2016-09-22, 20:50
Medlem
Lill lördag va det för henne Nu dagen efter skäms hon säkert
Citera
2016-09-22, 21:20
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Lill lördag va det för henne Nu dagen efter skäms hon säkert

Ja det borde hon fan göra. Här en liten video där hon inte alls är bitter efter diskningen i Mellon. https://www.youtube.com/watch?v=D5GW...Oqh2uOFoJp1_RA

Ingen som följer henne på Insta som kan rapportera vad som händer bakom järnridån?
Citera
2016-09-22, 21:35
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Ja det borde hon fan göra. Här en liten video där hon inte alls är bitter efter diskningen i Mellon. https://www.youtube.com/watch?v=D5GW...Oqh2uOFoJp1_RA

Ingen som följer henne på Insta som kan rapportera vad som händer bakom järnridån?
Det händer inte mycket. Var det efter de feta knäbilderna som hon låste? Om det var det, så har följande hänt sedan dess:

2 dagar sen
Bild:
Hon har filmat TVn, något program med Victoria Silvstedt på 5:an
Text:
annatoledanobookTv är tv är tv är tv.......men vad är grejen med detta?!?!? Undrar faktiskt på riktigt. Vart illamående på riktigt. #alltförtv? #really? #carinaärsnäll #ärdettaokej
Kommentarer:
lindabrattstromJag hör så dåligt, MEN som jag tolkar det,så får Carina sitta för själv pga sina skor...? Eller har jag förstått fel🤔 ( Victoria skäms över Carinas skor eller vadå...?)
t0vzorJag fattar inte, hörde inget, vad hände??
lindborg67Håller ned dig
v.i.r.r.e_74Jag stängde av! 🙈🙉 @annatoledanobook
johanna_wilhelmsonnSäg det aniskte till ansikte till Carina då! Tycker det är fel att kritisera detta såhär! Är absolut emot utseende normer osv (har en kompis som gått bort i anorexia så tro mig) men tror att Carina skojjar lite i detta fallet! Hoppas ingen tar illa upp, säger bara vad jag tycker! Du är grym Anna💗
annatoledanobook@johanna_wilhelmsonn Har skrivit till Carina personligen & det JAG tyckte var äckligt ~ var Victorias exkluderande utav Carina vid Lunchen INGET annat!!!!! Att inte ordna en stol & talrikt till åt Carina & låta henne sitta med vid bordet var inte okej, inte ens för hela tvprylen & jag kan tänka mig att Carina kan skratta åt det. Men jag skrattade tyvärr INTE.
monkan.mHåller med ytligt värre 😱
goldheart63Carina är för bra för ett sånt programm!!!
fotograftilda🤔🤔🤔 Jag fattar inte, vad är äckligt??? @annatoledanobook 💞💞
69munkfors69Det är inget mat program i alla fall😱
emmsijensenDet är tyvärr verkligheten.
xpaeriaÄr det där påriktigt är det helt sjukt
trulsali64Det finns alltså, på riktigt, folk som lever ett så oerhört ytligt liv......
mariehakanzonFy ja , ytlighet är bara förnamnet. Så synd om Carina. Jag hade gått därifrån.
mibipe@maggiemay79 talrikt=tallrik skulle jag tro...autokorr som valt ordet antagligen...
susannewollterStängde av programmet......😢
maritafriberg1Slutade att titta,så trist med sådana människor!☹️☹️
sekelskiftet_1892Kände precis samma sak! Pinsamt att se hur alla bara såg ner på henne pga hennes kläder och att hon fick sitta där och vänta medans dom andra åt mat. Nä fy!! 😔
lenabetty78Såg inte programmet
ejenstammelin@annatoledanobook ,, håller med dig , tycker oxå att Carina skulle fått sitta med vid bordet och fått lunch ,, hur svårt hade det varit för Victoria att ha fixat det ! 😬
Citera
2016-09-22, 21:37
Medlem
Penguinas avatar
1 dag sedan
Bild:
Svartvit närbild på Anna i vit fluffig morgonrock (murriga ögonbryn, och galen blick)
Text:
annatoledanobookEn mycket trött Anna säger nu godnatt. Sov så gott & hoppas dagen startar på bästa sätt imorgon🍃🌹❤️ #sovgott #sömn #skönt #återhämtning #natt #loveourbed #ineversleepalone #thankfull
Kommentarer:
susannewollterSov gott och godnatt @annatoledanobook änglarna vakar över oss alla 💕💕😉kramiz
alicehelenejohanssonMen åååh så vacker!! ☺️ Godnatt & sov gott! 💕💕
maritafriberg1Godmorgon fina Anna,hoppas ditt knä är bättre kramizar!!💕💕💕💕
tine.hjulGo morron älskade Anna. Hoppas ditt knä e bättre. Önskar dej en fin dag. Va rädd om dej. Massa krya på dej KRAMAR från mej 💖💖💖
gittankarlsson46Sov gott söta Anna💕💕💕
muxpux82God morgon hoppas Att knät mår bättre i dag.
therecetussfoorsHur trött du än va... Såg du väldigt pigg, glad o fräsch ut 👍💕😀
Citera
2016-09-22, 21:39
Medlem
Penguinas avatar
1 dag sedan
Bild:
Någon som rider på en häst (inte Anna)
Text:
annatoledanobookTack fina @annawallberg för att jag fick sitta med under din lektion. Som du hade med din duktiga elev och vackra Jojje 🐎🐎🐎 Som faktiskt påminner väldigt mycket om min favorithäst @bingo_official ❤️❤️❤️ Vi ses på tisdag älskade Bingo😘👍🏼😘 Man lär sig otroligt mycket bara av att titta på andra som rider och också lär man sig väldigt mycket bara av att vara nära hästarna umgås med dem och ta hand om dem det känns som bomull för hjärtat och själen❤️🙏🏼❤️ #thankfull #njuta #endagitaget #apridutveckling #goodcoach #live #love #horses #stjärnhoppningen #annaochbingo #svt
Kommentarer:
71bettanjJag känner frid och välmående när jag är hos min häst. Mår jag inte bra så samlar man kraft hos dom 🐎🐎🐎🐎🐎 @annatoledanobook
annatoledanobook@71bettanj Förstår det till 100% ~ jag upplever exakt detsamma 👍🏼⭐️🐎🙏🏼❤️
susannewollterJa hästar har verkligen en lugnande och fridfull effekt. Har ridit på islandshäst får ett antal år sen. Helt sjukt underbart. Detta kommer gå kanonbra Anna @annatoledanobook ❤❤💕💕👌
Citera
2016-09-23, 02:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
1 dag sedan
Bild:
Svartvit närbild på Anna i vit fluffig morgonrock (murriga ögonbryn, och galen blick)
Text:
annatoledanobookEn mycket trött Anna säger nu godnatt. Sov så gott & hoppas dagen startar på bästa sätt imorgon🍃🌹❤️ #sovgott #sömn #skönt #återhämtning #natt #loveourbed #ineversleepalone #thankfull
Det fetade/kursivade

