2020-03-24, 17:10
Medlem
Boopidoos avatar
Senaste liven är ett UTMÄRKT exempel på hur störd hon är. Det rullar in många frågor av varierad kvalitet.
Hon väljer ut en ... och håller en föreläsning om vilken fantastisk artist hon är (jämfört med många andra som varit med i Så mycket bättre) och varför hon borde få vara med.
Efter den lååååånga totalt intetsägande föreläsningen kommer nästa om vilken fantastisk person hon är, hur många vänner hon har och hur myyyyysigt hon har det med grannarna. Det finns nästan inte en mening hon kan säga utan att skryta om sig själv.
Till sist tröttnar någon och skriver ”Vad du tjötar” - vilket var väldigt sant.
VAD gör då den här balanserade 50-åringen??? Jo, reagerar som en tjurig unge: .”OK om jag nu pratar för mycket så ska jag vara tyst” följt av en barnslig lång sekvens då hon håller käften, dricker ”te?”, hyssjar på familjen runt henne.
Omogen är bara förnamnet. Störd är troligtvis sanningen.

Nu ska jag sluta kolla på hennes IG och lives och koncentrera mig på viktigare saker. (Dessutom ska jag hålla tummarna för att Lazy F får sin dom så småningom).
Jag avslutar med ett citat från korkade knubbsälen från Märsta, där hon berättar om vilken fantastisk morsa hon är.
https://postimg.cc/XBj728m7
Jag hoppas ni skrattar lika gott som jag gjorde
Citera
2020-03-24, 17:14
Medlem
Frammes avatar
Jag har frågat om och om igen. Finns det ingen närvarande i grannskapet som kan rapportera om hur det går för grannarna, sedan denna exklusiva familj flyttade in. Springer det paparazzi och andra nyfikna runt? Går bussarna oftare nu? Vilka matbutiker i Sigtuna besöker familjen? Värper grannens höns fortfarande ägg som donnan får? Bor barnen hemma eller sitter dom inne? Hur länge har den kära maken jobb? Vad gör donnan om Corona stoppar hans inkomster? Tusen frågor och några förväntar jag mej få svar på, av er kunniga i frågan.
Citera
2020-03-24, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Nej Anna - du har inte valt att inte arbeta.

Du får inga jobb. Ingen vill anlita dig.

Nej, såklart är det så. Men hon har valt att inte arbeta såtillvida att hon inte tagit ett jobb hon kunnat få istället. Det är såklart svårare i dag när många har högskoleutbildning att inte ha gått ut grundskolan. Men som undersköterska eller städare skulle hon kunna jobba. Istället kastar hon skit på de som har lyckats.

Faktum är att Anna Books karriär var över redan 1987, innan hon ens var myndig. Att hennes barn blivit kriminella är inte förvånande. De följer bara ett statistiskt mönster som barn till lågutbildad arbetslös.
Citera
2020-03-24, 18:03
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Av amfetamin får man stora pupiller. Av opiater får man små. Kanske äter hon smärtstillande, typ Citodon, efter sin svåra olycka i skidbacken.
Det var lite så jag tänkte.
Men åkte inte dottern dit för Tramadol eller någon annan syntetisk opiat?
Citera
2020-03-24, 18:57
Medlem
Jag tittade en kort stund på liven i em. Tänderna. På hennes högersida i underkäken syns något svart . En glugg?
Citera
2020-03-24, 19:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag tittade en kort stund på liven i em. Tänderna. På hennes högersida i underkäken syns något svart . En glugg?

En glugg?!!
Varför går inte människan till tandläkaren om hon behöver fixa garnityret istället för att slänga ut 40 000 kr på "skrikofåner"?
Citera
2020-03-24, 19:21
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
En glugg?!!
Varför går inte människan till tandläkaren om hon behöver fixa garnityret istället för att slänga ut 40 000 kr på "skrikofåner"?
40 000, det var ena dyra skrikofåner?
Men jag håller med om om hon skulle göra något åt sina tänder.
Det är inte ok som det ser ut nu.
Citera
2020-03-24, 19:29
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
40 000, det var ena dyra skrikofåner?
Men jag håller med om om hon skulle göra något åt sina tänder.
Det är inte ok som det ser ut nu.

Jo, men tänk hur många bra filter hon fick på köpet! Innan såg hon ut som Chuckie med hästgaddar, men nu kan hon få äkta fjortisnylle, även om själva garnityret är svårt att få bort.
Citera
2020-03-24, 19:47
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Det var lite så jag tänkte.
Men åkte inte dottern dit för Tramadol eller någon annan syntetisk opiat?
MDMA
Citera
2020-03-24, 19:48
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jo, men tänk hur många bra filter hon fick på köpet! Innan såg hon ut som Chuckie med hästgaddar, men nu kan hon få äkta fjortisnylle, även om själva garnityret är svårt att få bort.

Man kan få en behändig liten kamera med 36 megapixel för ett par tusen, som får plats i skjortfickan, om det är en bra kamera som hennes höghet är ute efter...
Citera
2020-03-24, 20:06
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
MDMA
Okej.
Hade för mig att hon hade en påse gott o blandat.
Citera
2020-03-24, 20:10
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Man kan få en behändig liten kamera med 36 megapixel för ett par tusen, som får plats i skjortfickan, om det är en bra kamera som hennes höghet är ute efter...

Det där har du missförstått! Sådant köper bara fattiglappar i Märsta; en som bor på herrgård i Sigtuna köper bara det finaste. Eller får fatt i det på olika sätt. Du får fråga Flisan, hon ska vara bra på att få tag i grejer har jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in