2019-07-07, 17:35
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Nytt på Annas blogg. Istället för att kommentera besöket av farbror blå får julgransmorsan ett lååångt hyllningsinlägg. Lite av dravlet hon skriver...

”Ibland förundras jag över att jag fortfarande står på benen. Får ibland höra att jag är gränslös och för öppen och att jag bara tänker på mig själv i alla lägen och aldrig gör något för min familj, att det är synd om dom för att jag är inte där för dom.

Men du om någon vet att det inte stämmer, du är mitt vittne från ovan precis som du var i livet. Vittne till att min familj är MITT ALLT och att jag alltid försökt mitt bästa och det har Roberto med – för det är precis det man gör när man är förälder.

Du lärde mig att vara öppen, rak och ärlig att äga mitt liv, du lärde mig att vara tolerant, icke dömande, förstående, tålmodig och accepterande mot andra, deras val, läggning, etnicitet, religion och du lärde mig att respektera människor utifrån hur dom var, hur dom uppförde sig och behandlade sin omgivning. Att inte gå på titlar, status, tillgångar, materia och att inte mäta människors värde efter bankbokssaldot. Du lärde mig även att ha integritet och alltid behålla en liten, men ack så viktig privat gräns. Jag har också lärt mig att ge, inte för att jag har så mycket. Utan för att jag vet exakt hur det känns att ha lite. Allt det har jag kommit ihåg, och det ska jag fortsätta med ❤️”

Precis som någon nämnde tidigare i ett snnat inlägg, dock med material från innan razzian, så är ju detta faktiskt en bekräftelse på razzia och skuldfråga. Vad som är både beklämmande och äckligt är att hon verkar skylla ifrån sig. Och vem är det hon kallar Du? Är det Gud? Eller Mamma Marita? Det blir bara mer och mer stört.
Citera
2019-07-07, 17:54
Medlem
Tänk va. Hon och Roberto har tagit så väl hand om barnen att mamma Marita knappt ens fick låna dem! Mamma Marita fick tjata på henne om att ta egentid med käre älskade Roberto. Tänk va, total förintelse av jaget för barnens skull. Det märks verkligen Anna. Bra jobbat!
Sen antyder hon flera ggr om familj som ”valt” att ha henne i sitt liv (och inte). Anna är bara passiv - ingenting som någon väljer att göra har något med Anna att göra. Anna gör aldrig något fel, aldrig något som kan orsaka en fnurra på någon relationstråd, det är alltid den andra.
PS. Anna: Om man upplever livet så är det vanligen man själv som felar. DS.
Citera
2019-07-07, 18:20
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Hur vet du det? Via sitt försäljningsjobb? Använder hon narkotika?

Hon har visat vart hon bilar runt i sina storys . Och tror hon varit där med sitt säljjobb ja . Verkat så .
Citera
2019-07-07, 19:31
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Nytt på Annas blogg. Istället för att kommentera besöket av farbror blå får julgransmorsan ett lååångt hyllningsinlägg. Lite av dravlet hon skriver...

”Ibland förundras jag över att jag fortfarande står på benen. Får ibland höra att jag är gränslös och för öppen och att jag bara tänker på mig själv i alla lägen och aldrig gör något för min familj, att det är synd om dom för att jag är inte där för dom.

Men du om någon vet att det inte stämmer, du är mitt vittne från ovan precis som du var i livet. Vittne till att min familj är MITT ALLT och att jag alltid försökt mitt bästa och det har Roberto med – för det är precis det man gör när man är förälder.

Du lärde mig att vara öppen, rak och ärlig att äga mitt liv, du lärde mig att vara tolerant, icke dömande, förstående, tålmodig och accepterande mot andra, deras val, läggning, etnicitet, religion och du lärde mig att respektera människor utifrån hur dom var, hur dom uppförde sig och behandlade sin omgivning. Att inte gå på titlar, status, tillgångar, materia och att inte mäta människors värde efter bankbokssaldot. Du lärde mig även att ha integritet och alltid behålla en liten, men ack så viktig privat gräns. Jag har också lärt mig att ge, inte för att jag har så mycket. Utan för att jag vet exakt hur det känns att ha lite. Allt det har jag kommit ihåg, och det ska jag fortsätta med ❤️”
Morsan hennes var väl alkis och när skulle hon då klarat av att pränta in allt detta i Anna? Kan ju vara fyllesvammel som Anna anammat och lever efter. Som tack fick tanten en plats i julgran.
Citera
2019-07-07, 20:11
Medlem
godboys avatar
Roberto måste ju känna sig lyckad som far till den där jävla avkomman, f f a med tanke på att han ändå jobbar som väktare.
Citera
2019-07-07, 21:00
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Behålla en liten privat gräns? Du berättar att du haft sex på kundtoan på ICA Maxi Anna....
Citera
2019-07-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Behålla en liten privat gräns? Du berättar att du haft sex på kundtoan på ICA Maxi Anna....
Men i vilken omfattning hon använder pulversås det är faktiskt något hon håller privat!
Citera
2019-07-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Men i vilken omfattning hon använder pulversås det är faktiskt något hon håller privat!

ja och den färdigköpta fyllda pastan
Citera
2019-07-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Ja, hon är inte smart...

Nej verkligen inte.
Citera
2019-07-08, 08:46
Medlem
inte en enda kommentar på annas senaste blogginlägg, 😳
Citera
2019-07-08, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
inte en enda kommentar på annas senaste blogginlägg, 😳

Hon har väl inte tid att gå in på sina fejkkonton och skriva nu när Lazy F har trampat i klaveret med rättvisan.
Citera
2019-07-08, 10:00
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Hon har väl inte tid att gå in på sina fejkkonton och skriva nu när Lazy F har trampat i klaveret med rättvisan.
Varifrån kommer uppgiften att det skulle vara LF?
Som jag fattat det skulle det handla om sonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in