Hon verkar dricka en hel del. Varje gång hon är på periscope är hon redan full eller sitter med en drink i näven.
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-09-23 kl. 02:15.
Citera
2016-09-23, 06:44
Medlem
Penguinas avatar
Dagens första inlägg från Anna (160923)

Det är dags för lite drama igen, och tycka synd om Anna:

Bild:
Annas feta ben från knäna och ner, i ridmundering (ser det ut som) och en kaffemugg på marken.

Text:
annatoledanobook❤️🐎❤️ Att bara vara i stallet & vara nära hästarna är som bomull för själen ~ igår nåddes vi utav ett fruktansvärt besked som drabbat vår utökade familj😔💔😔 & inga ord räcker till...... Smärta & sorg är det enda jag kan skriva i nuläget ~ Om MIN smärta för det inträffade som hänt, gör så jävla ont!!!!💔 HUR är det då inte för de närmast drabbade?!?! Kan bara sända iväg all medmänsklig kärlek, omtanke & Styrkekramar som jag förmår. Och jag & min familj finns här för er om ni någonsin behöver oss ❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️ #livetärsåskört #kärlekframförstolthet #finnshär #kärlekochomtanke #familjenförst #bådedennärmsta #ochdenutökade #iallalägen #karma #gåråtbådahållen #kärlekochrespekt

