2020-04-30, 13:30
Medlem
Tuttlutts avatar
Nu har hon live 😊
Citera
2020-04-30, 13:56
Medlem
Tunnans liv påminner om mitt när jag för längesedan levde i ett tungt missbruk. Jag ljög ständigt för mig själv och min omgivning, allt som gick åt helvete var inte mitt fel det var idioterna runt mig som ställde till det. Vart jag konfronterad vart jag förbannad eller gråtmilt självömkande. Vänner och familj vände mig ryggen förutom morsan som var kraftigt medberoende. Jag hade totalt orealistiska drömmar om framtiden.
Citera
2020-04-30, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Varför lägger hon ut hur länge hon pratar i telefon med My???
Bara undrar...................

Alltså jag blir sjukt provocerad av att hon har pratat i ... vad var det? 3,5 timmar i telefon bara för nöjes skull. Vad GÖR människan? I dessa tider då hela världen går på knäna har hon mage att av eget val inte jobba och inte hjälpa till i samhället överhuvudtaget. Hon koketterar dessutom med det och visar upp för alla att hon lagt nästan en halv arbetsdag åt att prata i telefon med sin kompis. Vad är det för larv? Andra dagar går hon inte ens ut ur det härliga garagesovrummet på hela jäkla dagen som det verkar utan hon ligger där och tittar på alla tyger, möbler och mattor hon har svindlat till sig och då och då lackar hon ur på nån som skrivit nåt om nåt som inte behagar och så blir det en tvåveckorsföljetong. Herregud vilken samhällsparasit hon är.
Citera
2020-04-30, 14:54
Medlem
Nu är det live, hon verkar påtänd. Svär väldigt mycket, pratar engelska, sätter på en låt och sittdansar sexigt... Så himla störd, jag orkar inte. Jag tittar på det för ER skull, så ni vet 😁
Citera
2020-04-30, 14:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Alltså jag blir sjukt provocerad av att hon har pratat i ... vad var det? 3,5 timmar i telefon bara för nöjes skull. Vad GÖR människan? I dessa tider då hela världen går på knäna har hon mage att av eget val inte jobba och inte hjälpa till i samhället överhuvudtaget. Hon koketterar dessutom med det och visar upp för alla att hon lagt nästan en halv arbetsdag åt att prata i telefon med sin kompis. Vad är det för larv? Andra dagar går hon inte ens ut ur det härliga garagesovrummet på hela jäkla dagen som det verkar utan hon ligger där och tittar på alla tyger, möbler och mattor hon har svindlat till sig och då och då lackar hon ur på nån som skrivit nåt om nåt som inte behagar och så blir det en tvåveckorsföljetong. Herregud vilken samhällsparasit hon är.

Ja hon lever verkligen om 1980 talet med heltäckningsmattor och låtsas vara en bortskämd, rik hemmafru a la Sue Ellen i Dallas.
Pyntet i huset går ju också 1980 talsstil så hon kan i princip öppna upp ett museihus och visa hur man bodde och levde på 1980 talet.
Citera
2020-04-30, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Nu är det live, hon verkar påtänd. Svär väldigt mycket, pratar engelska, sätter på en låt och sittdansar sexigt... Så himla störd, jag orkar inte. Jag tittar på det för ER skull, så ni vet 😁
Människan är sjuk på riktigt!
Citera
2020-04-30, 15:46
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe

Visst är det fruktansvärt provocerande, och så kommer det in folk i tråden och undrar vad avskyn bottnar i?
Citera
2020-04-30, 16:04
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Anna Book om sin starka comeback efter pausen från sociala medier.

https://www.hant.se/noje/anna-books-...forvandlingen/

Efter Anna Books paus från sociala medier gjorde hon en stark comeback och delar nu flitigt med sig av sin vardag.
I ett känslosamt inlägg på Instagram berättar hon nu med egna ord om sin stora förvandling och hur stolt hon är över sig själv.
”Den tiden är förbi”, skriver Anna till följarna.
Citera
2020-04-30, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tunnans liv påminner om mitt när jag för längesedan levde i ett tungt missbruk. Jag ljög ständigt för mig själv och min omgivning, allt som gick åt helvete var inte mitt fel det var idioterna runt mig som ställde till det. Vart jag konfronterad vart jag förbannad eller gråtmilt självömkande. Vänner och familj vände mig ryggen förutom morsan som var kraftigt medberoende. Jag hade totalt orealistiska drömmar om framtiden.
Beklagar det du gått igenom. Starkt att du är ren idag och ser saker på ett klarare sätt och du ser det andra kanske inte ser.
Citera
2020-04-30, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Visst är det fruktansvärt provocerande, och så kommer det in folk i tråden och undrar vad avskyn bottnar i?
Japp även jag... men även jag har kommit till insikt. Smärtsamt att se
Citera
2020-04-30, 16:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane

Jaha, hon har fått tag i "dunderpiller" igen hör jag. Det är väl någon av ungarna som har fixat dem förstås så att gamla mamma kan ha party hemma på gården. Jag anar en deja-vu i det hela. Anna fixade väl sprit och annat till sin gamla mamma så att hon kunde ha party när Anna var ung om jag förstått det hela rätt?
Citera
2020-04-30, 16:35
Medlem
Stark comeback! Jävla sopa till "journalist" ingen faktakoll bara slicka katastrofkvinnan i röven. Artikeln består av typ 80% lögner. Vore roligt om en seriös journalist skrev Sanningen om Anna Book.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in