2020-04-13, 22:42
Medlem
Jag hejar på Pernilla alla dagar i veckan. Anna har en son som är dömd för våldtäkt på barn och en dotter som stjäl från gamla människor. Pernilla har ensam tagit hand om barnen sedan Emilio stack. Anna har levt med Roberto och ändå misslyckats.

Men jag undrar om det inte är så att Pernilla ger sig på Anna för att Anna är Mys kompis och Nu var väl tillsammans med Nicklas tidigare. Tror det ligger mer bakom än vad vi ser.

Dessutom är väl Pernilla vän med Magda Graaf som är ovän med Anna?
Tror ju att fler vänder Anna ryggen än Pernilla. Anna kommer bli ännu mer utstött.
Citera
2020-04-13, 22:45
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Haha du låter som barnen på 80-talet ”Pernilla är bättre än Carola”

Ja, kanske det!

Något superfan av Pernilla är jag inte. Gillar inte direkt musiken.

Dessutom tycker jag att de flesta svenska "kändisar" är rätt pinsamma.

Men Pernilla är snyggare än Anna och dessutom får jag intrycket av att hon är trevligare.
Citera
2020-04-13, 22:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Nu är det party i herrgården i Märsta Tunnan gapar och skriker att hon skall krossa Pernilla. LillTunnan hejar på Halmpyntet sitter och tomglor och väntar på att han skall få åka och jobba. Har länge väntat på ett psykbryt hos Mamma Mu men hon är seg trots ett otal fiaskon.

Jag tror att det i första hand blir Roberto som får ett rejält psykbryt om han inte får åka iväg till jobbet och träffa andra vettigare människor. Karln har gett upp och tappar han jobbet eller blir satt i karantän i det där dårhuset så är det nog kört för honom.
Citera
2020-04-13, 22:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
På tal om att dissa så gjorde Märstamorsan ett inlägg där hon drev hårt med de som åt julbord på IKEA. Hon toksågade alla. Sen vågade hon inte stå för det utan kreerade en larvig och genomskinlig lögn som inte gjorde det hela bättre.
Har Pernilla haft det bra i livet???? Jisses har du totalt missat allt från livet med Emilio. Det måste ha varit ett helvete!!!
Att ”uppväxt påverkar” är helt självklart men i min värld är det INTE OK att använda det som ursäkt för att bete sig som en idiot.
Tycker du att Antonios våldtäktsoffer eller den gamla kvinnan som Felicia stal från ska godta den ursäkten?
Men vi kan väl avsluta genom att enas om att vi tycker olika. Jag tycker Märstamorsan är en looser som inte gjort något jag kan beundra på de senaste 30 åren. Däremot tycker att Pernillas karriär är mer beundransvärd.
Hur de båda är privat vet varken du eller jag och det kanske inte ens är intressant

Gud vad du försvarar Pernilla, har du som sagt missat att hon köpte stöldgods och skiter på handikappade. DET är om något, Lowlife.
Det är Pernilla själv som kört omkring med stulet handikappparkeringsstillstånd, möjligt att hon har något fel på hjärnan..

Om Pernilla suktar över män som inte vill ha en kärlekstörstig dam efter sig, är en sak.
Men det är något hon har gjort som vuxen.
Om Pernilla misslyckas skulle hon ha haft sina välfungerande föräldrar bakom sig, vilket hon har haft i alla fall och som dessutom har bistått med mycket trygghet för barnbarnen.

Anna har tydligen förväntas att ta hand om sin släkt som tonåring, hennes morsa lade grunden för Anna och fanns i barnbarnens närvaro när de växte upp. Det verkar uppenbarligen inte ha hjälpt barnens uppväxt direkt, med facit i hand, likaså Annas.
Anna kommer inte ifrån sin uppväxt,hon har ju dessutom en hjärna som är som ett hamsterhjul, där tankar om magoperation, morsan, fetma, misstänksamhet mot allt som sägs mmmmmm rullar runt som ett bingotombola hjul, där samma saker ploppar
varierat ut. Älta, älta, älta.
Hon har väl lärt sig att gråta och skylla ifrån sig är det enda rätta.

Pernilla har väl inget traumatiskt att komma med från sin uppväxt ute på den stora Värmdövillan med sjöutsikt.
Det påverkar ju henne hur hon fajtas med grejer i livet.
Pernilla är nog också socialt smidigare än Anna, som verkar ha jättesvårt att tolka folk.
Anna kommer nog aldrig att stå helt bakom något, det ska på hennes villkor.
Därav folks irritation, ja och så har vi den där
numera malätna offerkoftan...
Pernilla vet att hon har en större fanbase av kärringar som försvarar henne, hon är ju uppenbarligen inte en looser, hon tjänar egna pengar gudbevars och sådana skiter ju ut hjärtan tydligen.. även när de sprutlackerar toan.

