2020-03-24, 00:07
Medlem
Ingen som tycker att det är märkligt att hon inte nämnt med ett ord att hennes sk bästa väns son är hårt drabbad av Corona-viruset, dvs My’s son? Kan inte ens se att hon skrivit nått på My’ s instagram.. människan bara babblar om sina egna naglar? Är egot så stort så hon inte ens bryr sig?
Och apropå hennes telefon, hon gjorde ju en jättegrej av att hon köpte en likadan till Vanessa också samtidigt.. vem fan skiter ur sig 40.000 och köper 2 telefoner på ett bräde?
Citera
2020-03-24, 08:30
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Stackars Anna, måste hon nu klippa naglarna för att kunna fortsätta dreja?
Hon kan ju inte ha kvar sina långa naglar i de högre keramikkurserna.
Det blir mycket att tänka på nu till våren i herrgården I Suckunge.
Hoppas inte Halmpyntet bränner ner hela egendomen heller nu genom att bränna ris, som i fjol.
Det var väl bara ren tur att han inte förorsakade en större brandkatastrof i hela Suckunge den gången med sitt vårdslösa beteende under eldningsförbud.

Det finns en video när han lite nonchalant eldar grenar och kvistar, men jag kan inte hitta den nu.
Den var lika roande som oroande.
Det rådde inte eldningsförbud då men däremot är det mot allt sunt förnuft att eld färsk sly med löv som ska komposteras i stället. Behövdes förmodligen också någon inte allt för miljövänlig vätska för att få det att brinna. Vilka regler som gäller för eldning av sly är lite olika vart man bor. Roberta var f.ö. ute två gånger och Anna filmade och hyllade honom som en hjälte.
Citera
2020-03-24, 10:17
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysterymum
Och apropå hennes telefon, hon gjorde ju en jättegrej av att hon köpte en likadan till Vanessa också samtidigt.. vem fan skiter ur sig 40.000 och köper 2 telefoner på ett bräde?

Hon kanske fått ekonomiskt bistånd av den andra dottern? Flisan kanske hittat guld och velat dela med sig?
Citera
2020-03-24, 10:25
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nej. Men kanske har Fru Tunna provat en bantningskur med amfetamin? Eller så hittade hon bara ett coolt filter i kameran spm hette "speed" och tänkte att hon skulle se snabb ut?

Av amfetamin får man stora pupiller. Av opiater får man små. Kanske äter hon smärtstillande, typ Citodon, efter sin svåra olycka i skidbacken.
Citera
2020-03-24, 11:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hon kanske fått ekonomiskt bistånd av den andra dottern? Flisan kanske hittat guld och velat dela med sig?

Vitt guld i så fall. Jag tror att hon langar bla till sin mamma och i den härvan kommer stölden och innehavet in också.
Citera
2020-03-24, 15:51
Medlem
Nu skryter hon på instalive om att hon är en av få artister som inte drabbats av inställda jobb pga coronaviruset. Hon ger även en förklaring: Jag har valt att inte arbeta. Har inte gapat efter mycket som många andra. Så mitt beslut visar sig nu ha varit det rätta.

Hur dum får en människa bli? Hur kan det vara fult att arbeta, betala skatt och göra rätt för sig? Men det är klart, uppfostrar man två kriminella barn finns vissa brister i synen på rätt och fel. Tänker på alla som nu blir av med jobbet och står på bar backe... de har tydligen sig själva att skylla enligt Anna eftersom de gapat efter för mycket. När ska Roberto slänga ut den feta tunnan och hennes avkomma? Låta de sitta utanför Ica och tigga?
Citera
2020-03-24, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Nu skryter hon på instalive om att hon är en av få artister som inte drabbats av inställda jobb pga coronaviruset. Hon ger även en förklaring: Jag har valt att inte arbeta. Har inte gapat efter mycket som många andra. Så mitt beslut visar sig nu ha varit det rätta.

Hur dum får en människa bli? Hur kan det vara fult att arbeta, betala skatt och göra rätt för sig? Men det är klart, uppfostrar man två kriminella barn finns vissa brister i synen på rätt och fel. Tänker på alla som nu blir av med jobbet och står på bar backe... de har tydligen sig själva att skylla enligt Anna eftersom de gapat efter för mycket. När ska Roberto slänga ut den feta tunnan och hennes avkomma? Låta de sitta utanför Ica och tigga?
Blä hon är verkligen avskyvärd!
Citera
2020-03-24, 16:07
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Är det hon eller drogerna som talar? Hon blir ju mer och mer hopplös för varje dag. Hederliga artister har det tufft nu men försöker ändå att göra rätt för sig medan Anna bara smiter undan och skyller ifrån sig hela tiden.
Citera
2020-03-24, 16:14
Medlem
Frammes avatar
Jag har lovat mej själv om och om igen att inte kommentera på Flashback, men det spricker jämt. Kan inte denna donnas vidriga utspel för sin egen reklam få ett slut snart. Hon tror hon lurar alla, men det är tvärtom. Ju mer skit hon skriver och ju fler bilder hon publicerar på sej själv, det minskar hennes enorma publicitet. Den positiva, som hon själv tror. Vi andra har mer och mer att garva åt. Lite tips till Märstatanten. Ge fan i att stoppa i dej en massa skit som gör dej hög och löjlig, fixa dina naglar själv, ut och börja vårstäda i trädgården, köp hem en massa toapapper, pressa din älskade make till att jobba ännu hårdare, ställ dej i duschen och försök ta bort hårförlängningen, skrubba ordentligt på ögonbrynen, ta med dej din duktiga och psykiskt stabila äldsta dotter samt den oskyldige sonen, hälsa på grannarna och bjud på en riktig vårsupe i trädgården, gå ut i skogen och leta efter en älg, som du kan ha som husdjur i den fina parken som herrgården i Sigtuna erbjuder, fota massor och lägg ut i media, ta reda på vad din man luktar gör på pendeln enligt rykten. Det här är bara några tips till Märstatanten. Att skriva om Corona till henne känns väldigt meningslöst, eftersom hon inte lever på samma planet som dom flesta av oss andra.
Citera
2020-03-24, 16:33
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:

Hur dum får en människa bli? Hur kan det vara fult att arbeta, betala skatt och göra rätt för sig? Men det är klart, uppfostrar man två kriminella barn finns vissa brister i synen på rätt och fel. Tänker på alla som nu blir av med jobbet och står på bar backe... de har tydligen sig själva att skylla du enligt Anna eftersom de gapat efter för mycket. När ska Roberto slänga ut den feta tunnan och hennes avkomma? Låta de sitta utanför Ica och tigga?
Anledningen till att hon inte jobbar är att hon inte får några anbud. Hon skulle gladeligen kasta sig över vad som helst om någon ville ha henne. Finlandsbåten t ex. ”Surt, sa räven om rönnbären”. Det börjar bli länge sedan hon syntes i ett lekprogram också. Hon och lazy F har redan suttit och ljugit hos Malou. Hon är helt enkelt körd i underhållningsbranschen. Något driver henne att kasta skit på andra och utmåla dem som giriga för att de arbetar, men vi följare vet ju hur det ligger till. ”Valt”, jo, tjenare.
Citera
2020-03-24, 16:38
Medlem
I Tunnans parallella universum är att inte bli erbjuden jobb då har man tackat nej ingen inbjudan till kändispartaj då väljer Mamma Mu att stanna hemma.
Citera
2020-03-24, 16:52
Medlem
Citat:

Nej Anna - du har inte valt att inte arbeta.

Du får inga jobb. Ingen vill anlita dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in