2020-06-12, 10:12
Medlem
Förstå hur galen hon skulle bli om Roberto var otrogen 😬
Citera
2020-06-12, 10:16
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Nu ska Miss Märsta ha frågestund

https://postimg.cc/LgZgpwWG

Vilket filter har du nu?
Varför klipper du inte gräset själv?
Citera
2020-06-12, 10:28
Medlem
Det vore en välgärning av Halmpyntet om han gick ut och tjyvknullade eller hittade en normal vettig kvinna. Då skulle Tunnan slå i botten och vara tvingad att ta ansvar för sitt liv. Som det ser ut nu kan hon fortsätta med galenskaperna när Halmpyntet sponsrar cirkus Book. Kåken lån av lägenhet i Spanien troligen löpande utgifter står den ämliga trähatten för, det Ers Hemskhet drar in går till hennes så kallade karriär som artist.
Citera
2020-06-12, 10:33
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det är inte internet som försörjer dem. Det är Roberto och hans förtida arv från fadern.

Det är Internet som håller namnet Book känt. Utan Internet hade allt försvunnit. De hade bara varit en vanlig tattar-familj. Då och då hade man gått förbi och tänkt "Ja, just det - hon sjöng en låt för 40 år sen".

Det var vad jag menade. Ja, världens bästa älskade "åh jag är så glad att du finns" Roberto får hushållet att gå runt.

Men utan Internet - inget kändisskap. Blott en väktare, några ungar som far runt och begår brott, samt en morsa som inte får några gratisprylar - såvida hon inte "ordnar" dom själv...
Citera
2020-06-12, 10:48
Nu får bästa frissan en tonfiskmacka av Anna. Hon är så snäll.
Citera
2020-06-12, 11:15
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
V och A framstår som svagbegåvade. Liksom sin far. Fadern är spansk zigenare. Anna är halvfinsk tattare. F är halv-arab.

Att Antonio är svagbegåvad har han mer eller mindre erkänt själv.

Minns det som att han i någon live eller liknande påstod att hans "hjärna utvecklats lite långsammare" än hans kompisar, så han låg ett par år efter i utveckling.

Sanningen bakom det ligger nog närmre "alkoholskadat foster" än vad Anna någonsin skulle erkänna.

Och med reservation för att detta kan vara en trådsanning så var det väl allas vår Anna som panikartat försökte använda det som något slags försvar i våldtäktshärvan, dvs. han kan inte hållas ansvarig för vad han gör för hans hjärna fungerar som ett barns.
Citera
2020-06-12, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Vilket filter har du nu?
Varför klipper du inte gräset själv?

Hon har ju en trädgårdsmästare nu så varför ska hon klippa gräset själv. Nu ska hon ju till frissan så hon har fullt upp i dag.
Citera
2020-06-12, 11:25
Medlem
Tänk när Halmis tittar Tunnan i ögonen och säger:
- Sätt i gång och packa, nu ska du ut!
Citera
2020-06-12, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu får bästa frissan en tonfiskmacka av Anna. Hon är så snäll.
Eller inte. Mest korkad om du frågar mej. En hemmxixad macka i plastförpackning är detsamma som en potentiell smitthärd. Ingen yrkesverksam blir glad för en sån. Undantag om det är 94-åriga Bertha som kommer med den. Då har man överseende och blir lite rörd över att hon tänkt på en.

Men Anna, som i sammanhanget får anses som relativt ung, borde veta att man inte ger bort något sånt. Och speciellt inte i dessa tider. Vill man ge bort något ätbart så är det köpt och väl förpackat som gäller.
Citera
2020-06-12, 11:53
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Att Antonio är svagbegåvad har han mer eller mindre erkänt själv.

Minns det som att han i någon live eller liknande påstod att hans "hjärna utvecklats lite långsammare" än hans kompisar, så han låg ett par år efter i utveckling.

Sanningen bakom det ligger nog närmre "alkoholskadat foster" än vad Anna någonsin skulle erkänna.

Och med reservation för att detta kan vara en trådsanning så var det väl allas vår Anna som panikartat försökte använda det som något slags försvar i våldtäktshärvan, dvs. han kan inte hållas ansvarig för vad han gör för hans hjärna fungerar som ett barns.

Jag tror det har diskuterats tidigare i tråden, jag har i alla fall tänkt på det tidigare. Tycker både Vanessa och Antonio visar ganska tydliga symptom på FAS. Kolla på bilden här, visst ser det bekant ut? https://www.eufasd.org/fasd_2.php

Särskilt Antonio om man tittar närmre på kollaget Anna nyss la upp på alla barnen.
Citera
2020-06-12, 11:59
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
Jag tror det har diskuterats tidigare i tråden, jag har i alla fall tänkt på det tidigare. Tycker både Vanessa och Antonio visar ganska tydliga symptom på FAS. Kolla på bilden här, visst ser det bekant ut? https://www.eufasd.org/fasd_2.php

Särskilt Antonio om man tittar närmre på kollaget Anna nyss la upp på alla barnen.

Extremt tydligt om man tittar på foton på Antonio när han är liten.
Citera
2020-06-12, 11:59
Medlem
Hur kan hon ge sin frissa en äcklig hemmagjord tonfiskmacka??

Jag tror hon hellre vill ha betalt i cash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in