2020-03-26, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Sjöng hon något på båten då? Jag fick den uppfattningen att hon visserligen var med på båten men sa att hon hade en fraktur och därför inte kunde uppträda. Förhoppningsvis hade man inte betalat henne i förväg, annars var det de pengarna hon köpte sina "skrikofåner" för.
en inställd spelning är också en spelning
Citera
2020-03-26, 20:21
Medlem
Citat:
Skönt för nya grannen att det verkar vara någon kilometer emellan husen

På Suckunge 562 står det Halmbocken AB. Hehe kanske Annas man kan jobba där om han får mindre jobb som vakt

Dog lite när jag såg det Klockrent!
Citera
2020-03-26, 20:22
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Skönt för nya grannen att det verkar vara någon kilometer emellan husen

På Suckunge 562 står det Halmbocken AB. Hehe kanske Annas man kan jobba där om han får mindre jobb som vakt
Han kanske kan sitta modell?
Citera
2020-03-26, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Shit asså, dessa ögonbryn måste få en egen dokusåpa. Det händer alltid något spännande med dem. Ingen ögonbrynsdag är den andra lik. Det räcker med att kameran bara zoomar in Annas ögonbryn och att man kallar komedishowen "Bookens bryn" feat. Anna Book.
Överlägset bästa inlägget i hela den långa tråden. Utan tvekan 👍
Citera
2020-03-27, 05:47
Medlem
Det är helt otroligt att det hon visar upp på insta en djävla massa trams , snacka om att behöva ha bekräftelsebehov hela tiden. Hela världen har katastrof och hennes " vänner" är sjuka. Hon kan ju göra en insatts till dom som behöver hjälp med saker och ting, det skulle uppskattas " hon som är kändis" få lite positiv credit..
Citera
2020-03-27, 12:40
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Wahlgrens har i alla fall lite stamtavla. Pernillas mamma Christina Schollin är ju vare sig okänd eller talanglös. Pappa Hans Wahlgren har jobbat med film och teater sedan 1945. Pernilla själv har varit vid teatern sedan 1978. Konstant sedan 1978. Bland hennes ungar så verkar det främst vara Bianca som bara är bra på att vara känd för att vara kändisbarn.

Anna Book har gjort två framträdanden i den svenska melodifestivalen. Hennes barn är kända för att dom är hennes barn och för stöld från äldre samt sexualbrott.

Så visst, dom är rätt snarlika.

Ja, Wahlgren har stamtavla och Scholin är en stor skådespelerska. Men om man jämför Pernilla och Anna röstmässigt så anser jag Anna är hästlängder bättre. Mer tonsäker hela tonskalan rakt igenom. Det är ungefär som du skulle jämföra Carola och Linda Bentzing. Dessutom vem av Pernilla och Anna är den fräschaste 50 åringen? Pernilla ser ju ut som en tant. Anna har alltid haft utseendet för sig. Tror det är hennes ögon som man smälter för.

Var en runkobjekt för många 70-talister på 80-talet.

Vad barnen beträffar så såg jag nu att Annas äldsta dotter ska åtalas, men det är ju dottern, vuxen och egen individ som ansvarar för sina egna handlingar.

Nåt jag reagerade på som var lite udda var när jag igår kollade på instagram och Anna Book har en live! Kvinnan gör armhävningar och blir utfrågad??? Det är sånt som min 12-åriga dotter gör med sina kompisar. Det var ytterst omoget. Fick nästan lite WTF-feeling, tänkte inte det är den Anna som jag bildat mig ett uppfattning om.
Citera
2020-03-27, 13:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Ja, Wahlgren har stamtavla och Scholin är en stor skådespelerska. Men om man jämför Pernilla och Anna röstmässigt så anser jag Anna är hästlängder bättre. Mer tonsäker hela tonskalan rakt igenom. Det är ungefär som du skulle jämföra Carola och Linda Bentzing. Dessutom vem av Pernilla och Anna är den fräschaste 50 åringen? Pernilla ser ju ut som en tant. Anna har alltid haft utseendet för sig. Tror det är hennes ögon som man smälter för.

Vad barnen beträffar så såg jag nu att Annas äldsta dotter ska åtalas, men det är ju dottern, vuxen och egen individ som ansvarar för sina egna handlingar.

Nåt jag reagerade på som var lite udda var när jag igår kollade på instagram och Anna Book har en live! Kvinnan gör armhävningar och blir utfrågad??? Det är sånt som min 12-åriga dotter gör med sina kompisar. Det var ytterst omoget. Fick nästan lite WTF-feeling, tänkte inte det är den Anna som jag bildat mig ett uppfattning om.
Jag kan i ärlighetens namn inte riktigt uttala mig om deras sångröster, Pernilla förekommer bara med låten "Svindlande Affärer" i min spellista och Anna förekommer bara med ABC och båda låter som tonårsbrudar typ.

