2020-04-14, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Ur Aftonbladet: Hon säger att hon inte retuscherar sina bilder, och om hon har använt filter i någon bild eller video så är hon ärlig med det.

Ändå skriver AB gång på gång på sin Instagram att hon inte har en aning om hur filter fungerar eller hur man gör.....

Som en följare skrev på Annas IG igår så finns det en massa fina funktioner på dagens telefoner för att få bilder att se bättre ut. Kan ju faktiskt vara så att Anna inte vet vad filter är och använder det utan att veta om det.
Citera
2020-04-14, 08:50
Medlem
nu har Anna frukostlive, kollade 2 min men bara dravel om hennes fantaaaaastiska frukost o att aftonbladet ringt
Citera
2020-04-14, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Som en följare skrev på Annas IG igår så finns det en massa fina funktioner på dagens telefoner för att få bilder att se bättre ut. Kan ju faktiskt vara så att Anna inte vet vad filter är och använder det utan att veta om det.

Fast nu sa hon till Aftonbladet att på vissa bilder använder hon filter. Alltså vet hon att filter används.
Citera
2020-04-14, 08:58
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Wahlgrenarna är uppväxta med pengar och har gått den väg som så många privilegierade kulturarbetarungar gått.
Lever i stort sett på sina föräldrars namn.

Så är det såklart. Det är också värt att komma ihåg att människor som Pernilla också fick tidigt veta fallgroparna i kändisskapet, fick antagligen "riktiga" managers och rådgivare, fick lära sig att stoppa undan och investera sina pengar etc.

Anna fick vid 14 års ålder ansvaret för att försörja sin mamma och sina två systrar. Istället för en riktig manager så hade hon mamma Marita som försökte styra skutan och antagligen så skar det sig tidigt med folk inom industrin. Anna fick såklart konstant höra hur duktig hon är, hur hon var "värd" att ha framgång (eftersom det säkrade försörjningen för familjen Book) och fick aldrig någon lektion i hur flyktigt kändisskap faktiskt är. Alla pengar hon tjänade under sina framgångsrika år mellan åldern 14-17 (!) slösades bort och istället för att inse att kändisskapet nått sin vägs ände och det var dags för att förbereda för en plan B så fortsatte hon att hasa sig fram i kändisträsket.
Annas bakgrund är grundläggande i för hon agerar idag - när hon väl faktiskt får en större summa för t. ex. Biggest Loser VIP så lägger hon inte undan dom pengarna för en regnigare dag utan slösar bort det direkt på operera bort lös hud, på plasttuttar och fejktänder eftersom hon inte lärt sig något annat. Hon fortsätter skära sig med olika människor som skulle kunna hjälpa henne i karriären som att hon ditchade sin manager som förhandlade fram hennes gage till Biggest Loser och sket i att betala för hans del i förhandlingarna.

Sedan så är det klart - oavsett om man är rik eller fattig så vet man t. ex. grundläggande saker som att stöld är fel, men ärligt talat så undrar jag om hennes långa fingrar är ännu en sak hon har lärt sig av mamma Marita och som sedan dottern hennes lärt sig i sin tur... det sociala arvet är inte att skämta med tyvärr.
Citera
2020-04-14, 09:17
Medlem
Någon som sett på liven vad dom hänt? kom in i den nu igen när jag åker på bussen till jobbet o ser bara soffan på bold o massa hjärtan o sånt i kommentarerna, drama på hög nivå?
Citera
2020-04-14, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Någon som sett på liven vad dom hänt? kom in i den nu igen när jag åker på bussen till jobbet o ser bara soffan på bold o massa hjärtan o sånt i kommentarerna, drama på hög nivå?
Jag kan inte se någon live är jag blockad?
Citera
2020-04-14, 10:03
Medlem
Frammes avatar
Anna själv är precis tvärt emot vad hon skriver. Snacka om att leva i en annan värld. Idag fick jag inte ens handla i lugn och ro. Vad fanns på annonspelaren, om inte Annas gnäll i Aftonbladet. Jag vände ryggen till direkt. Sen kan jag fortfarande inte smälta, att hon dyker upp ibland i mina korsord, som är en kär sysselsättning för mej.
Citera
2020-04-14, 10:16
Medlem
Har kollat en bra stund och det har varit ca 500 tittare. Många undrar vad som hänt gällande Pernilla W och Anna förklarar och menar på att hon blivit utsatt för hat i tre veckors tid pga Pernilla och fick till slut nog.
Många elaka kommentarer gällande barnen.
Bianca dök även upp i liven och skickade en massa hjärtan till Anna och skrev att näthat aldrig är okej. Efter det blev humöret på topp igen.
Citera
2020-04-14, 10:16
Medlem
Hon har lajvat i 2 timmar typ på insta. Hur orkar hon?!? Skulle kolla igen på hennes insta så lajvade hon efter 2 timmar fortfarande. haha!!!!
Citera
2020-04-14, 10:24
Medlem
Men jag blir inte klok på det här med bikinibilder nu... När hon vann BL VIP för 3 år sedan så visade hon upp sig i tid och otid med sin nya figur MEN heltäckade från topp till tå. Var det för rynkigt för bikinibilder då? Hade det inte varit mer läge för avklätt då än nu? Misstolka mig rätt, alla kvinnor i alla former har rätt till bikini, jag tycker bara det verkar liet skumt att visa upp sig nu i den ordinarie formen.
Och det är inte EN bild.
Hade hon varit min mamma så hade jag skämts ihjäl.
Och det ger motsatt effekt när hon blåser upp sig på alla bilder så att halsen försvinner helt och hållet. På ALLA bilder. Ingen hals alls.
Citera
2020-04-14, 10:41
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Hon har lajvat i 2 timmar typ på insta. Hur orkar hon?!? Skulle kolla igen på hennes insta så lajvade hon efter 2 timmar fortfarande. haha!!!!
Hon gör allt för att slippa ta något ansvar för något, som den eminenta person hon tror att hon är. Lajva och ljuga är väldigt viktigt i hennes värld. Tyvärr tror hon att hon kan lura alla eller så är hon inte medveten om att dom flesta vet att hon ljuger.
Senast redigerad av Framme 2020-04-14 kl. 10:44.
Citera
2020-04-14, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brindlebud
Har kollat en bra stund och det har varit ca 500 tittare. Många undrar vad som hänt gällande Pernilla W och Anna förklarar och menar på att hon blivit utsatt för hat i tre veckors tid pga Pernilla och fick till slut nog.
Många elaka kommentarer gällande barnen.
Bianca dök även upp i liven och skickade en massa hjärtan till Anna och skrev att näthat aldrig är okej. Efter det blev humöret på topp igen.

Anna har till flertalet kommentarer där människor påpekat att hon använder filter svarat i stil med ”du måste förvirra mig med hennes dotter” och sen femtitusen blink-smileys. Så credd till Bianca som går in och skriver något snällt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in