Citat:
Ursprungligen postat av
InteAlltid
Hon skriver i sitt inlägg att hon värmde maten. Vilket man förstår behövdes då det tar 20 min att åka med bilen från Sigtuna till Suckunge i Märsta. Sen skulle 6 personer duscha och byta om. Måste ju gått en timma från att maten lämnades över tills dess att de satte sig och åt. Tror inte att hamburgarna och pommesen var så smarriga efter att de värmts upp men vi har väl alla olika krav på vad vi stoppar i oss.
När jag köper hämtmat så gör jag det i närheten av där jag tänkt att äta så att maten fortfarande är varm när jag ska äta den. Ska du värma maten försvinner ju matupplevelsen och då kan man lika gärna värma två Billys i micron.
Allt är relativt. Anna skrev att de beställde mat från hennes favoritrestaurang i Sigtuna, Valvet. Hon skrev att de fick fem stjärnor. Vad beställde de? Hamburgare, kycklingsallad och köttbullar...
Kom osökt att tänka på en kul sån där inklippt illustration som de brukar köra med i Family Guy, när någon sagt eller gjort något så kommer en liten scen som ska förstärka det.
Det var antagligen Peter som gick till snabbmatstället och skulle äta nyttigare och beställde två fiskburgare. Inklippet var som en reklam där maten sjöng "för att tjockisar tror att fiskburgare är nyttiga"