2020-04-26, 21:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nillajak
Tänk att en hel familj kan vara så otroligt dumma i huvudet, Anna har ju förstört sina barn sedan de föddes. Hon har matat dem med att hon är en stor stjärna och dom har handlat där efter. Hjärntvätten har ju hållit på sedan barnsben och barnen måste ju tro att dom är kändisar och pappan lika så. Det måste ju vara super jobbigt när fasaden rämnar och det kommer ut i tidningar och sociala medier om deras misslyckande och dom måste ljuga ihop historier till höger och vänster.

Jag tycker det är intressant att läsa kommentarerna på aftonbladet där man ser att folket är så in i bomben trötta på hela familjen Book. Om det ligger någon sanning i att sonen försökt att ta självmord så borde det ju vara en självklarhet för Anna att nu lägger jag ner all social media mm och ägnar mig åt min son mm. Men hon måste höras synas mm för att känna att hon är någon.

Anna fick ju göra en stoor uppoffring genom att tvingas avstå från ett efterlängtat eget hemma hos tvprogram vid tidpunkten av Antonios dom. Det var nog inte pga att Anna kom på det själv, Anna blev säkert tillsagd av soc när familjen gick på familjesamtal.

Anna kopplar inte ihop att hennes barn har blivit mobbade, högst troligtvis pga henne.
Hon borde hålla jättelåg profil, då hennes affektlabilitet påverkar hennes barn.
De skyller alltid på att det alltid är andras fel att Anna blir ledsen och det blir fel..
De får säkert sitta och trycka undan sitt egna mående för att mamma Anna använder upp allt utrymme fysiskt och psykiskt i hemmet.
Senast redigerad av cece123 2020-04-26 kl. 22:01.
Citera
2020-04-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna fick ju göra en stoor uppoffring genom att tvingas avstå från ett efterlängtat eget hemma hos tvprogram vid tidpunkten av Antonios dom. Det var nog inte pga att Anna kom på det själv, Anna blev säkert tillsagd av soc när familjen gick på familjesamtal.

Anna kopplar inte ihop att hennes barn har blivit mobbade, högst troligtvis pga henne.
Hon borde hålla jättelåg profil, då hennes affektlabilitet påverkar hennes barn.
De skyller alltid på att det alltid är andras fel att Anna blir ledsen och det blir fel..
De får säkert sitta och trycka undan sitt egna mående för att mamma Anna använder upp allt utrymme fysiskt och psykiskt i hemmet.

Så sorgligt att hon berättar om sin sons eventuella självmordstankar i sociala medier. Riktigt vidrigt beteende.
Citera
2020-04-26, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Felicia har vaknat och svarat
’Fortsätt, öppna munnen om saker man inte har någon aning om. Säg vad fan du vill och tror om mig, Det rör mig inte i ryggen för fem öre!’

Haha... det faktum ATT hon svarar just som hon gör så visar EXAKT att hon BRYR sig jävligt mycket.
Familjen Toledano tycks inte veta att FUP's är fritt för vem som helst att läsa.
FUP = Förundersökningsprotokoll (@ Anna, Felicia, Antonio...)
Citera
2020-04-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Inte troligt

Om det vore sant då hade Anna bölat om det i media och beskyllt alla andra för det.

Knappast sant någonstans. En mamma vars son försöker begå självmord ägnar inte dagarna åt att lajva och kriga för att slippa betala rättmätliga fakturor.
Ja, iaf inte normala mammor...

Och om pappan vore normal borde han isf ha satt ner foten och förbjudit henne att gå online, när allt går åt helvete för sonen och äldsta dottern, som inte ens är hans, står åtalad...

Men återigen... den enda i den familjen som lutar åt att ha chans att vara normal är ju minstingen.
Citera
2020-04-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Så sorgligt att hon berättar om sin sons eventuella självmordstankar i sociala medier. Riktigt vidrigt beteende.

Ja känns så fruktansvärt integritetskränkande. Får väl hoppas att sonen godkänt det innan, men är tveksam till det.