Och jag tycker lika blää om de båda damerna.
Citera
2020-04-13, 23:06
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Men nu jäv-ar måste väl tanten ”kamma till sig”, skippa offerkoftan och get real!!!!!
Under tre olika lives idag har hon svingat friskt mot Pernilla. Det är så patetiskt när hon med ett spydigt leende påstår att ”hon inte bryr sig” och sedan startar hon sina vanliga upprepande, gnällande, malande påhopp som absolut inte är friska!
Hon har följt upp det med följande inlägg
https://postimg.cc/Cdcmfp1c
Hon är faktiskt helt störd.

Är det fullständigt OMÖJLIGT för henne att inse att hon är ett stolpskott? Jag vet INGEN person (offentlig eller ej) som har varit inblandad i så många konflikter. Hennes nivå är så barnslig att det är skrattretande. Hennes intellekt befinner sig på tonårsstadiet och hennes självförhärligande är bevis på hur insiktslös hon är.
Hon kommer förmodligen aldrig inse att någonting av den kritik som framförts om henne är korrekt. Det är tragiskt. Hon skriver: (lika tragiskt är att läsa hennes brister i det svenska skrivspråket)

"Media personer har sökt mig men jag har inte velat yttra mig. Fast nu idag ringde aftonbladet mitt i min LIVE - och dem talade om att dem blivit bombade med TIPS om detta! Läsarna aka NI VILL TYDLIGEN att JAG SKA uttala mig nu! Så, då ringde dom mig och nu har vi pratat Journalisten Natalie och jag en bra stund och jag var som alltid ÄRLIG, RAK, SAKLIG, INTE ARG, men TYDLIG."
Citera
2020-04-13, 23:11
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Gud vad du försvarar Pernilla, har du som sagt missat att hon köpte stöldgods och skiter på handikappade. DET är om något, Lowlife.
Det är Pernilla själv som kört omkring med stulet handikappparkeringsstillstånd, möjligt att hon har något fel på hjärnan..

Om Pernilla suktar över män som inte vill ha en kärlekstörstig dam efter sig, är en sak.
Men det är något hon har gjort som vuxen.
Om Pernilla misslyckas skulle hon ha haft sina välfungerande föräldrar bakom sig, vilket hon har haft i alla fall och som dessutom har bistått med mycket trygghet för barnbarnen.

Anna har tydligen förväntas att ta hand om sin släkt som tonåring, hennes morsa lade grunden för Anna och fanns i barnbarnens närvaro när de växte upp. Det verkar uppenbarligen inte ha hjälpt barnens uppväxt direkt, med facit i hand, likaså Annas.
Anna kommer inte ifrån sin uppväxt,hon har ju dessutom en hjärna som är som ett hamsterhjul, där tankar om magoperation, morsan, fetma, misstänksamhet mot allt som sägs mmmmmm rullar runt som ett bingotombola hjul, där samma saker ploppar
varierat ut. Älta, älta, älta.
Hon har väl lärt sig att gråta och skylla ifrån sig är det enda rätta.

Pernilla har väl inget traumatiskt att komma med från sin uppväxt ute på den stora Värmdövillan med sjöutsikt.
Det påverkar ju henne hur hon fajtas med grejer i livet.
Pernilla är nog också socialt smidigare än Anna, som verkar ha jättesvårt att tolka folk.
Anna kommer nog aldrig att stå helt bakom något, det ska på hennes villkor.
Därav folks irritation, ja och så har vi den där
numera malätna offerkoftan...
Pernilla vet att hon har en större fanbase av kärringar som försvarar henne, hon är ju uppenbarligen inte en looser, hon tjänar egna pengar gudbevars och sådana skiter ju ut hjärtan tydligen.. även när de sprutlackerar toan.

Och jag tycker lika blää om de båda damerna.
OK!
Citera
2020-04-13, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Detta är ju rena rama dårarnas julafton!!

