2020-02-23, 10:07
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta men varför skriver hon på engelska?

https://postimg.cc/cvLyRKHB
Av samma anledning som hon talar engelska i Kishti-klippet: hon är ju en internationell artist med många fans/följare som inte förstår svenska! Undrar om hon inte tar fel på dag dock: det är väl imorgon som är den stora dagen?
Citera
2020-02-23, 10:07
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Hon skriver nog så att hennes BFF och kollega Celine Dion ska förstå.

Ja men får ju utgå från att det är lögn som allt annat.. den dagen jag väntat på?
Idag är det söndag anna, det händer inget speciellt annat i ditt liv idag.
Ps. Du bor i Märsta, inte Sigtuna.
Dåligt självförtroende? Inte ens stå för vart kvinnan bor.
Citera
2020-02-23, 10:57
Medlem
Jag tror hon skriver på engelska så hon inte ska skriva dem istället för de. På svenska klarar hon inte skillnaden utan skriver fel ofta.
Citera
2020-02-23, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Om hon har förstått det, men ställer upp - ja, då gör hon vad som helst för pengar nu.
Inte bara för pengarna mest för att synas i press och tv. Ju mer hon gör bort sig destu mer älskad här på FB.
Citera
2020-02-23, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta men varför skriver hon på engelska?

https://postimg.cc/cvLyRKHB
Som den internationella star hon är vill hon att alla ska kunna läsa runt om i världen.
Citera
2020-02-23, 11:37
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Av samma anledning som hon talar engelska i Kishti-klippet: hon är ju en internationell artist med många fans/följare som inte förstår svenska! Undrar om hon inte tar fel på dag dock: det är väl imorgon som är den stora dagen?
Ja i morgon börjar repetitionerna inför andra chansen mellanakter.
Citera
2020-02-23, 11:40
Medlem
Jaha Tunnan får kliva in i rampljuset igen i några minuter. Med hennes osvikliga timing för katastrofer så skall Tjuvdottern inför skranket några dagar tidigare. Blir det vilket jag hoppas ett jävla liv i media om åldringstjuven så blir det inte lika storstilat. Uppladdningen lär bli lidande om hon skall stötta och hjälpa LillTunnan att försöka ljuga sig ur knipan. Eller skiter hon i Tjuvdottern och satsar på sin karriär?
Citera
2020-02-23, 11:49
Medlem
trottwells avatar
[quote=setj|70385205]Jaha Tunnan får kliva in i rampljuset igen i några minuter. Med hennes osvikliga timing för katastrofer så skall Tjuvdottern inför skranket några dagar tidigare. Blir det vilket jag hoppas ett jävla liv i media om åldringstjuven så blir det inte lika storstilat. Uppladdningen lär bli lidande om hon skall stötta och hjälpa LillTunnan att försöka ljuga sig ur knipan. Eller skiter hon i Tjuvdottern och satsar på sin karriär?[/QUOTE]

Gissa en gång!
Citera
2020-02-23, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jaha Tunnan får kliva in i rampljuset igen i några minuter. Med hennes osvikliga timing för katastrofer så skall Tjuvdottern inför skranket några dagar tidigare. Blir det vilket jag hoppas ett jävla liv i media om åldringstjuven så blir det inte lika storstilat. Uppladdningen lär bli lidande om hon skall stötta och hjälpa LillTunnan att försöka ljuga sig ur knipan. Eller skiter hon i Tjuvdottern och satsar på sin karriär?

Vilken karriär?

- Banta i förnedrings-TV
- Visa upp sitt dysfunktionella hem i förnedrings-TV
- Vara Flinkman-stand-in i en mellanakt

13-åringar har mer karriär än Tunnan.
Senast redigerad av blueberrycake 2020-02-23 kl. 12:09.
Citera
2020-02-23, 12:40
Medlem
Hon måste vara så avundsjuk på Wahlgrens
Citera
2020-02-23, 12:45
Medlem
märstamorsan har köpt gofika

https://postimg.cc/BLXsXVzx
Citera
2020-02-23, 14:03
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hon ska göra Lasse Flinkmans roll. Men det har hon inte förstått...😎
Det hoppas jag VERKLIGEN att Christer L & Co inte tillåter. Vilken skymf mot fantastiske Lasse det skulle vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in