2020-04-17, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
min vana trogen kollade jag Annas insta på bussen till jobbet, hon hade lagt ut ett foto på sej och Felicia där hon lovordade Felicias matlagning , suck! Så hade nån kommenterat (första bilden) fick aggressivt svar av Anna...men sen..jag skrattade så jag grät på bussen, kommentaren i 2a bilden ...Bilderna kom i omvänd ordning

https://postimg.cc/gallery/HHGJdqS

Fruktansvärt svar från Anna på kommentaren. Annas reaktion påminner om när man påtalar för någon med alkoholproblem att de inte ska dricka för mycket eller att de inte ska dricka mer. Extremt förnärmad och totalt förnekande om att man skulle ha ett problem. Å ena sidan beklagar sig Anna år ut och år in i media om sina viktproblem, men när någon i all välmening påtalar att Anna ska ta hand om sig för att inte gå upp i vikt så går Anna bananas...

Intressant är också att Anna anser sig ha rätt att kränka och förnedra människor i sina kommentarer samtidigt som hon beklagar sig för att vara utsatt för näthat. Ett gott råd till Anna skulle vara att behandla människor på nätet så som hon själv skulle vilja bli behandlad.
Citera
2020-04-17, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Fruktansvärt svar från Anna på kommentaren. Annas reaktion påminner om när man påtalar för någon med alkoholproblem att de inte ska dricka för mycket eller att de inte ska dricka mer. Extremt förnärmad och totalt förnekande om att man skulle ha ett problem. Å ena sidan beklagar sig Anna år ut och år in i media om sina viktproblem, men när någon i all välmening påtalar att Anna ska ta hand om sig för att inte gå upp i vikt så går Anna bananas...

Intressant är också att Anna anser sig ha rätt att kränka och förnedra människor i sina kommentarer samtidigt som hon beklagar sig för att vara utsatt för näthat. Ett gott råd till Anna skulle vara att behandla människor på nätet så som hon själv skulle vilja bli behandlad.

Du satte ord på mina tankar! Jag blir inte klok på hur Anna har lyckats vända så totalt på den fjäder det var från början men som nu är en stor höna!
1: PW sa inget namn i podden o således kan inte Anna säga att P, Wistam o wistams son skrattade åt just henne i podden då de tittade på fotona!
2: kommentaren P skrev handlade om annas beteende mot följare INTE om att anna har filter! Den kommentaren tog ju Anna ändå bort!
3: Anna anklagar p:s följare att starta drev
och nu är anna enligt sig själv utsatt för så mkt hemskt!
Det ÄR inte ok att håna, vara elak etc etc , det tror jag vi alla tycker MEN då får man sopa rent framför egen dörr också, håller man på och ljuger, skapar drama, beter sej elakt mot folk så slår det tillbaka! som man bäddar får man ligga! smaka egen medicin! Efter allt som man sett o hört gällande Book så har jag noll känsla för henne! Att hon sen tror att hon är guds gåva till allt är en annan sak!
Citera
2020-04-17, 08:18
Medlem
Snälla Anna sluta skriva DEM i tid och otid men alltid fel använt. Skriv dom om du inte behärskar språket bättre än så här. Anna har ett språk sämre än en tioåring. Mitt förslag är ett presentkort till specialpedagog nästa år, kanske gör hon samma succe där som på drejkursen. Inte skulle långa naglar vara något hinder heller.
Citera
2020-04-17, 08:27
Medlem
Jag googlade histronisk personlighetsstörning igår och med tanke på beteendet A.B visar utåt så är det full pott:

Definition
Histrionisk personlighetsstörning är ett tillstånd där en person agerar mycket känslomässiga och dramatiska för att få uppmärksamhet.

Orsaker, förekomst och riskfaktorer
Orsaken till denna sjukdom är okänd, men barndomens händelser och gener kan båda vara inblandade. Den förekommer oftare hos kvinnor än hos män, även om det kan vara oftare diagnostiserat hos kvinnor på grund uppmärksamhetssökande och tidig sexdebut är mindre socialt accepterat för kvinnor.

Histrionisk personlighetsstörning börjar vanligtvis i tidig vuxen ålder.

Symptom
Personer med denna störning brukar kunna fungera på en hög nivå och kan vara framgångsrika socialt och i arbetet.

Symptomen omfattar:

Agerar alltför förföriskt
Att vara lätt påverkad av andra människor
Att vara alltför berörd av sitt utseende
Att vara alltför dramatisk och emotionellt
Vara alltför känslig för kritik eller ogillande
Att tro att relationer är mer intima än de egentligen är
Att skylla fel eller besvikelse på andra
Söker ständigt uppmuntran eller godkännande
Att ha en låg tolerans för frustration eller fördröjd tillfredsställelse
Att behöva vara i centrum för uppmärksamheten (självcentrering)
Snabbt förändrade känslor, vilket kan verka ytligt för andra
Citera
2020-04-17, 09:56
Medlem
Killthepoors avatar
Hon fortsätter tjata om detta filter-bråk i sina lives, när jag kommit in så är det det hon pratat om "kolla här! Jag ser helt annorlunda ut när solljuset faller så fint i ansiktet!" "Och ni vet den där lampan jag har? Den gör att jag ser helt annorlunda ut med!"
Släpp det där nu för helvete Anna.
Men det är väl det största på länge som hänt henne så det släpper hon väl inte i första taget. Har dessutom sett att hon har fler som ser liven nu, så detta har blivit en win-win situation för lilla Anna.
Det intressanta är att nu har hon lagt bort filtret på liven, och det syns TYDLIGT kan jag säga🙄
Citera
2020-04-17, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Hon fortsätter tjata om detta filter-bråk i sina lives, när jag kommit in så är det det hon pratat om "kolla här! Jag ser helt annorlunda ut när solljuset faller så fint i ansiktet!" "Och ni vet den där lampan jag har? Den gör att jag ser helt annorlunda ut med!"
Släpp det där nu för helvete Anna.
Men det är väl det största på länge som hänt henne så det släpper hon väl inte i första taget. Har dessutom sett att hon har fler som ser liven nu, så detta har blivit en win-win situation för lilla Anna.
Det intressanta är att nu har hon lagt bort filtret på liven, och det syns TYDLIGT kan jag säga🙄
Ja på morgonliven idag kan ingen anklaga henne för att ha på filter. En helt ny kvinna vi får se!
Citera
2020-04-17, 10:14
Medlem
Asså liven idag 😂
Ingen säger något om filter:
Anna: asså jag vill bara gå vidare från detta med att jag inte kan visa mig naturlig och utan filter men folk kan inte släppa det! *kör rundtur i sovrummet för att visa sig själv i olika ljus*

