Citat:
Ursprungligen postat av
Boopidoo
På tal om att dissa så gjorde Märstamorsan ett inlägg där hon drev hårt med de som åt julbord på IKEA. Hon toksågade alla. Sen vågade hon inte stå för det utan kreerade en larvig och genomskinlig lögn som inte gjorde det hela bättre.
Har Pernilla haft det bra i livet???? Jisses har du totalt missat allt från livet med Emilio. Det måste ha varit ett helvete!!!
Att ”uppväxt påverkar” är helt självklart men i min värld är det INTE OK att använda det som ursäkt för att bete sig som en idiot.
Tycker du att Antonios våldtäktsoffer eller den gamla kvinnan som Felicia stal från ska godta den ursäkten?
Men vi kan väl avsluta genom att enas om att vi tycker olika. Jag tycker Märstamorsan är en looser som inte gjort något jag kan beundra på de senaste 30 åren. Däremot tycker att Pernillas karriär är mer beundransvärd.
Hur de båda är privat vet varken du eller jag och det kanske inte ens är intressant
Gud vad du försvarar Pernilla, har du som sagt missat att hon köpte stöldgods och skiter på handikappade. DET är om något, Lowlife.
Det är Pernilla själv som kört omkring med stulet handikappparkeringsstillstånd, möjligt att hon har något fel på hjärnan..
Om Pernilla suktar över män som inte vill ha en kärlekstörstig dam efter sig, är en sak.
Men det är något hon har gjort som vuxen.
Om Pernilla misslyckas skulle hon ha haft sina välfungerande föräldrar bakom sig, vilket hon har haft i alla fall och som dessutom har bistått med mycket trygghet för barnbarnen.
Anna har tydligen förväntas att ta hand om sin släkt som tonåring, hennes morsa lade grunden för Anna och fanns i barnbarnens närvaro när de växte upp. Det verkar uppenbarligen inte ha hjälpt barnens uppväxt direkt, med facit i hand, likaså Annas.
Anna kommer inte ifrån sin uppväxt,hon har ju dessutom en hjärna som är som ett hamsterhjul, där tankar om magoperation, morsan, fetma, misstänksamhet mot allt som sägs mmmmmm rullar runt som ett bingotombola hjul, där samma saker ploppar
varierat ut. Älta, älta, älta.
Hon har väl lärt sig att gråta och skylla ifrån sig är det enda rätta.
Pernilla har väl inget traumatiskt att komma med från sin uppväxt ute på den stora Värmdövillan med sjöutsikt.
Det påverkar ju henne hur hon fajtas med grejer i livet.
Pernilla är nog också socialt smidigare än Anna, som verkar ha jättesvårt att tolka folk.
Anna kommer nog aldrig att stå helt bakom något, det ska på hennes villkor.
Därav folks irritation, ja och så har vi den där
numera malätna offerkoftan...
Pernilla vet att hon har en större fanbase av kärringar som försvarar henne, hon är ju uppenbarligen inte en looser, hon tjänar egna pengar gudbevars och sådana skiter ju ut hjärtan tydligen.. även när de sprutlackerar toan.
Och jag tycker lika blää om de båda damerna.