorlunda intelligent vanligtvis. Och inte som en sjuklig knasboll.

Hon kanske ser det annorlunda? Hon kanske tycker att hon är smart? Hon kanske sitter och garvar åt alla "dumskallar" i den här tråden som hjälper till med hennes försörjning?
Citera
2016-03-23, 11:20
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carla.Panzram

Vad gråter hon om då? Vem har varit dum mot stackars Anna?
Citera
2016-03-23, 15:42
Medlem
Posta emails var det roligaste jag hört på länge! Btw skulle Tunnan aldrig ta livet av sig, då kunde hon ju inte gråta ut i media efteråt!
Citera
2016-03-23, 16:13
Medlem
BalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII

Hon blev en gång i något tv-program tillfrågad om hur hon försörjer sig, och svarade att hon jobbade med att dubba till tecknade filmer.

Hon har bla varit den svenska rösten på Mary i Tingeling-filmerna och Jessie i Toy Story.
Citera
2016-03-23, 19:13
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Hon blev en gång i något tv-program tillfrågad om hur hon försörjer sig, och svarade att hon jobbade med att dubba till tecknade filmer.

Hon har bla varit den svenska rösten på Mary i Tingeling-filmerna och Jessie i Toy Story.

Fast det är knappast nåt hon kan leva på, alla andra kändisar som dubbar filmer gör det ju som ett extraknäck vid sidan om och hon gör det dessutom med flera års intervall. Men hon får väl en slant för reportagen i media också. Min gissning är dock att de inte har det så väldigt fett, men vad vet jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in