Citat:
Ursprungligen postat av
cece123
Det är ju det jag menar med, Niclas jobbade med sin korvmojje, när kontakterna sinande ett tag, sedan fick han radiojobbet av någon anledning.
Någon sångröst att skryta om har han ju inte, det var väl filmen G som gjorde honom till tonårsidol, en sekund.
Jag antar att ett programledarjobb är något Anna önskar hett att få, men utan kontakter och de rätta trådarna att dra i blir det svårare.
Sedan får jag ju känslan.. Att syskonen Wahlgren är lättare att samarbeta med.
Anna har ju genom sina utbrott gjort sig ökänd som en person som verkar svår.
Om Anna skulle sitta som radio eller programledare,kommer alla intervjuer avbrytas med att Anna måste berätta om sina erfarenheter och sedan börjar hon gråta, komma in på sin magoperation, mamma, gamla oförrätter, tills de avbryter rask med musik...eller ett teknisk felmeddelande.
Ja precis. Men det är lite det jag menar med kulturarbetarungar.
Pernilla hade inte funnits i allmänhetens medvetande om inte Christina varit hennes mamma.
Niclas har tydligen tänkt till och kommit på att det kanske finns en platta till.
Nicke & Mojje är tydligen en grej igen...
Såg morgonteve där de uppträdde. Någon råkade "av misstag" nämna Nicke & Nilla..
Göteborgaren Mojje såg lätt besvärad och rätt bajsnödig ut... "Its happening all over again!".
Han var väl hemskickad och avpoletterad vid det laget Niclas gick ihop med syrran för att lyfta henne ur glömskan.
Pernilla har inte lämnat speciellt mycket till eftervärlden men ändå en smula mer än Arga-Anna.
Hur man än vrider och vänder på det hela så hade jag hellre tagit en fylla med perserkattsnyllet Pernilla än Anna.
Om Pernilla är osmaklig och ser bisarr ut (precis som hela sin släkt) så är det ändå säkrare mark än Anna-trampmina.
Pernilla är inte lika instabil, labil och psykotisk som Tramadol-Anna.
Anna är ju en sån man får gömma knivarna för..
Det bästa med detta bråk är att det är två has-been/never-was asgamar som försöker hugga varandra i halsen någonstans i kändishelvetets lägsta kloaktunnel.
(Och Pernillas vapendragare Sofia är ju faktiskt mest känd för att hon luktade jästinfektion och var lösaktig hela 90 talet, just saying..)
Även om Pernilla inte är lika ex-ex-ex-föredetta som Anna så har hon inte mycket i sitt cv att skryta om.
ABC var iaf helt uppenbart en exploatering utförd av snuskgubbar, precis som Solstollarna.
Pernilla tror säkert att Picadilly Cirkus var och fortfarande är en hit...
Det folk kommer ihåg henne för är ju Emilios kokainsvettiga hot på hennes telefonsvarare, eller hur det nu var..
Möjligtvis även för att hennes dotter är så korkad att kardborreband på skorna har blivit aktuellt för vuxna.
Att hon har en helt hjärndöd blogg eller något i den stilen är ingen talang. Det är ytterligare, I förlängningen, en exploatering av mormor.
Pernilla och Bianca har det de har idag tack vare att Christina Schollin visade tuttarna en gång i forntiden.
Egen talang har Pernilla aldrig någonsin haft. Inte mer än vilken Adolf-Fredriksunge som helst.
Och Bianca... Utan sina morsa och mormor hade nog porrfilm varit den mest lukrativa karriären för henne.
Pernilla ska inte sätta näsan i vädret åt Anna även om Anna av förståeliga skäl filtrerar sina celluliter och rynkor.
De är båda två maskar i glömskans kompsthög.