Citat:
Ursprungligen postat av
InteAlltid
Fruktansvärt svar från Anna på kommentaren. Annas reaktion påminner om när man påtalar för någon med alkoholproblem att de inte ska dricka för mycket eller att de inte ska dricka mer. Extremt förnärmad och totalt förnekande om att man skulle ha ett problem. Å ena sidan beklagar sig Anna år ut och år in i media om sina viktproblem, men när någon i all välmening påtalar att Anna ska ta hand om sig för att inte gå upp i vikt så går Anna bananas...
Intressant är också att Anna anser sig ha rätt att kränka och förnedra människor i sina kommentarer samtidigt som hon beklagar sig för att vara utsatt för näthat. Ett gott råd till Anna skulle vara att behandla människor på nätet så som hon själv skulle vilja bli behandlad.
Du satte ord på mina tankar! Jag blir inte klok på hur Anna har lyckats vända så totalt på den fjäder det var från början men som nu är en stor höna!
1: PW sa inget namn i podden o således kan inte Anna säga att P, Wistam o wistams son skrattade åt just henne i podden då de tittade på fotona!
2: kommentaren P skrev handlade om annas beteende mot följare INTE om att anna har filter! Den kommentaren tog ju Anna ändå bort!
3: Anna anklagar p:s följare att starta drev
och nu är anna enligt sig själv utsatt för så mkt hemskt!
Det ÄR inte ok att håna, vara elak etc etc , det tror jag vi alla tycker MEN då får man sopa rent framför egen dörr också, håller man på och ljuger, skapar drama, beter sej elakt mot folk så slår det tillbaka! som man bäddar får man ligga! smaka egen medicin! Efter allt som man sett o hört gällande Book så har jag noll känsla för henne! Att hon sen tror att hon är guds gåva till allt är en annan sak!