Citat:
Ursprungligen postat av
Aigis
Ja det borde hon fan göra. Här en liten video där hon inte alls är bitter efter diskningen i Mellon.
https://www.youtube.com/watch?v=D5GW...Oqh2uOFoJp1_RA
Ingen som följer henne på Insta som kan rapportera vad som händer bakom järnridån?
Det händer inte mycket. Var det efter de feta knäbilderna som hon låste? Om det var det, så har följande hänt sedan dess:
2 dagar sen
Bild:
Hon har filmat TVn, något program med Victoria Silvstedt på 5:an
Text:
annatoledanobookTv är tv är tv är tv.......men vad är grejen med detta?!?!? Undrar faktiskt på riktigt. Vart illamående på riktigt. #alltförtv? #really? #carinaärsnäll #ärdettaokej
Kommentarer:
lindabrattstromJag hör så dåligt, MEN som jag tolkar det,så får Carina sitta för själv pga sina skor...? Eller har jag förstått fel🤔 ( Victoria skäms över Carinas skor eller vadå...?)
t0vzorJag fattar inte, hörde inget, vad hände??
lindborg67Håller ned dig
v.i.r.r.e_74Jag stängde av! 🙈🙉 @annatoledanobook
johanna_wilhelmsonnSäg det aniskte till ansikte till Carina då! Tycker det är fel att kritisera detta såhär! Är absolut emot utseende normer osv (har en kompis som gått bort i anorexia så tro mig) men tror att Carina skojjar lite i detta fallet! Hoppas ingen tar illa upp, säger bara vad jag tycker! Du är grym Anna💗
annatoledanobook@johanna_wilhelmsonn Har skrivit till Carina personligen & det JAG tyckte var äckligt ~ var Victorias exkluderande utav Carina vid Lunchen INGET annat!!!!! Att inte ordna en stol & talrikt till åt Carina & låta henne sitta med vid bordet var inte okej, inte ens för hela tvprylen & jag kan tänka mig att Carina kan skratta åt det. Men jag skrattade tyvärr INTE.
monkan.mHåller med ytligt värre 😱
goldheart63Carina är för bra för ett sånt programm!!!
fotograftilda🤔🤔🤔 Jag fattar inte, vad är äckligt??? @annatoledanobook 💞💞
69munkfors69Det är inget mat program i alla fall😱
emmsijensenDet är tyvärr verkligheten.
xpaeriaÄr det där påriktigt är det helt sjukt
trulsali64Det finns alltså, på riktigt, folk som lever ett så oerhört ytligt liv......
mariehakanzonFy ja , ytlighet är bara förnamnet. Så synd om Carina. Jag hade gått därifrån.
mibipe@maggiemay79 talrikt=tallrik skulle jag tro...autokorr som valt ordet antagligen...
susannewollterStängde av programmet......😢
maritafriberg1Slutade att titta,så trist med sådana människor!☹️☹️
sekelskiftet_1892Kände precis samma sak! Pinsamt att se hur alla bara såg ner på henne pga hennes kläder och att hon fick sitta där och vänta medans dom andra åt mat. Nä fy!! 😔
lenabetty78Såg inte programmet
ejenstammelin@annatoledanobook ,, håller med dig , tycker oxå att Carina skulle fått sitta med vid bordet och fått lunch ,, hur svårt hade det varit för Victoria att ha fixat det ! 😬