Jag har själv inga barn och ska väl egentligen inte säga någonting om föräldraskap. Men jag förstår inte varför Anna inte drog sig undan offentligheten när domen mot sonen kom. Då hade ju snacket dött ut rätt snabbt. Det är inte som att hon hade tvingats lämna en framgångsrik karriär som försörjde familjen.
Citera
2020-04-26, 22:59
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
En liten påminnelse om flydda tider.
Tre år sedan. Utan filter. Utan kakelplattor. En lycklig Anna som äntligen hittat rätt tandläkare.

https://www.stockholmdirekt.se/nyhet...6wFUP@SH1QBxQ/
https://www.hant.se/noje/anna-books-...bli-saaaa-kul/

Redan då ställde en följare frågan “Sätter man dem utanpå de riktiga tänderna? Då blir ju tänderna mycket större och kanske står ut litegrann..?”

Hur resultatet blev vet vi ju nu. Undrar om hon fortfarande har tillgång till tandvård där hon kan betala med "tonfisk och bajs"?

Fast redan på din första länkade bild så har hon fixat sina tänder, det ser man klart och tydligt om du kollar på denna video 13:00 https://youtu.be/gStWJJgmo4o att hon har hartänder som hon inte längre har på din bild.

Men som sagt hon hoppa i galen tunna med kakelplattorna.
Citera
2020-04-26, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Tänderna ser riktigt konstiga ut. Ögonbrynen??? Är det inne att ha vita breda streck under de tatuerade ögonbrynen. Ser märkligt ut.

Undrade faktiskt över samma sak, angående de knepiga ögonbrynen som verkar krypare närmare näsroten för varje blademarkering. Om inte TattarAnna ser upp så kommer de båda ögonbrynen snart att bli till ett enda fult bryn, typ som en måsvinge. Inte många som vill efterlikna ett muffo p.g.a dessa hemska täta bryn...brrr!
Citera
2020-04-26, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon måste vara ett medicinskt under då frakturer på svanskotan verkar ha läkt redan och inga besvär längre?! Hon verkar kunna sitta länge när hon livear utan smärta, bara en ny diagnos som hon hittar på för sympati.
De som verkligen haft fraktur på svanskotan har smärtor under en långtid

Fraktur behöver inte innebära att ett ben i kroppen har gått av. Fraktur kan vara en spricka i skelettet, typ som i Annas fall, en mindre spricka i svanskotan. Sen vet vi ju hur TattarAnna brukar överdriva allt som drabbar henne som person, så istället för att berätta om lite ont i arslet, p.g.a en vurpa i skidbacken, så ska det förstoras upp i det oändliga...*suck*
Citera
2020-04-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus

Undrar om lillpitten har sett vad mamma har lagt ut till allmän beskådan?
Undrar också hur TattarAnna tänkte där...kanske hon sitter och virkar på en större offerkofta som når runt både lillfjanten och tjuvflisan?
Citera
2020-04-26, 23:27
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OCRkod
Varför målar hon vita sträck under ögonbrynen???

Min teori är att det inte är målat med vitt utan det är där hennes riktiga ögonbryn ska sitta, förmodligen pigmentet som gör att det är ljusare under dom bortrakade brynen.
Citera
2020-04-26, 23:32
Medlem
WWG1WGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Känns inte som att man vill ställa sig först till kön utanför Brottbykliniken för att få liknande tänder.http://imgur.com/gallery/mQp7Q18
Undrar om ägarinnan fick ett uppsving
av kunder efter hennes samarbete? med Anna, eller blev det tvärtom?

Annas tänder ger mig numera nästan mardrömmar, som den här figuren http://imgur.com/gallery/kWR4Jva
Varför är hon SVART mellan och under tänderna? 😱

Borstar hon inte gaddarna eller hur kan det annars samlas skit där?
Citera
2020-04-26, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Ja känns så fruktansvärt integritetskränkande. Får väl hoppas att sonen godkänt det innan, men är tveksam till det.

Vilket är egentligen värst: Att hon outar hans psykiska ohälsa med sanningen - eller att han outar honom med en lögn?

I vilket fall som helst är det fruktansvärt att hon gör så. Det känns som jag skrev tidigare, att det är en lögn just för att vore det sant borde människan ägna sig åt sonen 150%...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in