2014-09-30, 18:06
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Jag är fortfarande förvånad att hon inte hoppade på näthats tåget. Hon skulle ju kunna gråta ut i samtliga kvällstidningar + ett par veckotidningar bara p.g.a. materialet i den här tråden

Få har ju blivit lika näthatade som hon

Problemet är väl att hon själv näthatar så det står härliga till. Det där kan ju vara en Pandoras ask som man nog inte bör peta på om man vill bevara den sista gnuttan anständighet man har kvar i Svenssons ögon.
Citera
2014-10-04, 18:20
Medlem
Igår uppträdde hon på Anki Baggers 50-års fest med låten ABC. Ja konstigt vore det annars eftersom hon inte har nån annan låt att komma med. Undrar om hon började uppträdandet med att tala om sig själv.
Citera
2014-10-04, 18:52
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Igår uppträdde hon på Anki Baggers 50-års fest med låten ABC. Ja konstigt vore det annars eftersom hon inte har nån annan låt att komma med. Undrar om hon började uppträdandet med att tala om sig själv.

Jag undrar om ens fröken Bagger förväntade sig framträdandet eller om Anna bara drog fram kassettbandspelaren och började "sjunga".
Citera
2014-10-11, 12:50
Medlem
Oj vad roligt. Nu har Anna varit med i Idol också. Meritlistan blir bara längre och längre och längre och jättelång.
Citera
2014-10-11, 13:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Oj vad roligt. Nu har Anna varit med i Idol också. Meritlistan blir bara längre och längre och längre och jättelång.

Och Arthur Ringarts kommentar: Hon var aldrig bra på 80-talet
Citera
2014-10-11, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Och Arthur Ringarts kommentar: Hon var aldrig bra på 80-talet
ja då är det kanske dags att den feta byter karriär nu då, hon kan ju stjäla Parmaskinka på heltid,tillsammans med sin Arabdotter som en kamelknullare är pappa till,
jag såg hennes man igår,Han verkar inte vara snabb direkt, Jobbar han? han stod i telefon och pratade mest romantik, Kan de ha varit med sin fru?
Citera
2014-10-12, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Jag har inte sett så mycket av idol, när var hon med där?
Och vad gjorde hon där?
Citera
2014-10-12, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anne67
Och vad gjorde hon där?

Om jag såg rätt fanns hon med inramad i 80-talstemat. Var hon med på något annat sätt så missade jag det totalt.
Citera
2014-10-12, 15:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anne67
Och vad gjorde hon där?

Hon fanns bara med som ett inramat foto från 80-talet. Men det kommer inte hindra henne från att ta upp det på sin "meritlista"

Hon kommer inte fatta att de (precis som alla andra program) gjorde narr av henne. Allt som lades i 80-talshögen hade med råge passerat bäst-före-datum. Så även fru Book.
Citera
2014-10-12, 19:50
Medlem
Hon brukar ju hata loss på juryn för mobbing! Så det borde kommit ett utbrott på ig..!?!?
Citera
2014-10-12, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hon fanns bara med som ett inramat foto från 80-talet. Men det kommer inte hindra henne från att ta upp det på sin "meritlista"

Hon kommer inte fatta att de (precis som alla andra program) gjorde narr av henne. Allt som lades i 80-talshögen hade med råge passerat bäst-före-datum. Så även fru Book.

OK, Tack för beskedet, Flor-ida och Bensprattel!
Citera
2014-10-13, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
ja då är det kanske dags att den feta byter karriär nu då, hon kan ju stjäla Parmaskinka på heltid,tillsammans med sin Arabdotter som en kamelknullare är pappa till,
jag såg hennes man igår,Han verkar inte vara snabb direkt, Jobbar han? han stod i telefon och pratade mest romantik, Kan de ha varit med sin fru?
Kan det ha varit. Eller också var det någon annan.......han kanske har fått nog till slut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in