2020-03-25, 09:30
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Det förklarar saken med gluggen. Då såg jag inte i syne. Undrar vad Annas nästa drag blir nu när hon läser här och upptäcker att folk lagt märke till gluggen.
Går ut med att hon var tvungen att göra det akut pga risk för svår sepsis som hotade hennes liv? Dvs mycket värre än något coronafall i världen.

Och på tal om corona:
Några signaler om att hela familjen satt sig i karantän efter att yngsta dottern kommit hem? Eller gäller sådant trams inte familjen Took som givetvis är immuna?
Citera
2020-03-25, 10:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Senaste liven är ett UTMÄRKT exempel på hur störd hon är. Det rullar in många frågor av varierad kvalitet.
Hon väljer ut en ... och håller en föreläsning om vilken fantastisk artist hon är (jämfört med många andra som varit med i Så mycket bättre) och varför hon borde få vara med.
Efter den lååååånga totalt intetsägande föreläsningen kommer nästa om vilken fantastisk person hon är, hur många vänner hon har och hur myyyyysigt hon har det med grannarna. Det finns nästan inte en mening hon kan säga utan att skryta om sig själv.
Till sist tröttnar någon och skriver ”Vad du tjötar” - vilket var väldigt sant.
VAD gör då den här balanserade 50-åringen??? Jo, reagerar som en tjurig unge: .”OK om jag nu pratar för mycket så ska jag vara tyst” följt av en barnslig lång sekvens då hon håller käften, dricker ”te?”, hyssjar på familjen runt henne.
Omogen är bara förnamnet. Störd är troligtvis sanningen.

Nu ska jag sluta kolla på hennes IG och lives och koncentrera mig på viktigare saker. (Dessutom ska jag hålla tummarna för att Lazy F får sin dom så småningom).
Jag avslutar med ett citat från korkade knubbsälen från Märsta, där hon berättar om vilken fantastisk morsa hon är.
https://postimg.cc/XBj728m7
Jag hoppas ni skrattar lika gott som jag gjorde

"Ansvarsfulla och målmedvetna"...
Skulle det vara Pernilla Wahlgren som sa detta om sina barn, skulle jag inte reagera.
Men allvarligt... en dotter på snart 30 som bor hemma, som stjäl av gamla. En son som våldtar och rånar folk.. Vad är det för "sunda" värderingar Anna har hamrat in i sina barn? Har Anna en egen svensk ordlista där dessa ord har en heeelt annan betydelse än för oss alla andra.
Det blir otroligt pinsamt när Anna bara lallar på och pratar som om inget hänt. Bättre att spara på det pinsamma och hålla klaffen, eller pudla och säga.. Nää, jag var nog en lite väl fööör självupptagen mamma som inte haft tid att lära ut goda värderingar, för mammas gamla trosor var viktigare, eller naglar, eller något annat.
Citera
2020-03-25, 11:41
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Absolut...men tänkte mer på resonemanget att hon hostat upp 34.000 ...
I övrigt har du ju rätt men prioritera är ju inte hennes grej.....jo att prioritera sig själv
34 000 tycker du det är stora pengar?

Varför skulle hon jobba? Hört talas om royalties och stimpengar? Vad hon tjänst på streaming av musiken.
Arvode på dubbningsr till filmerna.

Då är väl 34 lax peanuts.
Citera
2020-03-25, 12:41
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Varför skulle hon jobba? Hört talas om royalties och stimpengar? Vad hon tjänst på streaming av musiken.

Streaming av vilken musik? För det första betalar det i stort sett inget. Stim får man om man har skapat musiken. Hon dubbar i stort sett inget längre. Den senaste Toy Story var det första på länge.

Så nej, det droppar inte in några pengar till henne.
Citera
2020-03-25, 12:42
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Streaming av vilken musik? För det första betalar det i stort sett inget. Stim får man om man har skapat musiken. Hon dubbar i stort sett inget längre. Den senaste Toy Story var det första på länge.

Så nej, det droppar inte in några pengar till henne.
Nähä, du tror hon uppträder gratis? Sätter ut sitt namn och ansikte pga välgörenhet?
Du.tror inte biggest loser VIP, lets dance och körslaget betalat en del eller hela gården.

Vad tror du hon drar in på Instagram? Läs vad typ Bianca Ingrosso och Wahlgren tjänar på insta.
Senast redigerad av Gigant_Superman 2020-03-25 kl. 12:45. Anledning: Misd
Citera
2020-03-25, 13:04
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Nähä, du tror hon uppträder gratis? Sätter ut sitt namn och ansikte pga välgörenhet?
Du.tror inte biggest loser VIP, lets dance och körslaget betalat en del eller hela gården.

