2020-04-14, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Tunnan avslöjar sitt recept i en läsarkommentar i går, mycket sex och 1 ml Botox i pannan är det som behövs för att få hennes släta hy...

Är ett intressant påstående att hon tar så väl hand om sin hy samtidigt som att hon jämt och ständigt springer till solarium. Vilket är det sämsta man kan göra för sin hud.

Sen förstår jag inte hennes behov av att i alla sammanhang ta upp att hon inte drack förrän hon var 30 år.
Citera
2020-04-14, 11:16
Medlem
Jag träffar AB med jämna mellanrum i mitt arbete. Arbetar inom service, så hon ser inte mig, men jag ser henne. Och den AB jag ser i vardagen, är inte det ansiktet jag ser på hennes insta!
Det är solklart ”utslätnings-filter” på! Men många mob har det automatiskt på, och då tycker kanske inte AB att det räknas.........

OM hon bara medger den sanningen hade alla slutat dreva! Det går inte riktigt ihop med att hon förespråkar naturlighet o att stå för den man är!
Hennes sociala kompetens har en del övrigt att önska!
Citera
2020-04-14, 12:43
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
Jag träffar AB med jämna mellanrum i mitt arbete. Arbetar inom service, så hon ser inte mig, men jag ser henne. Och den AB jag ser i vardagen, är inte det ansiktet jag ser på hennes insta!
Det är solklart ”utslätnings-filter” på! Men många mob har det automatiskt på, och då tycker kanske inte AB att det räknas.........

OM hon bara medger den sanningen hade alla slutat dreva! Det går inte riktigt ihop med att hon förespråkar naturlighet o att stå för den man är!
Hennes sociala kompetens har en del övrigt att önska!
Här är 4 bilder tagna under samma månad. Hennes ”dåliga mobilkamera” gör tydligen ögonen större och klarare, hakan mindre
Kolla de 2 längst ner. Case closed!
https://postimg.cc/gallery/cxMnmBF
Citera
2020-04-14, 13:15
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Här är 4 bilder tagna under samma månad. Hennes ”dåliga mobilkamera” gör tydligen ögonen större och klarare, hakan mindre
Kolla de 2 längst ner. Case closed!
https://postimg.cc/gallery/cxMnmBF
Det här är verkligen komik på hög nivå. Anna skulle börja resa runt med en egen cirkus, där hon visar upp sej i olika skepnader. Helst inte visa sej i bikini, men för att höja nivån, så måste hon nog göra det. Hon gör reklam för olika produkter och Anna är en produkt i sej själv.
Citera
2020-04-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brindlebud
Har kollat en bra stund och det har varit ca 500 tittare. Många undrar vad som hänt gällande Pernilla W och Anna förklarar och menar på att hon blivit utsatt för hat i tre veckors tid pga Pernilla och fick till slut nog.
Många elaka kommentarer gällande barnen.
Bianca dök även upp i liven och skickade en massa hjärtan till Anna och skrev att näthat aldrig är okej. Efter det blev humöret på topp igen.
Dök Bianca upp i Annas live? Inte Ingrosso väl? Varför då?
Citera
2020-04-14, 14:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Du missförstår mig helt och hållet.
Wahlgrenarna är uppväxta med pengar och har gått den väg som så många privilegierade kulturarbetarungar gått.
Lever i stort sett på sina föräldrars namn.
Utan föräldrar hade Pernilla förmodligen jobbat på HM eller Åhléns.
Linus och Niclas vette fåglarna.. Äldreboende eller kanske gympamajje?
Det roligaste med Niclas är fö inte hans operationer. Det är att Laila valde att ta bort Wahlgren när de skildes och numer bara använder den ännu tidigare exmakens efternamn (Bagge) istället för Johansson som hon föddes till.

Det är ju det jag menar med, Niclas jobbade med sin korvmojje, när kontakterna sinande ett tag, sedan fick han radiojobbet av någon anledning.
Någon sångröst att skryta om har han ju inte, det var väl filmen G som gjorde honom till tonårsidol, en sekund.

Jag antar att ett programledarjobb är något Anna önskar hett att få, men utan kontakter och de rätta trådarna att dra i blir det svårare.
Sedan får jag ju känslan.. Att syskonen Wahlgren är lättare att samarbeta med.
Anna har ju genom sina utbrott gjort sig ökänd som en person som verkar svår.
Om Anna skulle sitta som radio eller programledare,kommer alla intervjuer avbrytas med att Anna måste berätta om sina erfarenheter och sedan börjar hon gråta, komma in på sin magoperation, mamma, gamla oförrätter, tills de avbryter rask med musik...eller ett teknisk felmeddelande.
Citera
2020-04-14, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Dök Bianca upp i Annas live? Inte Ingrosso väl? Varför då?
Jag reagerade också på det, troligtvis menar skribenten att B skickade hjärtan och skrev något, inte att hon fysiskt var där.
Citera
2020-04-14, 14:40
Medlem
Har jag förstått det rätt:

Anna Book raderade alltså Pernilla Wahlgrens kommentar, där Pernilla konfronterar Anna om Annas lögner och falskspel?!

Citera
2020-04-14, 14:44
Medlem
"Pga min trasiga mobil"

Patologisk lögnare.

Att hon på riktigt tror att folk köper hennes lögner är inget annat än skrämmande!
Citera
2020-04-14, 15:14
Medlem
Frammes avatar
Det är det som är så skrämmande, att hon själv tror på allt. Jag är ung pensionär men hoppas få uppleva Annas egen tid som ålderspensionär, i början i alla fall. . Det kommer hon givetvis aldrig att bli, hon fortsätter med sitt race och blir fulare och knäppare och ALDRIG pensionär. Hennes framtid lär bestå av spring hit och dit, på besökstiderna i olika fängelser, änka efter en totalt utsliten man, desperata försök att se ut som 35, härbärgen eller uteliggare, super och knarkar, känner sej omtyckt och älskad av alla, mycket spring på hennes kändisvänners begravningar, poserandes i bikini för unga tjejer, leta mat i soptunnor (inte i Sigtuna). Nåja, det här var fria fantasier, men sanningen finns nog inte alldeles långt borta.
Citera
2020-04-14, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Har jag förstått det rätt:

Anna Book raderade alltså Pernilla Wahlgrens kommentar, där Pernilla konfronterar Anna om Annas lögner och falskspel?!

Ja, i podden berättar Pernilla att kommentaren plockades bort efter ca 10
min av Anna
Citera
2020-04-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Ja, i podden berättar Pernilla att kommentaren plockades bort efter ca 10
min av Anna
Hon tyckte väl att det var förnedrande att pernilla skrev så..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in