”Det gör liksom ont i svanskotan när jag ställer och sätter mig upp”
Också Anna *hoppar ner på sängen*
Citera
2020-04-17, 10:28
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Asså liven idag 😂
Ingen säger något om filter:
Anna: asså jag vill bara gå vidare från detta med att jag inte kan visa mig naturlig och utan filter men folk kan inte släppa det! *kör rundtur i sovrummet för att visa sig själv i olika ljus*

”Det gör liksom ont i svanskotan när jag ställer och sätter mig upp”
Också Anna *hoppar ner på sängen*
Ja, kan ärligt säga att det naturliga solljuset inte gjorde varken till eller ifrån, gav ju ingen filterkänsla som hon påstod.

Nu påstår hon att det är lögn också att hon kallat folk fattiga som åt Ikeas julbord, men uppenbarligen så erkänner hon att det var hon som fotade (ingen stulen mobil nu inte), men att det var kön/mängden folk som var intressant.
Citera
2020-04-17, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Ja, kan ärligt säga att det naturliga solljuset inte gjorde varken till eller ifrån, gav ju ingen filterkänsla som hon påstod.

Nu påstår hon att det är lögn också att hon kallat folk fattiga som åt Ikeas julbord, men uppenbarligen så erkänner hon att det var hon som fotade (ingen stulen mobil nu inte), men att det var kön/mängden folk som var intressant.
Alltså den händelsen är nog min all time favorit med boken 😂 Tittar på dumpsen när jag behöver garva!

Oh no! Nu säger hon till en unge att det inte spelar någon roll om man har dåliga betyg för det hade Anna och det gick bra ändå 😭😭😭😭
Citera
2020-04-17, 11:17
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99

Jaså minsann - det säger hon. Så hon erkänner en lögn men inte den andra
Då tycker jag vi ska friska upp minnet på Märstamorsan!
Kom igen och berätta hur intresset för ”kön/mängden” är det dominerande i följande inlägg
https://postimg.cc/Jt7szNmZ
Hur KAN det vara möjligt att ljuga så mycket som du gör?

Dessutom påstod hon inte bara ”mobilen blivit stulen”. Hon tog på sig stora offerkoftan.
Polis och ”rådgivare” var inblandade!! ALLA vill FÖRSTÖRA för henne och yadayadayada.
(Den undre bilden först)
https://postimg.cc/gallery/77V0jD1

Känns gnället igen? Så här lever hon sitt liv.... igen och igen och igen och igen.... kränkt över ingenting, överdriver, ljuger, förnekar.
Jisses
Senast redigerad av Boopidoo 2020-04-17 kl. 11:30.
Citera
2020-04-17, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jaså minsann - det säger hon. Så hon erkänner en lögn men inte den andra
Då tycker jag vi ska friska upp minnet på Märstamorsan!
Kom igen och berätta hur intresset för ”kön/mängden” är det dominerande i följande inlägg
https://postimg.cc/Jt7szNmZ
Hur KAN det vara möjligt att ljuga så mycket som du gör?

Dessutom påstod hon inte bara ”mobilen blivit stulen”. Hon tog på sig stora offerkoftan.
Polis och ”rådgivare” var inblandade!! ALLA vill FÖRSTÖRA för henne och yadayadayada.
(Den undre bilden först)
https://postimg.cc/gallery/77V0jD1

Känns gnället igen? Så här lever hon sitt liv.... igen och igen och igen och igen.... kränkt över ingenting, överdriver, ljuger, förnekar.
Jisses

Haha så pinsamt! Och på hennes NAMNSDAG och allt!
Hur orkar hon sitta och skriva ner ett lååångt ilsket, argt och mycket upprört inlägg om en låtsasperson (mobiltjuven) som Anna själv fantiserat ihop.
Hur tänker man när man skyller ifrån sig och är arg och skäller på en påhittad ickeexisterande person?
Citera
2020-04-17, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Haha så pinsamt! Och på hennes NAMNSDAG och allt!
Hur orkar hon sitta och skriva ner ett lååångt ilsket, argt och mycket upprört inlägg om en låtsasperson (mobiltjuven) som Anna själv fantiserat ihop.
Hur tänker man när man skyller ifrån sig och är arg och skäller på en påhittad ickeexisterande person?

Å hur orkar hon dra upp det igen flera år senare och förklara sig med YTTERLIGARE en lögn. Resultatet blir ju bara att folk letar upp inlägget och får bekräftat att hon FORTFARANDE ljuger häcken av sig, å ältar till förbannelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in