2019-06-08, 08:46
Medlem
Booksmurfens avatar
Filip Hammar vet jag inte, men han är van vid funktionshinder så varför inte.
K*m Sulock* däremot stoltserar Märsta-Anna att hon rullat med i sin fantastiska storsäljare till bok. *=i
Senast redigerad av Booksmurfen 2019-06-08 kl. 08:51. Anledning: Maskar namn
Citera
2019-06-08, 09:17
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Otroligt överdrivet firande på hennes blog. Illbatting har släpat sig igenom en 2-årig gymnasieutbildning och behandlas som om han gått ut med toppbetyg på läkarutbildningen. Vet inget om maten men de två boxviner som står på bordet är de billigaste och sunkigaste som finns på bolaget.
Citera
2019-06-08, 09:35
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Otroligt överdrivet firande på hennes blog. Illbatting har släpat sig igenom en 2-årig gymnasieutbildning och behandlas som om han gått ut med toppbetyg på läkarutbildningen. Vet inget om maten men de två boxviner som står på bordet är de billigaste och sunkigaste som finns på bolaget.

Bra att de hålller igen på något, även om det kanske bara är på grund av dålig smak. Det jag slås av är verkligen hennes överdrivna köpbeteende. Den där familjen lever verkligen över sina tillgångar. Om stackars Roberto nu fått ett förtida arv av sin far så är det snabbt uppbränt på konsumtion av paviljonger, bildtårtor och färska bär. Men det hänger väl ihop det där, stört ätbeteende och stört köpbeteende. Gå i terapi Anna innan du drar familjen ännu mer i fördärvet!
Citera
2019-06-08, 10:11
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Bra att de hålller igen på något, även om det kanske bara är på grund av dålig smak. Det jag slås av är verkligen hennes överdrivna köpbeteende. Den där familjen lever verkligen över sina tillgångar. Om stackars Roberto nu fått ett förtida arv av sin far så är det snabbt uppbränt på konsumtion av paviljonger, bildtårtor och färska bär. Men det hänger väl ihop det där, stört ätbeteende och stört köpbeteende. Gå i terapi Anna innan du drar familjen ännu mer i fördärvet!
Såna som Anna kan man inte ge hundratusen och säga att detta ska vi ha som buffert eller detta ska vi ha till att renovera taket om två år, hon bränner av det omedelbums. Även om det är Roberto som har hand om ekonomin, vilket jag utgår från på förekommen anledning, så lär ju Tunnan mjölka honom på arvet. Han kommer inte få ett skit av dessa pengar.

Anna har en sjuk relation till pengar.
Citera
2019-06-08, 10:17
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Håller med, husköp är väl ok då det är en förmodad investering men allt annat känns helt onödigt när man rimligen borde ligga lågt då bara en i familjen på fem personer har en stabil inkomst. Det blir spännande framöver när det börjar dyka upp lite oförutsedda utgifter på hus och beroendet av bil.
Citera
2019-06-08, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Såna som Anna kan man inte ge hundratusen och säga att detta ska vi ha som buffert eller detta ska vi ha till att renovera taket om två år, hon bränner av det omedelbums. Även om det är Roberto som har hand om ekonomin, vilket jag utgår från på förekommen anledning, så lär ju Tunnan mjölka honom på arvet. Han kommer inte få ett skit av dessa pengar.

Han verkar ju inte alls ha ansvaret för ekonomin (mer än att det kommer in pengar)...
Han är så vek att han ger sig för allt från tandpetare till herrgårdskåk.
Senast redigerad av wowbooken 2019-06-08 kl. 10:50.
Citera
2019-06-08, 11:22
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Han verkar ju inte alls ha ansvaret för ekonomin (mer än att det kommer in pengar)...
Han är så vek att han ger sig för allt från tandpetare till herrgårdskåk.

Jag vill förtydliga, kåken är inte en herrgård, kåken är en trimmad sommarstuga i Märsta.
Citera
2019-06-08, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs

Vi kan skadeglädjas åt mycket i Annas brokiga liv - men när man börjar dra in rasbiologi tycker iaf jag man är rejält snett ute.

Instämmer
Citera
2019-06-08, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag vill förtydliga, kåken är inte en herrgård, kåken är en trimmad sommarstuga i Märsta.

Bara i Annas värld är det en herrgård.
Citera
2019-06-08, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

Anna kan bevisligen inte handskas
med pengar mao.
En dag går allt åt skogen men har svårt och
tro att Anna inser det från det är försent.
Citera
2019-06-08, 11:59
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Anna kan bevisligen inte handskas
med pengar mao.
En dag går allt åt skogen men har svårt och
tro att Anna inser det från det är försent.
Det kommer att vara alla andras fel, företag som tar betalt för sina varor är banditer, en världsartist skall inte behöva betala.
Ett 13 årigt barn som blir våldtagen av världsartistens son är ett smutts enligt världsartisten.
Det var barnets fel att hon blev våldtagen av Anna Books son.
Allt är alla andras fel.
Citera
2019-06-08, 12:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Filip Hammar vet jag inte, men han är van vid funktionshinder så varför inte.
K*m Sulock* däremot stoltserar Märsta-Anna att hon rullat med i sin fantastiska storsäljare till bok. *=i

Om det är sant undrar jag om Kim möjligtvis har inlärningssvårigheter, gick i specialklass i skolan och inte varit riktigt vid sina sinnens fulla bruk alt måste ha legat neddrogad under ett bord, värnlös när Anna tog
tillfället i akt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in