Vad tror du hon drar in på Instagram? Läs vad typ Bianca Ingrosso och Wahlgren tjänar på insta.
Bahahhahaa.
Jag tror inte jag vet.
Men tro på du.
Kändisar får betalt efter sitt dagsvärde. Anna har ett lågt. Så nej, hon fick inte massor på Biggest Loser. Och lets dance som hon var med i för fem år sedan har låååååg betalning för de som inte är så kända.
Hon tjänar inga pengar på Instagram.

Du jämför henne med en professionell influncer och en aktiv artis med egen blogg och egen föreställning.

Anna är en hemmafru som någon gång får en liten summa för att spela på en båt eller Harrys. Och har jobbturné för hon dubba en film. Hon har inte ens ett eget företag. Och nej, SVT betalar inte ut några gigantiska summor för det lilla framträdandet.
Citera
2020-03-25, 13:12
Citat:

Ironiskt I guess..hon deklarerar för mindre inkomst än jag gör och jag jobbar 40% inom socialt arbete (dvs skitlön) och ja, att kasta upp 34.000 på ett bräde är hövligt mycket särskilt när det inte gäller ngt livsnödvändigt. 34.000 när något går sönder på huset inga problem, men för ett par lurar kommer aldrig ske i min familj
Citera
2020-03-25, 13:42
Medlem
Citat:
Bahahhahaa.
Jag tror inte jag vet.
Men tro på du.
Kändisar får betalt efter sitt dagsvärde. Anna har ett lågt. Så nej, hon fick inte massor på Biggest Loser. Och lets dance som hon var med i för fem år sedan har låååååg betalning för de som inte är så kända.

Du jämför henne med en professionell influncer och en aktiv artis med egen blogg och egen föreställning.

Anna är en hemmafru som någon gång får en liten summa för att spela på en båt eller Harrys. Och har jobbturné för hon dubba en film. Hon har inte ens ett eget företag. Och nej, SVT betalar inte ut några gigantiska summor för det lilla framträdandet.

För BLVIP fick hon 356 000 det var sannolikt enda inkomsten det året och detta brände hon på tänderna, gjorde om brösten och bukplastik bla så det blev inte så mycket kvar
Är det något jag har noterat så är det när det går in pengar på hennes konto så bränner hon det direkt, titta så ser ni mönstret efter ett framträdande pengar in och pengar ut.
Citera
2020-03-25, 13:46
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Ironiskt I guess..hon deklarerar för mindre inkomst än jag gör och jag jobbar 40% inom socialt arbete (dvs skitlön) och ja, att kasta upp 34.000 på ett bräde är hövligt mycket särskilt när det inte gäller ngt livsnödvändigt. 34.000 när något går sönder på huset inga problem, men för ett par lurar kommer aldrig ske i min familj

Håller med, 34.000 är mycket pengar för dom flesta, men på flashback uttalar sig folk bara som har råd.

Jag har ordnat ekonomi med partner barn och avbetalningar, jag måste kasta runt på lite saker för att kunna pynta 34.000 på ett bräde.
Citera
2020-03-25, 14:34
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Bahahhahaa.
Jag tror inte jag vet.
Men tro på du.

Nu vet varken du eller jag vad hon tjänar på Instagram.

Vi vet inte heller vad hon har i madrassen.
Senast redigerad av Gigant_Superman 2020-03-25 kl. 14:34. Anledning: Felstavning
Citera
2020-03-25, 14:35
Medlem
Loquitas avatar

Denna live kommer här för er som inte såg. Enjoy 😆

https://minfil.com/f2d626j5o1/IMG_5257_mp4

https://minfil.com/Tfh923jeo9/IMG_5256_mp4

https://minfil.com/reg02cj6o9/IMG_5255_mp4
Citera
2020-03-25, 14:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Någon här skrev att det precis som för många andra just nu, finns en risk att även hennes man kan bli varslad eller tvingad att gå ner i tjänst pga oroligheterna på arbetsmarknaden just nu. Om vi spånar kring ett sådant scenario bara för resonemangets skull, skulle väl familjen ligga illa till om något sådant inträffade?
Någon skrev också att man troligen har pantbrev för att köpa huset. Skulle de i ett sådant läge tvingas att sälja huset och återbetala panten eller hur fungerar det? Blir det någon skillnad kring det utifrån att bara han står för köpekontraktet?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-03-25 kl. 14:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in