Citat:
Ursprungligen postat av
Nillajak
Tänk att en hel familj kan vara så otroligt dumma i huvudet, Anna har ju förstört sina barn sedan de föddes. Hon har matat dem med att hon är en stor stjärna och dom har handlat där efter. Hjärntvätten har ju hållit på sedan barnsben och barnen måste ju tro att dom är kändisar och pappan lika så. Det måste ju vara super jobbigt när fasaden rämnar och det kommer ut i tidningar och sociala medier om deras misslyckande och dom måste ljuga ihop historier till höger och vänster.
Jag tycker det är intressant att läsa kommentarerna på aftonbladet där man ser att folket är så in i bomben trötta på hela familjen Book. Om det ligger någon sanning i att sonen försökt att ta självmord så borde det ju vara en självklarhet för Anna att nu lägger jag ner all social media mm och ägnar mig åt min son mm. Men hon måste höras synas mm för att känna att hon är någon.
Anna fick ju göra en stoor uppoffring genom att tvingas avstå från ett efterlängtat eget hemma hos tvprogram vid tidpunkten av Antonios dom. Det var nog inte pga att Anna kom på det själv, Anna blev säkert tillsagd av soc när familjen gick på familjesamtal.
Anna kopplar inte ihop att hennes barn har blivit mobbade, högst troligtvis pga henne.
Hon borde hålla jättelåg profil, då hennes affektlabilitet påverkar hennes barn.
De skyller alltid på att det alltid är andras fel att Anna blir ledsen och det blir fel..
De får säkert sitta och trycka undan sitt egna mående för att mamma Anna använder upp allt utrymme fysiskt och psykiskt i hemmet.