Jag tänker av hänsyn till trådens läsare och min mentala hälsa vare sig googla efter en ny bild på Anna men denna hittade jag när jag googlade efter en nyare bild på Pernilla. Grr baby, grr! Frågar du mig så är hon fan i mig hetare än Bianca som är hälften så gammal. Men hey, det är bara min åsikt. Om Anna får det att rycka i klockspelet så är det och jag är inte rätt person att döma dig för det.

Ja visst är dottern myndig men hon sitter ju ihop vid höften med Anna på ett sätt som jag inte tror att Wahlgrens gör. Men jag får reservera mig där, jag ser inte på deras show eller följer någon av dom på sociala medier så jag gissar.
Citera
2020-03-27, 14:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Under Coronatider och möjliga karantänsbeslut, finns det säkert gott om tid för dig att plöja igenom xxxx antal inlägg från bloggar, instagram, youtube och kvällstidningsklipp, för att få en mer ...nyanserad..bild av Anna.
Jag tror du stannat kvar på 80 talet, när det kommer till Anna.
Det känns som att du har varit på en rymdresa och precis kommit tillbaka
till jorden efter att ha varit bortrest sedan 1986... du har missat en hel eon.

Du är nog den enda 70 talist jag har hört säga att hon skulle ha varit ett runkobjekt.
Däremot kan jag tänka mig att gubbar i 40 års åldern skulle mer än gärna vilja ha att göra med en frodig 14is.
På den tiden var det definitivt inte normalt att visa visa upp bysten i uppknäppta linnen osv
för 14 åringar, speciellt om man har en tyngre byst.
Anna var ju inte en utvikningstjej som Sabrina och Samantha Fox.
Bara en knubbig 14is med en jobbig mamma och töntiga låtar.

Pernilla kan sjunga i höga toner, skulle Anna försöka med något sådant kommer hon antagligen först att låta som en hes kråka, för att sedan spricka på alla möjliga sätt och vis.
Citera
2020-03-27, 15:14
Medlem
ArthurFlecks avatar
Anna har gjort en bröstförminskning, sant eller falsk?

Har för mig att hon talar ut om detta i podcasten "Nemo möter en vän" ?
Citera
2020-03-27, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Under Coronatider och möjliga karantänsbeslut, finns det säkert gott om tid för dig att plöja igenom xxxx antal inlägg från bloggar, instagram, youtube och kvällstidningsklipp, för att få en mer ...nyanserad..bild av Anna.
Jag tror du stannat kvar på 80 talet, när det kommer till Anna.
Det känns som att du har varit på en rymdresa och precis kommit tillbaka
till jorden efter att ha varit bortrest sedan 1986... du har missat en hel eon.

Du är nog den enda 70 talist jag har hört säga att hon skulle ha varit ett runkobjekt.
Däremot kan jag tänka mig att gubbar i 40 års åldern skulle mer än gärna vilja ha att göra med en frodig 14is.
På den tiden var det definitivt inte normalt att visa visa upp bysten i uppknäppta linnen osv
för 14 åringar, speciellt om man har en tyngre byst.
Anna var ju inte en utvikningstjej som Sabrina och Samantha Fox.
Bara en knubbig 14is med en jobbig mamma och töntiga låtar.

Pernilla kan sjunga i höga toner, skulle Anna försöka med något sådant kommer hon antagligen först att låta som en hes kråka, för att sedan spricka på alla möjliga sätt och vis.
Solstollarna 1985, 14 år gammal. Ser väl inte så illa ut vid 2,35 när hon ligger på stranden i blå bikini. Men sen svällde det fort.
https://youtu.be/kQRjziXQ-Wg
Citera
2020-03-27, 15:52
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Solstollarna 1985, 14 år gammal. Ser väl inte så illa ut vid 2,35 när hon ligger på stranden i blå bikini. Men sen svällde det fort.
https://youtu.be/kQRjziXQ-Wg

Ser framför allt bara två tjocka kinder och en dubbelhaka, en trumpen bebismin plus att jag hör en tonårstjejs jobbiga röst i en låt som hon var alldeles för ung att sjunga.
Ja och så en liten bröstskåra, men det har många tjejer, inget outstanding där inte.
Då var väl Samantha Fox betydligt mer sexig
och hon hade definitivt inte ordet TÖNT skrivet
i pannan som Anna hade... Ej heller en jobbig morsa i släptåg.
Citera
2020-03-27, 15:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurFleck
Anna har gjort en bröstförminskning, sant eller falsk?

Har för mig att hon talar ut om detta i podcasten "Nemo möter en vän" ?

Ja det har hon gjort.
https://www.expressen.se/noje/anna-b...-efter-29-ar-/

Hon la in lite kuddar i bröna häromåret.

Hon har plastikopererat sig ett antal gånger, ställde även upp i ett tvprogram för att fixa gäddhänget på armarna.
Senast redigerad av cece123 2020-03-27 kl. 16:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in