Citat:
Ursprungligen postat av
PerPersonen
Allt handlar om att hon nu vill visa att hon visst är attraktiv för sponsorer efter bråket med mattleverantören. Men är detta Vanessas vänner? Kusiner, grannar och typ en tjejkompis?
Den saken har alltid förbryllat mig. Att barnen aldrig verkar ha haft något egentligt umgänge utanför familjen. Feta Flisan har ju varken tjejgäng eller nån bästis. Snoppviftaren förefaller också sakna polare. När han var på den där festen och förgrep sig på barnet, så var det väl knappast HANS fest, han var säkert inte ens bjuden. Skulle gissa att han bara hängde på nån bekants kompis kompis... (Fast gällande detta är jag ju inte säker på hur det var.) Hur som helst förefaller han inte ha nån han umgås med annars.
Men jag vill minnas att Mamma Anna la ut nåt skit på sin Instagram i samband med nån skolavslutning/student då Snoppviftaren hade haft några andra snubbar hos sig som övernattat i herrgården. Anna gjorde stor affär av att hon fixat frukost åt dem och sen skulle hon skjutsa in dem till stan i bilen. Men det var ju tydligen bara den enda gången de "vännerna" var där.
Vanessa är den enda som har förefallit åtminstone lite normal, så att hon faktiskt har lyckats skaffa ett par kompisar kan ju stämma, och att det var de tre som dök upp på festen.
I övrigt beter sig Anna som en sån där småbarnsmorsa som desperat försöker anordna playdates åt sina misslyckade barn, eftersom ingen frivilligt vill umgås med dem, och sen försöker hon muta dem att stanna kvar med mat och bilskjutsar.
Roberto har ju inte heller några polare. Vilken annan normal karl som helst har ju för helvete ett eget umgänge utöver ens gemensamma vänner! Men inte han. Stackars människa.
Och Märsta-fettots vänner är ju som sagt icke existerande annat än i hennes fantasi. Hon TRODDE till exempel hon var vän med Läckberg för att de kommenterade varandras Instagram vid nåt tillfälle, typ.
"Tjej-gänget" hon åkte till fjällen med var fan inte heller hennes vänner, det var ju en konstruerad sammankomst för att företaget ville göra reklam! Men i Annas värld så...