Kommentarer:
madameroseeVad har hänt?😔Men det är mysigt med hästar älskar dessa fyrbenta djur🐎🏇❤😍
mia7104❤️
kinhermansson❤❤❤❤❤❤❤❤
christinaohrbom🙏🏻❤️
annatoledanobook@kinhermansson Tack min älskade vän❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Saknar dig oändligt mycket Hoppas verkligen mycket 😔
bellefjantenVet inte vad som hänt men sänder kärlek till berörda ❤️❤️❤️
maria.elisabeth.a❤️
charlottelanden❤️
annalinnea4❤❤❤❤
sarach1982Beklagar sorgen 💟 Stor Kram 💟
hemmamamman💕💕💕
susannewollter❤ Styrkekramar ❤
immans???❤️❤️❤️❤️
lynxlynx200❤❤
misen67❤️
Citera
2016-09-23, 18:31
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis

HERREGUD. HON ÄR JU HELT SLUT I HUVUDET. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DENNA MÄNNISKA?! Så OTREVLIG och djävulsk. Ond! Det enda hon kan tänka på är sig själv. Det är bara hon och hon och hon. Alla andra är det fel på. Gud. Hon är tamejfan otäck på riktigt.
Citera
2016-09-24, 00:05
Medlem
Vet någon om det är hennes naturliga ögonbryn eller om hon målat dit dom?
Citera
2016-09-24, 00:27
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kolla den här videon, runt 29:20

Anna Book sminkar sig

Varning för babyröst!!
Citera
2016-09-24, 00:34
Medlem
Penguinas avatar
Annas Instagram fredag 160923

Bild:
Ett kollage av tre bilder; en hög med grillat/stekt kött på en tallrik, grillade (?) tomater på en tallrik, och sista bilden är det vanliga upplägget av maten som skall serveras med tallrikar, burkarna med knivarna och gafflarna och allt det där (självbetjäning).

Text:
annatoledanobookFredagsmiddag till familjen ❤️ Men min hjärna behöver syre, efter 2 vidriga besked som kom igårkväll & nu på kvällen för bara en liten stund sedan 😢 & det "känns" som att det är mer än vad jag mäktar med just nu.....oavsätt så gör båda sakerna likvärdigt jävla ONT😝😝😝😝😝😝😝😝😝💔 & jag vill bara skrika & gråta! Så för att undvika det så går jag nu ut på en kvälls PW 🙏🏼 så ber jag till Gud att det rensar mina sorgliga tankar lite iallafalll🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 & kanske går jag LIVE en stund på Periscope?!?!?
I övrigt vill jag bara önska alla en skön fredag & var alltid rädd om & extra fin emot de nära & kära som betyder ALLT för dig❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼🍃🙏🏼🍃 KÄRLEK, OMTANKE, ÄRLIGHET, RESPEKT & TROFASTHET är allt i ALLA RELATIONER❤️ Vårda dom alla på lika sätt & vis. Puss & omtanke från mig ~ Anna Toledano~Book❤️🇸🇪❤️🇪🇸❤️ Amor para siempre y siempre❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer:
shirinfaqaKrya på dig. Hoppas inget allvarligt @annatoledanobook
kattan1964😘❤️
ewaoddSköt om dig! 💖
madameroseeSaknar dina perris snälla kan du avblocka mig där. Änvänder min twitter där jag heter madamerose87
ankithegirlÅ vad gott det ser ut, ha en trevlig kväll💞
madameroseeHa en fortsatt bra fredag du med en massa kärlek till dig kram❤❤❤
susiloo7💖💖💖😙
ankikullman❤️💗❤️
hasnaprincess@annatoledanobook 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️❤️
maritafriberg1❤️❤️❤️
maria.elisabeth.a❤️
robinsonjimpa❤️
julblogg_christmasladyKram ❤️❤️
susannewollter❤❤❤❤
days_by_nilla❤️
hemmamamman❤❤
Citera
2016-09-24, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Hon har väl ingenting som naturligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in