Senaste liven är ett UTMÄRKT exempel på hur störd hon är. Det rullar in många frågor av varierad kvalitet.
Hon väljer ut en ... och håller en föreläsning om vilken fantastisk artist hon är (jämfört med många andra som varit med i Så mycket bättre) och varför hon borde få vara med.
Efter den lååååånga totalt intetsägande föreläsningen kommer nästa om vilken fantastisk person hon är, hur många vänner hon har och hur myyyyysigt hon har det med grannarna. Det finns nästan inte en mening hon kan säga utan att skryta om sig själv.
Till sist tröttnar någon och skriver ”Vad du tjötar” - vilket var väldigt sant.
VAD gör då den här balanserade 50-åringen??? Jo, reagerar som en tjurig unge: .”OK om jag nu pratar för mycket så ska jag vara tyst” följt av en barnslig lång sekvens då hon håller käften, dricker ”te?”, hyssjar på familjen runt henne.
Omogen är bara förnamnet. Störd är troligtvis sanningen.
Nu ska jag sluta kolla på hennes IG och lives och koncentrera mig på viktigare saker. (Dessutom ska jag hålla tummarna för att Lazy F får sin dom så småningom).
Jag avslutar med ett citat från korkade knubbsälen från Märsta, där hon berättar om vilken fantastisk morsa hon är.
https://postimg.cc/XBj728m7
Jag hoppas ni skrattar lika gott som jag gjorde