2020-05-27, 17:19
Eurocop ringer fam. Book.

https://youtu.be/QQtCpZyH8_Q
Citera
2020-05-27, 17:27
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Som Anna påstod var arkitektritat...?
Ja, nog för att Attefallshus kan vara jävligt bra planerade, men det där ser inte ut att rymma mycket? Inget sovloft? Köksutrymme, dusch och toa, var ska det få plats? Ser ut som en redskapsbod.
Dessutom ser byggfirman ut att ha fått en betalningsanmärkning så sent som denna vecka.
Verkar ju seriöst och bra. Seriösa köpare, seriösa byggare.

https://kreditrapporten.se/betalning...alux-ab/2020-5
Vecka 5 var det väl? Vete tusan om Instabilden var på rätt "hus" heller
Citera
2020-05-27, 17:38
Medlem
Fatta att bli så glad och till sig att få en bok. Mest glad över att vara ngn som fortfarande får ngt gratis.
Citera
2020-05-27, 17:55
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Att skaffa sig ett jobb vore kanske en god idé när man ska fylla 50 🙄

Vi kanske ska gå ihop och ordna ett jobb till Fru Toledano-Book och överlämna som en gåva från hennes egen Flashbacktråd på 50-års dagen?
....eller något annat än ett jobb kanske?
Vore det inte en fin gest att tacka för alla år av underhållning med en gåva från oss på födelsedagen?

Men vad skulle det vara?
Någon som har ett förslag?
Citera
2020-05-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Vi kanske ska gå ihop och ordna ett jobb till Fru Toledano-Book och överlämna som en gåva från hennes egen Flashbacktråd på 50-års dagen?
Vore det inte en fin gest att tacka för alla år av underhållning med en gåva från oss på födelsedagen?

Men vad skulle det vara?

Men JA! Skicka en fin födelsedagspresent med hälsningar från flashback! 😊
Citera
2020-05-27, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld

Men vad skulle det vara?

Citera
2020-05-27, 18:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av objektivmuggen
Alla skickar en burk tonfisk?
Citera
2020-05-27, 18:41
Medlem
Citat:
Har kollat lite mer ingående på bilderna.
Vad fan, på baksidan av huset finns det ju en altandörr. Men den går ju rakt ut över en brant jävla skogsbacke! Ska de kliva rakt ut i ravinen? Eller har de tänkt gräva ut och fylla igen Märstas Grand Canyon? Hur har de tänkt där egentligen?

Reagerade på samma sak, samt att där Tunnan var ute och "hjälpte" elektrikern med elen, antar att han ville veta var uttagen skulle vara, så sitter de lite konstigt lite överallt på väggen.
Fler än jag som reagerat på det?
Citera
2020-05-27, 18:43
Medlem
Frammes avatar
Jag håller på att planera mitt första bröllop. Gammeltanten har svårt att hitta vittnen. Ack du elaka Corona. Mina kompisar har utegångsförbud, nästan. Men jag vill inte riskera något. Ska jag fråga hertiginnan i Märsta kanske? Lite reklam kan hon ju få gratis via några ställen av mej.
Citera
2020-05-27, 18:59
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Reagerade på samma sak, samt att där Tunnan var ute och "hjälpte" elektrikern med elen, antar att han ville veta var uttagen skulle vara, så sitter de lite konstigt lite överallt på väggen.
Fler än jag som reagerat på det?

Nämen... Att de inte bara följer ritningarna som arkitekten har gjort, huset är ju "arkitektritat"! Eller...
Citera
2020-05-27, 19:18
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Nämen... Att de inte bara följer ritningarna som arkitekten har gjort, huset är ju "arkitektritat"! Eller...
Jag trodde det var en trädkoja. Fast den älskade maken kanske har sågar ner alla träd och eldat upp, om det nu fanns några. Jag har ju inte studerat tomten i detalj. Eftersom dom är fattiga, så kanske vegetationen används i stället för grillkol.
Citera
2020-05-27, 19:22
Medlem
Varför är Anna Book alltid en stor offerkofta. Man undrar vad det är som skapar denna offerkofta-mentalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in