2020-05-09, 12:13
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Är det Robejjto som står och ser ut att grina på sista bilden? Jag förstår honom.
Eller så har han bara råkat förlora Märsta-fettot ur sikte, och då måste han ju gråta efter mamma...
Det är väl Roberto som har fått fixa hela festen, Anna har väl brutit ihop i vanlig ordning.
Citera
2020-05-09, 12:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Anna påstår att hon är van att anordna STORA fester med MÅNGA gäster.
Var då nånstans?
Och med vilka?
Hon har inga vänner. Det syns aldrig några stora fester med 30-40 pers hemma hos henne. Hade det förekommit hade det lagts ut till allmän beskådan. Att det ens blev 15 pers den här gången har inte ett skit med corona-tider att göra, det var helt enkelt alla hon lyckades skrapa ihop. Hade det inte varit pandemi hade det inte varit fler ändå, utan då hade hon skyllt på nåt annat till varför det inte gick att ha så stor fest som hon EGENTLIGEN brukar ha...
Att det ens blev 15 beror på att åtminstone tre stycken är vänner till Vanessa. Räknar man med Anna och hennes familj blir det åtta gäster. Vilka är de andra sju hon släpat fram? Nån släkting, några av grannarna...?
Anna tror hon är populär. Det är hon inte. Sorgliga jävla ko.

Är det Robejjto som står och ser ut att grina på sista bilden? Jag förstår honom.
Eller så har han bara råkat förlora Märsta-fettot ur sikte, och då måste han ju gråta efter mamma...

https://www.instagram.com/p/B_9YLfpFySB/?hl=sv

2 av dem är grannar, 3 personer är Vanessas vänner, 5 från familjen och Anna juniors "pojkvän" Lucas, sedan är det moster och kusin och ett par som är vänner edyl.
Anna har nog aldrig haft större fester än så här, möjligtvis i hennes fantasi.

En gammal goding.. som möjligtvis indikerar på att Anna kört med ursäkter förr om att det sällan kommer folk och sällan blir stora fester hemma hos Anna.. https://tramsfrans.aftonbladet.se/20...ooks-koksbord/
Sanningen är väl att Anna inte har en sådan stor bekantskapskrets att bjuda in.
Senast redigerad av cece123 2020-05-09 kl. 12:38.
Citera
2020-05-09, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Ja, Anna går all in i det samarbetet. Tyvärr är hon ju ingen större krönikör så hennes hyllande blir ju bara tramsigt. Krimskramset därifrån kan ju inte kostat många tusenlappar så det företaget får ju valuta för sina pengar i alla fall till skillnad mot mattföretaget...

Allt handlar om att hon nu vill visa att hon visst är attraktiv för sponsorer efter bråket med mattleverantören. Men är detta Vanessas vänner? Kusiner, grannar och typ en tjejkompis?
Citera
2020-05-09, 13:32
Medlem
Visar stolt upp en hög med sällskapsspel från bÄsTA pArtYkuNgEn, i mitten ligger spelet ”DÖMD” 🤔🙄
Citera
2020-05-09, 13:38
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Visar stolt upp en hög med sällskapsspel från bÄsTA pArtYkuNgEn, i mitten ligger spelet ”DÖMD” 🤔🙄

Underbart. En lagerarbetare från partykungen som fick i uppgift att packa Märsta-fettots varor såg tydligen sin chans att komma med en liten subtil antydan. Och Anna fattar som vanligt ingenting.
Citera
2020-05-09, 13:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Känns som att Anna tar i med tårna angående hennes samarbete med Partykungen.
Utförliga och långa utläggningar om deras förträfflighet, själv tycker jag det företaget känns lite b och nu blev de c i mina ögon,
efter samarbetet med Anna.

Anna verkar inte ha stora förväntningar på Felicia, hon nämner att Anna Jr blåste upp ALLA ballongerna till festen a l l d e l e s
s j ä l v. Någonting måste väl den överåriga jäntan klara av själv, när hon inte klarar av att bo själv, än mindre gå på rättegång.
Wow liksom...
Vem blåser ens upp ballonger "själv" längre - förutom till barnkalas möjligen -- det finns väldigt enkla pumpar för ändamålet.
Citera
2020-05-09, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Folkhälsomyndighetens rekommendationer gäller tydligen inte familjen Stolledano-Took.
Nej var det inte så att de på senaste pressträffen specificerade att man vid just artonårsfest kunde bjuda in moster, grannen samt andra vänner till föräldrarna?
Tror faktiskt det var så. De sa också att det var helt ok att kramas och hålla på eftersom denna kärlek är så ren och fin.

Anna kollar på SVT.se/nyheter för att kunna bekräfta in 3...2...1
Citera
2020-05-09, 13:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Nu hittar jag inte bilden du menar men kollade upp spelet och det var dyrare att köpa på Partykungen än på Spelexperten. Detta kan alltså borga för ännu en konflikt mellan Anna och företaget gällande betalningar osv.
https://www.partykungen.se/domd-festspel.html
Citat:
Dömd Festspel

199 kr
https://www.spelexperten.com/sallska...spel/domd.html
Citat:
Dömd

I lager 89 kr
Citera
2020-05-09, 14:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Känns som att Anna tar i med tårna angående hennes samarbete med Partykungen.
Utförliga och långa utläggningar om deras förträfflighet, själv tycker jag det företaget känns lite b och nu blev de c i mina ögon,
efter samarbetet med Anna.