Intressant också hur det uttrycks så att den oinsatte ska kunna tro att Pernilla STARTAT kritiska röster mot Anna. Det har hon ju haft länge, och det är ju uppenbart att hon läser på FB. Hon har ju raljerat en hel del om det, och det blir ju som patetiskt när AB då får det att låta som att Anna varit nån sorts orörd stjärna innan.
Nej, det är inte Pernillas fel att Anna får kritik från folk, och får denna tråd att hålla sig levande. Det är Anna själv, när sjutton ska hon fatta det?
Senast redigerad av wowbooken 2020-04-13 kl. 23:24.
Citera
2020-04-14, 06:11
Medlem
Tunnan avslöjar sitt recept i en läsarkommentar i går, mycket sex och 1 ml Botox i pannan är det som behövs för att få hennes släta hy...
Citera
2020-04-14, 06:22
Medlem
HateWrecks avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...nstagrambraket
Den här var verkligen jätterolig!
"Anna Books, 49, följare..", härlig formulering. Korrekt visserligen men det hade gått att få till lite mindre dubbeltydigt.
Detta följs upp med en garanterat ofiltrerad bild (hjälp!!) och en massa dravel som i stort sett verkar gå ut på att PW aldrig hör av sig.
När kände de flickorna varandra? När de var med i samma nummer av OKEJ?
Sedan kan inte Anna låta bli att försöka få lite mer gratis rampljus..
" Jag kommer gärna till hennes podd och snackar med henne, inga problem."
Allt för att pressa sig in i ett sammanhang, vilket som helst!

"Jag (AB) skulle aldrig göra så här mot en annan människa. Jag vill inte bråka med någon, det här är så jäkla tråkigt.
Aftonbladet har varit i kontakt med Pernilla Wahlgren, som väljer att inte kommentera händelsen vidare."
PW stängde dörren, hejdå!
Citera
2020-04-14, 06:35
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nja,jag är inte riktigt inne på att Wahlgrens/Schollins är så mysiga som de ser ut.
Pernillas föräldrar har haft ett ekonomiskt stabilt liv och det påverkar givetvis barnens självkänsla.
De har ärvt föräldrarnas status och har haft det bra.
Till skillnad mot Annas uppväxt.Det sociala arvet och miljön blir plågsamt påtagligt.
Övervikt vid ung ålder är också en faktor som inte ger högre självkänsla.

Pernilla kan vara spydig och sparka nedåt, hon ser ner på Svenssons, trots att det är därifrån
hennes sköna pengar kommer ifrån.
Eftersom hon är känd som klämkäck och ser ”gullig” ut, plus med en mamma med samma
framtoning så blir det svårt att se bakom det hela.
Pernilla spydde ju på folk som åker till Ullared...nu kränger hon en klädkollektion där...

Min upplevelse är att Anna är nog mer förankrad bland vanligt folk än fröken
Wahlgren som faktiskt inte är så bra på musik heller...
Den enda låt jag kan associera Pernilla med är Piccadilly cirkus, inte speciellt cool låt..
Pernilla är en Östermalmswannabe, som kissar på sig bara hon ser Bindefeldts namn.
Emilio uppvuxen i en simpel förortsfamilj har ju berättat hur mycket mamma Christina såg ned på honom, givetvis kan han vara överkänslig i överkant eftersom hans typ kräver oförtjänad respekt.

Niclas W och Emilio mobbade Annas ex Mehmed på tv, för att de inte ansåg honom
cool nog.Superpinsamt !
Pernilla, Emilio och Vito använde sig av stulna handikappparkeringstillstånd och ljög att de var upphittade.
Niclas är bara pinsam och han är lika kissnödig som Anna över att få vara med i kändis
Världen, trots att han är en pinsam nolla.Han ägde en kiosk som konkade om jag inte minns fel.
Han plastikopererar sig och har ålderskris a la Anna..Anna och Niclas vilket par..om Roberto skulle dra sin sista suck, duger väl Lill Nicke.
Niclas har ju bangat på Carola, kvinnor med extra kilon verkar han gilla fett...

Du missförstår mig helt och hållet.
Wahlgrenarna är uppväxta med pengar och har gått den väg som så många privilegierade kulturarbetarungar gått.
Lever i stort sett på sina föräldrars namn.
Utan föräldrar hade Pernilla förmodligen jobbat på HM eller Åhléns.
Linus och Niclas vette fåglarna.. Äldreboende eller kanske gympamajje?
Det roligaste med Niclas är fö inte hans operationer. Det är att Laila valde att ta bort Wahlgren när de skildes och numer bara använder den ännu tidigare exmakens efternamn (Bagge) istället för Johansson som hon föddes till.
Citera
2020-04-14, 07:19
Medlem
Lite kommentarer på Annas insta kommer här, hon kastar som vanligt sten i glashus,

https://postimg.cc/gallery/5VHjjXG
Citera
2020-04-14, 08:14
Medlem
Ur Aftonbladet: Hon säger att hon inte retuscherar sina bilder, och om hon har använt filter i någon bild eller video så är hon ärlig med det.

Ändå skriver AB gång på gång på sin Instagram att hon inte har en aning om hur filter fungerar eller hur man gör.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in