2020-07-14, 21:40
Medlem
Anna använder filter för att inte anklagas för lögner

https://postimg.cc/Wh00drhk
Citera
2020-07-14, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna använder filter för att inte anklagas för lögner

https://postimg.cc/Wh00drhk
Men alltså, tror hon på allvar att hon lyckats lura en enda människa att hon tidigare inte använde filter? Tror hon på allvar att hon ser ut som på sina poserade filtrerade bilder i verkligheten? Och att människor är avundsjuka på henne för att hon "har så fin hy" (pga mycket kyssar och annat blahablaha). AB behöver interagera med mer människor och komma ned på jorden å det snaraste. Driftkucku är hon redan och kanske mår hon bra i sin lilla bubbla men detta kan inte vara bra för den mentala hälsan...
Citera
2020-07-14, 22:27
Medlem
Sjukt roliga efterhandskonstruktioner med filteranvändande 😅
Citera
2020-07-14, 22:36
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
"Hjälpa sina barn"... Ja kanske det? Jag råkade hamna på en loppis i Solnahallen för ett par år sedan. Det var rätt mycket folk. De hade t o m satt ut Anna Books namn på affischerna, så jag trodde hon skulle sjunga något. Men, nej. Det visade sig att hon hade ett vanligt bord bland alla andra. Jag gick förbi och kikade och det var ingenting för en man i min ålder. Mest var det gammalt porslin och rostrfria bestick. Den typen som inte går att skänka bort, varför de flesta av oss som ärvt våra föräldrar slängt skiten på tippen. Sedan sålde han "damkläder". Om det var hennes egna, dotterns eller Magda Grafs framgick inte. Men då det är väldigt få tjejer som har hennes storlek tror jag inte det kan ha gått så bra det heller. I övrigt var det så ointressanta saker så jag inte minns längre. Kanske en fin smörkniv eller ett hållare för kaffefilter i furu? Men hon gillade att tjöta med folk märkte jag.

Hade ju varit underbart att ha ett par av Annas brallor inramade i vardagsrummet, vilken conversation piece! Den hade nog funkat när man raggar på krogen också. "Jag har Annas brallor på väggen", det är ju så udda att vilken brud som helst hade följt med!
Citera
2020-07-14, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganismen
Sjukt roliga efterhandskonstruktioner med filteranvändande 😅

Verkligen! Bilden som han kommenterat visar en Anna med ett VÄLDIGT smalt ansikte. Det är väl så som Anna skulle vilja se ut, men det är inte alls så som hon i verkligheten ser ut.

Anna måste inse att om hon vill vara smal så måste hon sluta äta så mycket som hon gör. Hon kan inte trycka i sig en tapastallrik MELLAN måltiderna, hon kan hon inte trycka i sig en dammsugare med en café au lait efter en lunch osv.

Anna måste inse att hon är fet för att hon äter för mycket. Lika lite som en alkoholist kan ”unna sig” ett glas, lika lite kan Anna unna sig att äta mer än det absolut nödvändigaste. Anna måste stänga foderluckan för allt annat än den energi hon gör av med under en dag. Filter på IG ändrar inte hur hon faktiskt ser ut i verkligheten.
Senast redigerad av InteAlltid 2020-07-14 kl. 22:59.
Citera
2020-07-14, 23:23
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Fan kan inte alla på Flashback komma överens om att vid en viss live spammar alla chatten? Hade varit sjukt kul.
Ja men tyvärr är många av oss blockade. Alla blockerade kan ju dock skapa alternativ konton.
Citera
2020-07-14, 23:46
Medlem
Citat:
Det värsta är att Anna får med sig hela familjen. Tycker nån borde ha vett nog att säga ifrån.

Kanske är en strategi inför kommande rättegång?
Citera
2020-07-14, 23:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosakonservburk
Kanske är en strategi inför kommande rättegång?
Ja det är mycket möjligt.
Citera
2020-07-15, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Verkligen! Bilden som han kommenterat visar en Anna med ett VÄLDIGT smalt ansikte. Det är väl så som Anna skulle vilja se ut, men det är inte alls så som hon i verkligheten ser ut.

Anna måste inse att om hon vill vara smal så måste hon sluta äta så mycket som hon gör. Hon kan inte trycka i sig en tapastallrik MELLAN måltiderna, hon kan hon inte trycka i sig en dammsugare med en café au lait efter en lunch osv.

Anna måste inse att hon är fet för att hon äter för mycket. Lika lite som en alkoholist kan ”unna sig” ett glas, lika lite kan Anna unna sig att äta mer än det absolut nödvändigaste. Anna måste stänga foderluckan för allt annat än den energi hon gör av med under en dag. Filter på IG ändrar inte hur hon faktiskt ser ut i verkligheten.
Fattar inte hur hon orkar äta hela tiden
Har man gjort op gp nånting så hur, får hon in all t
Citera
2020-07-15, 07:22
Medlem
Photoshoppeds avatar
Från en kommentar på Bloggbevakning ang Annas livesändning igår:

"Hehe Anna var snabb på att sänka volymen när hon ringde Roberto på högtalare och han var på sämre humör. Sen när han kom hem stängdes liven snabbt av för att hon skulle vara med honom nu. Passar inte mannens sämre dagar in i den bild hon vill mata ut till följarna?
Det skriker Hyacinth Bucket… förlåt..Boquet om henne."

Så Roberto kanske inte är så snäll som det ska framstå? Eller har han börjat tröttna på henne så pass att han vågar visa det? Bilden från Sigtuna Stadshotell där han stirrar ut i fjärran får mig att tro att han längtar bort.
Citera
2020-07-15, 09:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Från en kommentar på Bloggbevakning ang Annas livesändning igår:

"Hehe Anna var snabb på att sänka volymen när hon ringde Roberto på högtalare och han var på sämre humör. Sen när han kom hem stängdes liven snabbt av för att hon skulle vara med honom nu. Passar inte mannens sämre dagar in i den bild hon vill mata ut till följarna?
Det skriker Hyacinth Bucket… förlåt..Boquet om henne."

Så Roberto kanske inte är så snäll som det ska framstå? Eller har han börjat tröttna på henne så pass att han vågar visa det? Bilden från Sigtuna Stadshotell där han stirrar ut i fjärran får mig att tro att han längtar bort.
Ja den bilden från hotellet visar nog mer än vad man tror. Han börjar ledsna.
Citera
2020-07-15, 11:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ja den bilden från hotellet visar nog mer än vad man tror. Han börjar ledsna.

Ja det är ju inte underligt att karln ledsnar när människan i princip bor och är mantalsskriven i telefonen. Man tycker ju att hon borde ha viktigare saker att göra än att sitta och skrika i en mobil dagarna i ända. My verkar inte hålla på så utan är väl mer en affärskvinna med driv i som jag förstår det.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-07-15 kl. 11:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in