Anna verkar inte ha stora förväntningar på Felicia, hon nämner att Anna Jr blåste upp ALLA ballongerna till festen a l l d e l e s
s j ä l v. Någonting måste väl den överåriga jäntan klara av själv, när hon inte klarar av att bo själv, än mindre gå på rättegång.
Wow liksom...

Felicia är ju favoritdottern så det är klart att hon får allt beröm i stort och smått. Vanessa är mer ett bihang och kommer aldrig vinna sin mammas gunst.
Vanessa verkar dock ha några fler kompisar än Felicia. Vart var Felicias kille då? Var han inte bjuden till festen?
Citera
2020-05-09, 14:08
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Allt handlar om att hon nu vill visa att hon visst är attraktiv för sponsorer efter bråket med mattleverantören. Men är detta Vanessas vänner? Kusiner, grannar och typ en tjejkompis?

Den saken har alltid förbryllat mig. Att barnen aldrig verkar ha haft något egentligt umgänge utanför familjen. Feta Flisan har ju varken tjejgäng eller nån bästis. Snoppviftaren förefaller också sakna polare. När han var på den där festen och förgrep sig på barnet, så var det väl knappast HANS fest, han var säkert inte ens bjuden. Skulle gissa att han bara hängde på nån bekants kompis kompis... (Fast gällande detta är jag ju inte säker på hur det var.) Hur som helst förefaller han inte ha nån han umgås med annars.

Men jag vill minnas att Mamma Anna la ut nåt skit på sin Instagram i samband med nån skolavslutning/student då Snoppviftaren hade haft några andra snubbar hos sig som övernattat i herrgården. Anna gjorde stor affär av att hon fixat frukost åt dem och sen skulle hon skjutsa in dem till stan i bilen. Men det var ju tydligen bara den enda gången de "vännerna" var där.
Vanessa är den enda som har förefallit åtminstone lite normal, så att hon faktiskt har lyckats skaffa ett par kompisar kan ju stämma, och att det var de tre som dök upp på festen.

I övrigt beter sig Anna som en sån där småbarnsmorsa som desperat försöker anordna playdates åt sina misslyckade barn, eftersom ingen frivilligt vill umgås med dem, och sen försöker hon muta dem att stanna kvar med mat och bilskjutsar.

Roberto har ju inte heller några polare. Vilken annan normal karl som helst har ju för helvete ett eget umgänge utöver ens gemensamma vänner! Men inte han. Stackars människa.
Och Märsta-fettots vänner är ju som sagt icke existerande annat än i hennes fantasi. Hon TRODDE till exempel hon var vän med Läckberg för att de kommenterade varandras Instagram vid nåt tillfälle, typ.
"Tjej-gänget" hon åkte till fjällen med var fan inte heller hennes vänner, det var ju en konstruerad sammankomst för att företaget ville göra reklam! Men i Annas värld så...
Citera
2020-05-09, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Titta igenom hennes Instagram story precis, där hon utnyttjar hennes barns födelsedags bilder att vissa upp alla coola saker som hon har fått av "Bästa partykungen".

Och detta av en person som påstår sig ha sagt nej till en egen reality show med hänvisning till sin familjs integritet...

Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen

Partykungen kanske skulle kollat upp familjen innan samarbetet. Jag skulle då inte vilja ha en person som försvarar sina barns kriminella handlingar som talesman för mitt företag.

Citat:

Jag smålog också när jag såg den bilden.

Reagerade också på valen av spel. ”Sanning eller konsekvens”, ”jag har aldrig” och ”dömd” ser jag som vuxenspel med sexuell antydan. Inget jag skulle spela med den närmaste familjen.

Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Nej var det inte så att de på senaste pressträffen specificerade att man vid just artonårsfest kunde bjuda in moster, grannen samt andra vänner till föräldrarna?
Tror faktiskt det var så. De sa också att det var helt ok att kramas och hålla på eftersom denna kärlek är så ren och fin.

Anna kollar på SVT.se/nyheter för att kunna bekräfta in 3...2...1

Så var det. Och man betonade att Folkhälsomyndighetens rekommendationer inte gällde artister!

Anna har verkligen noll koll. Att anordna en fest när Corona-pandemin pågår som värst visar på oerhört dåligt omdöme. Verkligen bra reklam för Partykungen.se som hon samarbetar med. Undrar om företaget anser att Folkhälsomyndighetens rekommendationer inte ska följas?
Senast redigerad av InteAlltid 2020-05-09 kl. 14:22.
Citera
2020-05-09, 15:04
Medlem
Senil-with-styles avatar
En fråga varför gråter Vanessa när hennes kompisar kommer? man börjar ju undra om hon inte sett dom på fem år. Eller har hon fått sin mors känslor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in